Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері

  • Пәннің мақсаты - білім беру мен тәрбиелеудегі гуманитарлық педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерімен магистранттарды таныстыру,гуманитарлық педагогикада білім беруді және кадрларды даярлауды ұйымдастыруды және жоспарлауды және мұғалімді білім берудегі гуманистік тәсілдерді іске асыруға дайындау. Бұл пәнді магистранттар адамгершілік педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздерін, адамгершілік педагогиканың ғылым ретінде қалыптасу тарихын, рухани-адамгершілік тәрбиелеудің және тәрбиелеудің педагогикалық теорияларын түсінуге, адамның рухани гуманизмінің педагогикасын және адамның тәрбиесінің негізгі адами аспектілерін түсінеді. Сонымен қатар магистранттар гуманистік көзқарастар негізінде гуманистік көзқарастар, гуманистік педагогиканың әдіснамасын қолдану дағдылары және студенттерге зерттеуге гуманистік көзқарастарды қолдануда құзыреттілікті қалыптастыру дағдылары мен дағдыларын меңгереді деп есептейміз. Күтілетін нәтижелер: Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін магистранттар қабілетті болуы керек: - Гуманды педагогиканың ғылыми, теориялық, әдістемелік және әдіснамалық мәселелерін талдау; -осы пәннің категориялық және тұжырымдамалық аппараттарына бағдарлау; -Гуманды педагогтардың жетістіктерін білу, педагогикалық мұраны шығармашылық түрде көрсету және оны кәдімгі балалық шақта саналы түрде қолдану; -әртүрлі гуманистік көзқарастар мен тәсілдерді жүйелі талдауда дағдылар мен қабілеттерін пайдалану; -гуманды педагогиканы ғылым ретінде қалыптастыру мен дамыту мәселелерін талдау; - кәсіби тәжірибеде заманауи гуманистік концепциялар мен әдістерді қолдану; -кәсіби және жеке өмірде педагогикалық мәдениетті көрсету.
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top