Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11104 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в Нархоз Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мейрамхана мен қонақ үй бизнесі үшін сыртқы ортаның тез өзгеретін жағдайларына жылдам икемделетін білікті, бәсекеге қабілетті, көптілді, белсенді, кадрларды даярлауды қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Нархоз Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
2 Оқу жылы
Маркетинг негіздері
Шетел тілі (ағылшын B2-2)
Шетел тілі (Narxoz Talks - шешендік өнер және презентация өткізу дағдылары)
Шетел тілі (Әлеуметтік-мәдени мәселелер)
Шетел тілі (A1-A2, француз, неміс, қытай және корей)
Шетел тілі (IELTS Foundation)
Қаржы негіздері
Шетел тілі (ағылшын B1-1)
Шетел тілі (Бизнес әлеміне кіріспе)
Басқарушылық экономика
Шетел тілі (B1 француз, неміс, қытай және корей)
Инвестицияларды басқару негіздері
Шетел тілі (ағылшын B1-2)
Қаржылық есепке кіріспе
Кәсіпкерлік
Менеджмент негіздері
Туризм және қонақжайлылық ұйымдарын басқару
Шетел тілі (ағылшын B2-1)
-
3 Оқу жылы
Көшбасшылық коммуникациялар дағдылары
Бизнес үшін сандық әдістер
Сандық технологиялар және қонақжайлылық инновациясы
Туризм мен қонақжайлылықты реттеу және қауіпсіздік
Зерттеу әдістері
Ұйымдық мінез-құлық
Сервисті басқару және сапаны құру
Өзгерістерді басқару
Табысты басқару, бақылау және жоспарлау
MICE және event менеджмент
Туризм және қонақжайлылық саласындағы тұтынушылар мінез-құлқы
Мәдени мұра және мәдениетаралық менеджмент
-
4 Оқу жылы
Шешім қабылдау үшін есеп
Қонақ үйлер мен мейрамханаларда стандарттау және сертификаттау
Корпоративтік басқару және құқық
Гастрономиялық туризм
Туризм және қонақжайлылық экономикасы
Қонақжайлылық кәсіпорындарын жоспарлау, дамыту және дизайны
Эногастрономия
Сатып алу және өнім сапасын басқару
Перспективті зерттеулер және болжау
Гастрономия және тамақ дизайны
Оқыту нәтижелері
- Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік принциптерін, этикалық салдарларды және зерттеу нормаларын, академиялық адалдық, мәдени дәстүрлерді және қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, әртүрлі аналитикалық әдістерді пайдалана отырып, өзекті ақпаратты талдай отырып, стандарты емес шешімдерді өз бетінше қабылдай алады және олардың салдарын бағалауға қабілетті.
- Мейрамхана және отель бизнесінде кәсіби функцияларды жүзеге асыра отырып, оның ішінде деректер базасын жасай отырып, тиісті бағдарламалық қамтамасыз етуді және сандық технологияларды, құралдармен теорияларды пайдалануға қабілетті.
- Ауызша және жазбаша коммуникативтік дағдыларын көрсете отырып, дәлелдерді айқын тұжырымдай отырып және фактілер мен зерттеулерге сүйене отырып, сондай-ақ командада жұмыс істей білетінін көрсете отырып, шешім қабылдайтын тұлғалардың да, ұйымның мүдделі тараптарының да іс-әрекеттері мен мінез-құлқына, тұтынушылық мінез-құлқына ықпал ету құралдарын қолдана отырып әсер етуге қабілетті.
- Мейрамхана-отель бизнесін басқару саласында кәсіби функцияларды жүзеге асыру үшін негізгі тұжырымдамаларды, күрделі және айқын емес тәуелділіктерді, менеджменттің, маркетингтің, болашақ болжаудың және деректерді талдаудың функционалдық салаларындағы парадигмалар мен теориялық әзірлемелерді интеграциялауға қабілетті.
- Академиялық хат пен көпшілік алдында сөз сөйлеудің тұрақты дағдыларын көрсете отырып, мейрамхана және отель бизнесінде тұтынушылардың нақты сұраныстарын қоса алғанда, ішкі және сыртқы мүдделі тараптар үшін қаржылық және басқарушылық ақпаратты талдауға және ұсынуға қабілетті.
- Кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыру және жеке әлеуетті ашу үшін, сондай-ақ қоғамға қызмет ету үшін де лидерлік қасиеттерді танытуға және дербес оқытуды тәжірибеге алуға қабілетті.
- Қонақжайлылық саласындағы инновациялар мен жобаларды басқару бойынша хабардар болуы мен дағдыларды көрсете отырып, нақты жағдай мен деректерге дербес жүргізілген сыни талдау негізінде мейрамхана және қонақ үй нарығының үрдістері туралы ішкі және халықаралық нарықта да ақпарат беруге қабілетті.
- Релевантты ақпаратты талдауға және дәстүрлі және инновациялық өнімдерді әзірлеуге, қазіргі заманғы халықаралық қызмет көрсету стандарттарына сәйкес тамақтандыру және орналастыру кәсіпорындарының сапалы қызметтерін әзірлеумен айналысуға қабілетті.
- Қолданыстағы стандарттар негізінде қонақжайлылық кәсіпорындарының әртүрлі деңгейлерінде тамақтандыру және орналастыру қызметтерін көрсетудің толық технологиялық циклдарынбасқаруға, еңбекті қорғау ережелері мен нормаларын орындауға, тіршілік қауіпсіздігі және қызмет көрсету, өндірістік санитария және еңбек гигиенасы талаптарын және олардың тиімділігін бағалай отырып басқаруға қабілетті.
- Маркетинг құралдары мен инновациялық технологияларды пайдалана отырып, осы саладағы қызметтерді тұтынушылардың мінез-құлқының тұжырымдамалары негізінде қонақжайлылық саласындағы қызметтер мен өнімдерді ілгерілету мен сатуды тиімді басқаруға қабілетті.
- Қонақжайлылық саласындағы соңғы жетістіктер мен инновациялар негізінде іскерлік, мәдени, ойын-сауық және спорттық сипаттағы ивенттерді даярлауды, ұйымдастыруды және өткізуді жүзеге асыруға қабілетті.
- Мейрамхана және отель бизнесі саласындағы кәсіпорындар қызметінің осы саланың нормативтік-құқықтық талаптарына және кәсіби этикалық стандарттарына сәйкестігіне кепілдік бере алады, бизнестің қолданыстағы әлеуетті модельдері мен қажеттіліктерін, техникалық прогрестің әсерін бағалай отырып, олардың дамуын реттеуге қабілетті
- Қонақтарға қызмет көрсетумен байланысты бағыныштылар мен бөлімшелердің бірлескен қызметін үйлестіре және бақылай отырып, бөлімшеде бірыңғай корпоративтік мәдениетті қолдауға қабілетті.
- Мәдени дәстүрлер мен мәдениетаралық өзара іс-қимылдың ерекшеліктерін, тамақтану және қонақжайлылық индустриясының жаңа үрдістерін ескере отырып, қалыпты режимде, сондай-ақ түрлі сипаттағы бұқаралық іс-шараларды өткізуде қонақтардың күтулерін қанағаттандыруға қабілетті.
- Техникалық регламентке, стандарттарға және басқа да нормативтік құжаттарға сәйкес қонақ үй мен мейрамхананың тыныс-тіршілігі процесінде әртүрлі құралдар мен тауарларды сатып алуды, сақтауды және бөлуді тиімді басқаруға қабілетті