Туризм және қонақжайлылық ұйымдарын басқару

  • Курс туризм және қонақжайлық кәсіпорындарының ерекшеліктерін әлеуметтік-экономикалық басқару жүйелері ретінде, ірі халықаралық ұйымдардың қызметі, олардың міндеттері мен функциялары ретінде қарастырады. Туроператорлар мен турагенттердің туристік қызмет көрсетушілермен (орналастыру кәсіпорындары, тамақтандыру кәсіпорындары, тасымалдаушылар және т.б.) өзара іс-қимыл бағыттарын және шарттық қатынастарын; туризм мен қонақжайлылық индустриясын дамыту жөніндегі бірлескен жобалар мен бағдарламалық құжаттарды; командаларды іріктеуді, менеджерге және қызметкерлерге қандай талаптар қойылады, менеджер мен персоналдың функцияларын қарастырады. Студент өз бетінше немесе команда құрамында туризмнің дамуы бойынша басым аймақтар мен аттракцияларды талдай отырып, аймақтың туристік әлеуетін және басқа да қонақжайлылық кәсіпорындарын дамыту мүмкіндіктерін анықтай отырып, туристік ұсынысты /өнім/қызмет көрсетулерді құрастырады, туристік қызмет көрсету шарты, қонақжайлылық нарығының стейкхолдерлерімен серіктестік қарым-қатынас және ынтымақтастық туралы шарт ты әзірлейді.Курсты меңгеру ауызша қорытынды емтиханмен аяқталады.Ірі туристік компаниялардың, қонақ үйлер мен мейрамханалардың жетекші менеджерлері қонақ дәрістерімен қатысады.
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 2
Top