Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11104 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в Нархоз Университеті

  • Туризм және қонақжайлылық индустриясына кіріспе
    Несиелер: 6

    Курс туризм және қонақжайлылық саласының іргелі негіздерін ашады: заманауи үрдістер, тұжырымдамалар, проблемалар, қажеттіліктер және даму перспективалары. Туристік-рекреациялық әлеуетті, көрікті жерлерді және аттракцияларды қонақжайлылық саласын дамытудың негізі ретінде қарастырады. Туризм жіктелімдері мен түрлеріне, орналастыру кәсіпорындарына, тамақтандыру, тасымалдау қызметтері, қонақжайлылық саласының инфрақұрылымына талдау жасалды. Жергілікті ауқымнан халықаралық ауқымға дейін саланы дамытуға әсер ететін қоғамдық факторлар қарастырылды. Студенттер сабақ барысында саланы талдау әдіснамасын пайдалана отырып, ҚР-ның қандай да бір өңірінде туризмді және қонақжайлықты дамытудың тиімділігін анықтайтын факторларды анықтайды, болашақ болжамдау негізінде осы индустрияның жаңа бағыттарын, Қазақстан үшін өзекті және перспективалы бағыттарын анықтайды.Студенттер өзіндік жұмысты топтарда жасай отырып, туристік ресурстардың деректер банктерімен жұмыс істейтін болады. Курсты меңгеру ауызша қорытынды емтиханмен аяқталады. Қазақстан Республикасының Туризм қауымдастығының жетекші менеджерлері қонақ дәрістерімен қатысады.

    Оқу жылы - 1
  • Макроэкономикаға кіріспе
    Несиелер: 6

    Курс ел экономикасының қызметі туралы түсініктерді қалыптастыруға және ойлау мәдениетін арттыруға бағытталған. Cтуденттер макроэкономикалық көрсеткіштерді қолдануды меңгереді, cондай-ақ экономикалық ақпарат көздері негізінде шаруашылық жүргізуші субъектілердің мінез-құлқын талдауды үйренеді,аналитикалық және зерттеу жұмыстарының нәтижелерін таныстыруды дайындау және қорғау, экономикалық мәселелерге қатысты өз пікірін сыни тұрғыдан қалыптастыру және қорғау дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 1
  • Маркетинг негіздері
    Несиелер: 6

    «Маркетинг негіздері» курсын оқыту барысында келесі тақырыптар қамтылады: тұтынушы тілектерін қалыптастырудың негізі, маркетингтік орта және оның компоненттері, болжау, сегменттеу, таргетинг, 4Р (Product Price Place Promotion) қалыптастыру, брендинг, жеке сату, маркетингтік бәсекелестік және стратегиялық маркетинг. Курсты меңгеру барысында теориялық, басты маркетингтік тұжырымдамаларды түсінумен қатар, әр түрлі саладағы маркетингтік жоспар құру дағдыларына ие болу үшін Самсунг, Додо пицца және Каспи Банк сияқты ұйымдардың кейстері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B2-2)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі B2 деңгейлі материалдың екінші бөлігін - академиялық тілді оқытудың негізгі стандартымен танысуға арналған. Курс академиялық мақсаттағы ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы зерттеулерге шолу жасайды, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін одан әрі дамыту бойынша практикалық тапсырмаларды ұсынады. Курстың мақсаты - ағылшын тілінде оқуға дайын студенттерге қажетті дағдылар мен академиялық тілді жетілдіру. Курс шынайы материал, жетілдірілген дағдылар және академиялық тіл, академиялық контекстегі барлық 4 дағдыларды прогрессивті қамтудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (Narxoz Talks - шешендік өнер және презентация өткізу дағдылары)
    Несиелер: 5

    Курс көпшілік алдында тиімді сөйлеу дағдыларын игеруге көмектеседі, сонымен қатар сөйлеу мәдениетін қалыптастырады. Студенттер көшбасшылық қабілеттерін, аналитикалық ойлау мен топтық жұмысты көрсете отырып, әр түрлі аудиториямен қарым-қатынас стилін дамытады. Курс сұхбаттасушыны сендірудің тілдік дағдыларын қолдануға және кәсіби салада B2 және одан жоғары деңгейде тиімді келіссөздер жүргізуге бағытталған. Курстың негізгі мақсаты студенттердің көпшілік алдында сөйлеу қорқынышын жеңуге, сонымен қатар көпшілік алдында сөйлеудің негізгі әдістерін игеруге жағдай жасау. Курс идеялардың бірегейлігі мен нақтылығына байланысты олардың шынайы қызығушылығын тудыратын жанды тілдік модельді ұсынады. Ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (Әлеуметтік-мәдени мәселелер)
    Несиелер: 5

    Өткізілген материалдар мен студенттердің жеке тәжірибелеріне сүйене отырып, жазбаша тапсырмалар беру және ауызша пікірталастарға қатысу арқылы В2 және одан жоғары деңгейлерде заманауи әлеуметтік, мәдени проблемалар мен тұрақты дамудың әртүрлі тақырыптары бойынша ағылшын тілінде еркін пікір білдіру дағдыларын жетілдіру курсы әр түрлі нысандағы түпнұсқалық мәтіндердің (публицистикалық және көркем) және подкасттардың мазмұны алынады. Студенттерден мәнді тақырыптық зерттеулер өткізу күтіледі; оқылатын материалдың мазмұнын сыни тұрғыдан талдау және түсіндіру, делдал ретінде әрекет ете отырып, студенттер мен оқытушыдан толық пікірлер алу; әр түрлі жазбаша жұмыстарды орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (A1-A2, француз, неміс, қытай және корей)
    Несиелер: 5

    Бұл курс екінші шетел тілін үйренуге арналған және оған француз, неміс, қытай және корей тілдері кіреді. Курстың мақсаты - студенттерге «Жалпы еуропалық тілдер жүйесі», Дельф, Гете-Сертификат, корей тілін білу деңгейін тексеру (TOPIC), 汉语 水平 考试 »бойынша екінші шетел тілін практикалық білуге үйрету және одан әрі оқуға негіз қалау. Курстың міндеттері - қарапайым лингвистикалық, коммуникативті және әлеуметтік-мәдени құзіреттіліктерді игеру және шоғырландыру. Курстың мазмұны студенттердің қабілетін және мәдениаралық қарым-қатынасқа дайындығын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (IELTS Foundation)
    Несиелер: 5

    Курс IELTS халықаралық тесттің академиялық түрін тапсыруға қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс тестке жан-жақты кіріспе ұсынады және барлық төрт негізгі дағдыларды: сөйлеу, тыңдау, оқу және В2 және одан жоғары деңгейлерді қамтиды. Осы курстың әр бөлімінде негізгі дағдыларды, стратегияларды және тестілеу әдістерін талқылайтын мультимедиялық презентациялар бар. Әр бөлімде студенттерге тестілеу форматы туралы ақпарат беріледі, сонымен қатар тестілеуден өтуге пайдалы болатын әдістер мен стратегиялар бойынша кеңестер мен нұсқаулықтар беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Қаржы негіздері
    Несиелер: 6

    Курс қаржы саласындағы негізгі аналитикалық құзыреттіліктерді және сыни ойлауды, макро және микро деңгейдегі қаржы ағындарын басқару дағдыларын дамытуға, негізделген қаржылық және инвестициялық шешімдерді қабылдай білуге, қаржылық есептілікті талдау негізінде шаруашылық қызметтің нәтижелерін болжауға, қаржыландырудың оңтайлы көздерін анықтауға бағытталған. Талдаудың базалық әдістерін зерделеу кезінде студенттер қаржы нарығындағы инвестордың іс-әрекеті туралы өз ойларын қалыптастырады, Bloomberg, Eikon нақты деректері негізінде күрделі активтердің, инвестициялардың, ақша ағындарының және оларға ілеспе тәуекелдердің тиімділігіне баға береді, қаржылық қатынастар бойынша жағдайлар мен кейстерді шешеді және түсіндіреді. Курсты игерудегі негізгі тақырыптардың қатарына: ақшаның уақытша құны, акциялар мен облигацияларды бағалау, капиталдың құрылымы мен құны, инвестицияларды жоспарлау, тәуекел және банкроттық. Компаниялардың қаржы директорлары тарапынан қонақ дәрістері қарастырылған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B1-1)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттарға арналған ағылшын тілі курсы B1 деңгейінің бірінші жартысын - академиялық тілді оқытудың негізгі жетістігін оқып-үйренуге арналған. Курстың міндеттері: студенттерді академиялық ортада ағылшын тілінде оқуға дайындау. Курс тілдік дағдыларды - академиялық мәтіндерді оқу, академиялық жазу, дәрістерді тыңдау арқылы, сонымен қатар, жалпы білім, сыни ойлау, түпнұсқалық дереккөздермен жұмыс жасау, ақпаратты талдау және қорытындылау, өз ойыңызды ауызша және жазбаша түрде жеткізуді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (Бизнес әлеміне кіріспе)
    Несиелер: 5

    Курс Қазіргі заманғы бәсекеге қабілетті маманның тиімді халықаралық коммуникациясының В2 және одан жоғары деңгейде тілдік дағдыларын дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты - қазіргі әлемдік нарықта болашақ кәсіби іс-әрекетте қолданылатын тұрақты дағдыларды қалыптастыру, сонымен қатар іскери тіл деңгейінде қарым-қатынас жасау үшін қажетті тілдік құзіреттіліктерді және іскери әріптестердің, серіктестердің үміттеріне сәйкес және қоғамдастық мүшелеріне қатысты дұрыс қарым-қатынас жасай білу. Курс әр түрлі стандартты емес бизнес-ситуацияларда сыни ойлау, талдау және қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Курстың мазмұны іскерлік жазбаша хат жазысу бойынша практикалық тапсырмаларды, бизнес саласындағы кәсіби және әдеттегі жағдайларды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Басқарушылық экономика
    Несиелер: 6

    Курс барысында студенттер әртүрлі салалардағы бизнес бірліктерді және жалпы компанияны басқару бойынша экономикалық көзқарастарын қалыптастырады. Студенттер өз бетінше және топпен сұраныс, өндіріс шығындары, пайда, бәсеке, нарықтың құрылымы мен өнімділігін талдауға сүйене отырып, тиімді іскерлік шешімдерді қабылдау дағдысын меңгереді. Қазақстандық бизнес кейстерді пайдалана отырып, экономиканы басқару мәселелерін шешу бойынша жеке пікірлерін аргументтеп, талқылайды

    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (B1 француз, неміс, қытай және корей)
    Несиелер: 5

    Бұл курс екінші шетел тілін үйренуге арналған және оған француз, неміс, қытай және корей тілдері кіреді. Курстың мақсаты - студенттерге екінші деңгейлі шетел тілін практикалық меңгеруге үйрету. Шетел тілдерінің деңгейінің жалпы еуропалық жүйесіне сәйкес, Delf, Гёте-Сертификат, Корей тілін білу деңгейін тексеру (TOPIC), 汉语 水平 考试. Курс күрделілік деңгейіне сәйкес жанама жазбаша (оқу, жазу) және тікелей ауызша (сөйлеу, тыңдау) дағдыларын дамытуға, мәдениетаралық қарым-қатынасқа дайындықты дамытуға бағытталған. Курстың міндеттері: іргелі лингвистикалық, коммуникативті және әлеуметтік-мәдени құзіреттерді игеру және шоғырландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Инвестицияларды басқару негіздері
    Несиелер: 6

    Курс жинақтар мен жинақтарды салу үшін инвестициялардың әртүрлі түрлерімен танысуға, қаржы нарығындағы түрлі жағдайларда пайда алуға бағытталған кірістілік пен тәуекел құрылымын және инвестициялық стратегияларды есептеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс инвестициялық тұзақтарды, әртүрлі портфельдік теорияларды қарастырады, олар сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыруға және портфельді талдау мен әртараптандырудың өзіндік дағдыларын құруға мүмкіндік береді. Студенттер шағын топтарда жұмыс істей отырып, инвестордың табыстылығы мен тәуекелін және мақсатын ескеріп, портфелді басқарудың өзіндік стратегиясын әзірлейтін болады. Курсты игеру инвестициялар портфелін қалыптастыру бойынша топтық жобаны орындаумен аяқталады. Қонақ дәрістерге Centras Securities, Freedom Finance жетекші аналитиктері шақырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B1-2)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі курсы В1 деңгейінің екінші бөлігін – тіл бойынша академиялық дайындықтың базалық жеткіліктілігін оқып - үйренуге арналған. Курс студенттерді академиялық ортада ағылшын тілінде оқуға дайындайды. Курс академиялық мәтіндерді оқу, академиялық жазу, дәрістерді тыңдау арқылы тілдік дағдыларды дамытады, сонымен қатар жалпы білім, сыни ойлау, бастапқы көздермен жұмыс жасау, ақпаратты талдау және қорытындылау, өз ойыңызды ауызша және жазбаша түрде жеткізуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Қаржылық есепке кіріспе
    Несиелер: 6

    Бұл курс бизнес білім берудің негізі мен жалпы қабылданған бөлігі болып саналады, мұнда жеке бизнес-субъектілері үшін қаржылық есептілік қағидадалары, тұжырымдамалары, қаржылық есептіліктің ережелері, экономикалық транзакцияларды жүргізу және оларға түсінік беріледі. Студенттер негізгі бухгалтерлік теңдеуді ситуациялық есептер арқылы түсіне алады және бизнес - транзакцияларды бастапқы құжаттарға, регистрлерге тіркеу және субъектілердің қаржылық жағдайы туралы есептілікті қалыптастыру дағдыларын ала алады. Бұл курс АССА бағдарламасымен үйлесім тапқан.

    Оқу жылы - 2
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пән келесілерді оқуды қамтиды: кәсіпкерліктің мәні мен мағынасын, бизнес идеяларды іздеу құралдары, шағын бизнес нысандары, шағын бизнесті жоспарлау мен басқару, қаржыландыру көздерін іздестіру, сыртқы және ішкі орта мүмкіндіктеріне сәйкес стратегияны дамыту, базалық қаржылық жоспарлау, сонымен қатар әлеуетті инвестор үшін бизнес жоспар жасау. Студенттер өз бизнес идеяларын сыни бағалай алады және де топта бизнес жоспар жасау арқылы нақты қызмет жасайтын жобадағы стратегияны ілгері дамыта алады

    Оқу жылы - 2
  • Менеджмент негіздері
    Несиелер: 6

    Пән келесілерді қамтиды: менеджмент функциялары, ұйымның макро және микро ортасын талдау, жоспарлау үдерістері, операциялық менеджментке кіріспе және адам ресурстарын басқару, басқарудағы корпоративтік әлеуметтік жауапкершіліктің ролі. Студенттер стратегия, құрылым, мәдениет, адамдар, этика сияқты аспектілерді және де олардың шешім қабылдауға әсері мен ұйым дамуының ұтымды бағыттарын болжауды кейс стади, топтық пікірталастар, жазбаша жұмыстарды орындау арқылы меңгереді

    Оқу жылы - 2
  • Туризм және қонақжайлылық ұйымдарын басқару
    Несиелер: 6

    Курс туризм және қонақжайлық кәсіпорындарының ерекшеліктерін әлеуметтік-экономикалық басқару жүйелері ретінде, ірі халықаралық ұйымдардың қызметі, олардың міндеттері мен функциялары ретінде қарастырады. Туроператорлар мен турагенттердің туристік қызмет көрсетушілермен (орналастыру кәсіпорындары, тамақтандыру кәсіпорындары, тасымалдаушылар және т.б.) өзара іс-қимыл бағыттарын және шарттық қатынастарын; туризм мен қонақжайлылық индустриясын дамыту жөніндегі бірлескен жобалар мен бағдарламалық құжаттарды; командаларды іріктеуді, менеджерге және қызметкерлерге қандай талаптар қойылады, менеджер мен персоналдың функцияларын қарастырады. Студент өз бетінше немесе команда құрамында туризмнің дамуы бойынша басым аймақтар мен аттракцияларды талдай отырып, аймақтың туристік әлеуетін және басқа да қонақжайлылық кәсіпорындарын дамыту мүмкіндіктерін анықтай отырып, туристік ұсынысты /өнім/қызмет көрсетулерді құрастырады, туристік қызмет көрсету шарты, қонақжайлылық нарығының стейкхолдерлерімен серіктестік қарым-қатынас және ынтымақтастық туралы шарт ты әзірлейді.Курсты меңгеру ауызша қорытынды емтиханмен аяқталады.Ірі туристік компаниялардың, қонақ үйлер мен мейрамханалардың жетекші менеджерлері қонақ дәрістерімен қатысады.

    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B2-1)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі B2 деңгейлі материалдың бірінші бөлігін - академиялық тілді оқытудың негізгі стандартымен танысуға арналған. Курс академиялық мақсаттағы ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы зерттеулерге шолу жасайды, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін одан әрі дамыту бойынша практикалық тапсырмаларды ұсынады. Курстың мақсаты - ағылшын тілінде оқуға дайын студенттерге қажетті дағдылар мен академиялық тілді жетілдіру. Курс шынайы материал, кіріктірілген дағдылар және академиялық тіл, академиялық контекстегі барлық 4 дағдыларды прогрессивті қамтудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Көшбасшылық коммуникациялар дағдылары
    Несиелер: 6

    Пән келесілерді қамтиды: коммуникация түрлері, көшбасшылықтың жағдайлық және үдерістік теориялары, коммуникацияны жақсарту, персоналға және мотивацияларына ықпал, қызметкерлерді ұстап қалу мен қолдауды арттыру, сендірудің тактикалары арқылы мақсатқа жету үшін топта жоғары сапалы қатынастар мен жұмысты дұрыс жолға қою. Студенттер оқу нәтижелерін тәжірибелік сабақтар, ойындар, презентациялар, көшбасшылық тәжірибесін кейс стади шешу мен топтық пікірталастар кезінде топпен жұмыс жасау арқылы меңгереді

    Оқу жылы - 3
  • Бизнес үшін сандық әдістер
    Несиелер: 6

    Курс тиімді басқару шешімдерін қабылдау дағдыларын дамыту үшін нақты экономикалық Деректерді талдаудың сандық әдістерін зерттеуді қарастырады. Курс MS Excel компьютерлік бағдарламаларының мүмкіндіктерін, R ашық платформасын, Bloomberg, Thomson reuters деректер массивтерін және т. б. пайдалануды қарастырады. Тақырыптар: сандық талдау әдістерін жіктеу. Ықтималдықты бағалаудың сандық әдістері және бизнестегі талдаудың баланстық әдістері. Оңтайландыру модельдері. Имитациялық модельдеу. Регрессиялық талдау. Жалпылама көрсеткіштерді генерациялаудың сандық әдістері және бағалаудың рейтингтік жүйесі. Иерархиялық құрылымдардағы сандық талдау әдістері. Студенттер кейс-әдісін және имитациялық модельдер негізінде шағын топтарда жұмыс істей отырып, заманауи қолданбалы бағдарламаларды қолданады. Курсты игеру жобаны орындаумен және ашық қорғаумен аяқталады. Қазақстан Халық БанкіАҚ жетекші сарапшылары қонақ дәрістерімен қатысады.

    Оқу жылы - 3
  • Сандық технологиялар және қонақжайлылық инновациясы
    Несиелер: 6

    Курс изучает возможности применения телекоммуникационных и цифровых технологий для развития сферы туризма и гостеприимства, которая активно меняется и массово переходит в онлайн пространство - электронный туризм (Е-туризм), причем становится доступной сразу конечному потребителю. Эта сфера объединяется с электронной коммерцией, блогерством, электронным резервированием и бронированием мест в отеле, туров, экскурсий и прочих услуг. Электронный туризм предполагает для конечного потребителя следующие аспекты: электронная информация (сайты booking.com, expedia.com, bookhotel.kz и др.) и электронные платежи, электронные брошюры, аудио путеводители и аудиогиды, фотоальбомы и панорамы туристских достопримечательностей и известных музеев, дневников путешествий, виртуальные города и др. Студенты, работая в мини-группах, а также индивидуально выполняя самостоятельные задания, освоят технологии покупок и продаж в сфере электронного бизнеса, бронирования с помощью международных электронных систем. Освоение курса завершится итоговым устным экзаменом. С гостевыми лекциями примут участие практики рынка гостеприимства, представители крупных систем бронирования, опытные блогеры и индивидуальные путешественники.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Туризм мен қонақжайлылықты реттеу және қауіпсіздік
    Несиелер: 6

    Курс қонақжайлылық және туризм саласындағы қызмет қауіпсіздігі және қызмет қауіпсіздігі мәселелерін реттейтін нормативтік-құқықтық база мен нормативтік-құқықтық актілерді зерделеуді қарастырады. Курс қызметтің өмірлік циклінің әрбір кезеңінде қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындардың тәуекелдерінің жіктелуін және туризм мен туристік қызметті, қонақжайлылық саласын, сондай-ақ сақтандыру, визалық, санитарлық-эпидемиологиялық, шекаралық және басқа да формальдылықтарды реттейтін заңнаманың негізгі принциптеріне сәйкес қызмет өндірісінің технологиялық тізбегінің сатыларында тәуекелдерді басқару процесін қарастырады. Жағдаяттық есептерді шешу үшін топтарда студенттердің жұмысы, сондай-ақ тапсырмаларды жеке орындау қарастырылған. Курсты меңгеру ауызша қорытынды емтиханмен аяқталады. Туризм және қонақжайлылық кәсіпорындары менеджерлерінің қонақ дәрістері қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Курс ғылыми жарияланымдарды, дипломдық жұмыстар мен жобаларды жазу дағдыларын алу мақсатында ғылыми зерттеулерге қатысты деректерді жинау, жиынтықтау және өңдеу тәсілдері, стратегиялары мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Жеке тапсырмаларды орындау арқылы студенттер тиісті ғылыми зерттеу жүргізу үшін қолайлы әдіснаманы таңдауды, ғылыми гипотезаны қалыптастыруды, деректерді жинау мен аналитикалық өңдеуді жүзеге асыруды, R-талдауды, Python, Bloomberg және т. б. қолдана отырып, нақты зерттеуге қажетті модельдеу құралдарын қолдануды үйренеді. Курс тілдік, жазу стилі мен зерттеу әдістемесімен байланысты аспектілерді қарастыра отырып, академиялық жұмыстарды жазу дағдыларын қалыптастырады. Курс әр студентпен жеке ғылыми мақала жазумен аяқталады,ал алынған дағдылар бітіру жұмыстарын жазу кезінде қолданылады.

    Оқу жылы - 3
  • Ұйымдық мінез-құлық
    Несиелер: 6

    Пән: ұйымдағы жеке тұлғалар мен топтағы мінез-құлқын талдау, этикалық және моральдық нормаларға сәйкес жұмысшылардың еңбек тәртібін түзету мақсатында көшбасшылық дағдыларын қалыптастырудың негіздері; жүйелік, процестік және жағдайлық тәсілдер негізінде ұйым мәдениетінің анықтамалары, ұйымның мінез-құлықтық, социомәдени және институционалдық табиғатын білуді қамтиды. Студенттер мұндай аспектілерді топтық пікірталастарға қатысу, өзін-өзі бағалау бойынша тесттер, кейс стади мен жағдайлық есептер арқылы танып біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Сервисті басқару және сапаны құру
    Несиелер: 6

    Курс халықаралық және отандық стандарттар негізінде әр түрлі қонақжайлылық кәсіпорындарымен, қонақ үйлер мен мейрамханалар қызметтерімен қызмет көрсету сапасының түрлі элементтерін, қызмет көрсетудің технологиялық тізбектерін түсінуге мүмкіндік береді. Клиенттермен қарым-қатынасқа бағытталған және осы бағыт үшін қажетті дағдыларды қалыптастырады: құзыреттілік, қарым-қатынас, эмоциялар, мәдениет. Студенттер жіктеудің қазіргі қолданыстағы тәсілдерін, сапалы қызметтің компоненттері мен сервис деңгейін; мейман типологиясы мәліметтерінің негізінде мейманмен байланыс негіздерін түсіне алады; байланыс аймағының (Frot office, F&B) кәсіптерін және олардың қиындықтарын; даулы жағдайларды қалай басқару керектігін біледі.

    Оқу жылы - 3
  • Өзгерістерді басқару
    Несиелер: 6

    Пән келесілерді қамтиды: өзгерістердің үдерістік үлгілері, өзгерістер сипаты мен басшылық, экономикалық және саяси оқиғаларды зерделеу негізінде өзгерістерге деген қажеттілікті анықтау, өзгерістер енгізу мүмкіндігі, өзгеріс жасауға белсенділік, өзгерістерге жұмысшыларды мотивациялау мен өзара қарым-қатынастарды құру, өзгерістер енгізу стратегиясы, бизнес үдерістерді қайта құру. Практикалық сабақтарда студенттер топтарда жұмыс жасау мен табысты өзгерістер енгізген мысалдары бар кейс стади материалдарын талдау арқылы негізделген шешімдерді қабылдауды үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Табысты басқару, бақылау және жоспарлау
    Несиелер: 6

    Курс негізгі өндірістік-қаржылық көрсеткіштер бойынша қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындардың жоспарларын қалыптастыру технологиясын, жоспарлаудың негізгі принциптері мен әдістерін қарастырады. Кәсіпорын қызметтеріне міндеттер қою үшін жоспарлы құжаттарды пайдалану, сондай-ақ олардың орындалуы мен кіріс алуын бақылау. Студенттер негізгі құралдарды алып, қонақжайлылықта кіріс пен сатып алуды басқару дағдыларын қалыптастыра алады, қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындардың материалдық-техникалық ресурстарға қажеттілігін есептей алады.Курсты меңгеру ауызша қорытынды емтиханмен аяқталады. Қазақстандық қонақ үйлер мен мейрамханалар қауымдастығының менеджерлері қонақ дәрістеріне қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • MICE және event менеджмент
    Несиелер: 6

    Бұл курс B-to-B туризміне арналған, әсіресе MICE секторында, ол соңғы жылдары Ивент-индустрия сияқты феноменнің пайда болуына белсенді ықпал етеді. MICE: Meeting (кездесулер), Incentive (ынталандыру, инфотуралар), Conference (конференциялар) and Exhibition (көрмелер) негізгі бағыттарының неғұрлым терең сипаттамасы беріледі. Студенттер топта жұмыс жасай отырып, ивент ұйымдастыру технологиясын меңгереді, конференцияның мысалы ретінде (конференцияны кәсіби ұйымдастырушы ретінде) және оны курстың қорытынды іс-шарасы ретінде практикада қолдану мүмкіндігі енгізілген. Курстың қорытынды іс-шарасы ретінде конференция түрінде ивент немесе студенттерді таңдау бойынша басқа іс-шара ұйымдастырылады.Ивент-индустрия саласындағы жетекші кәсіпкерлері қонақ дәрістерімен қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Туризм және қонақжайлылық саласындағы тұтынушылар мінез-құлқы
    Несиелер: 6

    Бұл курс қонақтардың мінез-құлқына байланысты / қонақтар, олардың саяхатының себептеріне, қандай да бір туристік өнімді таңдау және артықшылық, орналастыру құралдарын, тамақтандыру кәсіпорындарын байланысты қызметтер мен туризм саласындағы проблемалар мен мүмкін шешімдерді түсінуге бағытталған. Студенттер жеке өз бетінше, топтарда, шағын-топтарда жұмыс жасай отырып, қызмет көрсету саласы клиенттерінің тұтынушылық мінез-құлықтары туралы білім алады, тұтынушылық мінез-құлықтың негізгі түсініктерін басқара алады, туристік салада және қонақжайлылық индустриясында қолданылатын басқарушылық стратегияларды түсіне алады; қызмет тұтынушыларын олардың қатынасына, өмір салтына және тәжірибесіне сәйкес таңдау; туристердің/қонақтардың типологиясын анықтау және пайдалану; әлеуметтік-экономикалық және сатып алу тәртібі арасындағы өзара байланысты негіздейтін әсер етуші факторларды талдау; Mix Marketing Services және оның 7P негіздерін түсіну. Курсты меңгеру ауызша қорытынды емтиханмен аяқталады. Туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарының маркетологтары қонақ дәрістерімен қатысады.

    Оқу жылы - 3
  • Мәдени мұра және мәдениетаралық менеджмент
    Несиелер: 6

    Курс халықтардың мәдениаралық өзара іс-қимыл ерекшеліктерін ескере отырып, қонақжайлылық, тамақтану мәдениеті мен дәстүрі мәселелерінде әлемдік және ұлттық мәдени мұра туралы білімді қалыптастыруға және жүйелеуге ықпал етеді. Курстың мазмұны туристік нарықтың дамуына мәдени мұраның әсерін анықтайтын факторларды зерттеу мен анықтауды және туристерді тартатын оның ұлттық түпнұсқалығын қалыптастыруды көздейді.Студенттер іскери / рөлдік ойындарға қатысады, топтарда және жеке жұмыстарды орындайтын болады, бір жылға мәдени оқиғалар күнтізбесін жасайды, ұлттық мерекелер, ойындар бойынша деректер банкін қалыптастырады, түрлі оқиғаларды ұйымдастыруға және өткізуге қатысады. Курсты игеру қорытынды командалық жоба - ивентпен аяқталады. Қонақжайлылық нарығының тәжірибелі ивент индустриясының мамандары қонақ дәрістерімен қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Шешім қабылдау үшін есеп
    Несиелер: 6

    Курс студенттерді шешім қабылдауға дайындауға бағытталған. Тақырыптар: шығындарды жіктеу, шығындарды талдау және болжау, үстеме шығыстарды талдау, толық жұтылу және ауыспалы шығындар бойынша әдістер, костинг стандарты, бюджеттеу негіздері, менеджмент үшін шоттар мен есептерді дайындау, тәуекелдер мен ықтималдылықтар, қысқа және ұзақ мерзімді шешімдер. Топтағы студенттер кез келген басқару деңгейі (менеджмент деңгейі) үшін басқару міндеттерін жеке шешетін болады. Курсты игеру жазбаша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәріскерлер-экономиканың түрлі секторларынан басқару есебінің мамандары. Бұл курс АССА және CIMA ВА2 бағдарламасымен үйлесім тапқан.

    Оқу жылы - 4
  • Қонақ үйлер мен мейрамханаларда стандарттау және сертификаттау
    Несиелер: 6

    Курста әр түрлі орналастыру орындары мен тамақтану объектілерінің қызметін стандарттар негізінде және тұтынушыға сапалы қызмет көрсету негізінде сертификаттаудың негізгі принциптері мен әдістері қарастырылған. Студенттер әр түрлі сертификаттау схемаларымен жұмыс істей алады, өз қызметінде HORECA халықаралық және жергілікті стандарттарын қолдана алады, сол технологиялық процесстерде еркін бағдарлана алады және сертификаттауға және стандарттауға жататын тиісті қызмет тізбегін құра алады. Курс ауызша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістеріне Қазақстан Республикасының сертификаттау және стандарттау орталығының жетекші менеджерлері қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Корпоративтік басқару және құқық
    Несиелер: 6

    Бұл курста басты назар корпоративтік басқарудың құқықтық және іскерлік аспектілеріне бөлінеді. Студенттер релеванттық ақпараттарды анықтап, оны шешім қабылдау үрдісі мен ұйымды құқықтық, этикалық және кәсіби тұрғыдан басқару барысында қолдануға үйренеді. Қарастырылатын тақырыптар: корпоративтік басқару және корпоративтік құқық жүйесі, оның ішінде бизнеске қатысты нақты құқық төңірегіндегі мәселелер; корпоративтік басқару стандарттарын дамыту; басқарудың құрылымы, құрылуы, алғышарттары және мәдениеті; акционерлермен және мүдделі тұлғалармен қарым-қатынас; халықаралық басқару; корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік; заң мен әдеп арасындағы байланыс. Студенттерге өз бетінше дайындалуға арналған материалдар мен кейстер беріліп, сұрақтарды құқықтық, сондай-ақ іскерлік тұрғыдан зерттеу ұсынылатын болады. Бұл студенттерге көшбасшылық дағдылары мен өз бетінше оқу бейімдерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
  • Гастрономиялық туризм
    Несиелер: 6

    Курс туризм мен гастрономия арасындағы қарым-қатынас эволюциясын және гастрономия әлеуметтік феноменге айналатын себебінің әр түрлі кезеңдерін, туризмдегі жаңа бағыттар мен жаңа терминдер: агротуризм, шарап туризмі, аспаздық туризм, гастрономиялық туризмнің неге пайда болғанын түсіндіретін қарастырады. Қазақстан үшін гастротуризм секторындағы туристік ұсыныстарды әзірлеудің негізі ретінде ұлттық ас үй, ұлттық тағамдар мен сусындардың ерекшелігі қараст ырылды. Сауда-саттық туризмі төңірегінде дүниежүзілік бәсекелестік аспектілері қарастырылады.Студенттер гастрономиялық туризмді бағыттау үшін жаңа турөнім/қызмет әзірлейді. Курсты игеру топтық жобаны қорғаумен аяқталады.Курс бағдарламасында белгілі аспаздардың шеберлік сыныптарына қатысу, этно және гастротуризм бағытындағы тәжірибелі мамандарды шақыру қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Туризм және қонақжайлылық экономикасы
    Несиелер: 6

    Туризм және қонақжайлылық саласы әлемдегі ең жылдам өсуші салалардың бірі болып табылады. Бұл курста туризм және қонақжайлық индустриясының негізгі макроэкономикалық концепциялары зерттеледі: жергілікті және Ұлттық деңгейлердегі туризм мен қызмет көрсету саласының экономикалық үлесі, қонақжайлық индустриясының дамуына әсер ететін экономикалық факторлар және туризм секторының талдауы/ қонақжайлық секторы қызметінің негізгі экономикалық көрсеткіштері. Студенттер аймақтар, бағыттар, туризм түрлері және ұйымдар бойынша туризм және қонақжайлылық экономикасының сандық және сапалық зерттеулерін жүргізеді. Курсты меңгеру зерттеу жобасын қорғауды қамтитын кешенді емтиханмен аяқталады. Қонақжайлылық индустриясының менеджерлері мен экономистері қонақ дәрістерімен қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Қонақжайлылық кәсіпорындарын жоспарлау, дамыту және дизайны
    Несиелер: 6

    Курс жоспарлаудың негізгі қағидалары мен әдістерін, ақылды және экологиялық технологияларды және жаңа тенденцияларды, сәнді, менталитетті және ұлттық түпнұсқалықты ескере отырып, қонақжайлылық кәсіпорындарының дизайнын қарастырады. Әрі қарай, эргономика мен антропометрия, дизайн стилі, түстің рөлі, қонақжайлылық индустриясындағы өзекті тенденция ретінде дизайнда жасыл түстерді қолдану, авторлық құқық саласындағы мектептердегі жаңа бағыт, жаңа тәсілдер: «жасыл қонақ үй», «ақылды қонақ үй» және басқалардың маңыздылығын қарастырамыз. Студенттер негізгі құралдарды, "smart" және " эко», технологиялырды қарастыра отырып, компьютерлік қосымшаларды ала отырып, қонақжайлылық кәсіпорнының тұжырымдамасын, ерекшеліктерін және кәсіпорынның дизайнын анықтайтын жаңа бағыттарын ескере отырып, жоспарлау және дамыту дағдыларын қалыптастыра алады.Курсты игеру жобаны қорғаумен аяқталады. Қонақжайлылық нарығының инновациялық және классикалық кәсіпорындарына ақпараттық турлар қарастырылған. Қонақжайлылық индустриясының жетекші мамандары қонақ дәрістерімен қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Эногастрономия
    Несиелер: 6

    Бұл мамандандырылған курс қоғамдық тамақтану саласындағы соңғы бағыттарды, атап айтқанда өзара әрекеттесу бағыты мен сусындар мен белгілі бір тағамдарды үйлестіру бағытын қарастырады, оны эногастрономия деп атайды. Бұл ғылым емес, керісінше шығармашылық процесс, өнер, бұл тақырып бәрінен де құнды, өйткені тамақ өнеркәсібі өнердің, шығармашылықтың объектісіне айналады, мұнда авторлық тәсіл үлкен роль атқарады, ол үшін Мишлен жұлдыздары шебер аспазшыларға беріледі. Студенттер осы саланың негізін құрайтын қағидаларды игереді, жобалық презентация түрінде өз құзыреттіліктерін, дағдыларын қорытынды бақылау емтиханы түрінде көрсете алады. Қонақ дәрістеріне танымал кәсіпқойлар мен рестораттар қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Сатып алу және өнім сапасын басқару
    Несиелер: 6

    Курс қонақжайлылық саласындағы қауіпсіздік, қызметтер мен тауарлардың сапасын реттейтін нормативті-құқықтық базаны зерттейді. HORECA бағытын қоса отырып, қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындарда сатып алу жоспарының негізгі қағидалары мен құрастыру технологиясын қарастырады. Тамақтандыру кәсіпорындарының қызметтеріне мақсат қою үшін жоспарлау құжаттарын пайдалану бағыттары, сондай-ақ олардың іске асырылуын және кірістерді бақылау көрсетілген. Студенттер кейс-әдіс және ситуациялық есептер негізінде топтарда, шағын топтарда жұмыс істей отырып, сондай-ақ өзіндік жұмыстарды жеке орындай отырып, негізгі құралдарды ала отырып, қонақжайлылықта сатып алулар мен кірісті басқару дағдыларын қалыптастыра алады, қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындардың материалдық-техникалық ресурстарға қажеттілігін есептей алады.Курсты меңгеру ауызша қорытынды емтиханмен аяқталады. Қонақжайлылық индустриясының менеджерлері және HORECA үшін жаңа жабдықтар мен жабдықтарды жеткізетін кәсіпорындар (Ecober, SonaLab) қонақ дәрістерімен қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Перспективті зерттеулер және болжау
    Несиелер: 6

    Курс жергілікті, аймақтық және әлемдік масштабтағы мәселелер мен тенденцияларды қарастыра отырып, критикалық және шығармашылық ойды дамытуға арналған, бұл жерде іскерлік және әлеуметтік жауапкершілік те ескеріледі; практикалық тәжірибе алуға бағытталған ойындардың, жаттығулар мен модельдердің көмегімен “перспективалық ойлауды” дамытады; тенденцияларды талдау және болашақ перспективасы дөңгелегі облысындағы біліктіліктерді дамытады, болашақ бизнес көшбасшысы ретінде ұйымдық өзгерістер жасау қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 4
  • Гастрономия және тамақ дизайны
    Несиелер: 6

    Бұл курс тамақтану, безендіру (дизайн) және тағамдарға қызмет көрсету саласындағы негізгі бағыттармен, карвинг өнерін қоса алғанда таныстыруға бағытталған. Сондай-ақ, ол F&B секторында жұмыс істеу үшін қажетті біліктіліктің маңыздылығын, ас үй қызметкерлерінің негізгі лауазымдарына қойылатын міндеттер мен талаптарды білуді; F&B секторында жетістікке жетудегі франчайзингтің және шығындарды бақылаудың маңыздылығы және негізгі тұжырымдаманы жақсартуды түсіндіреді және тамақтану кәсіпорнының базалық тұжырымдамасын жетілдіру бағыттарын үнемі пысықтау. Студенттер негізгі технологияларды меңгеріп, қонақүйлер, қонақүйлер тізбегі және жұлдызды аспаздар арасындағы берік байланыстарды түсіне алады және мейрамхана тұжырымдамасын не сәтті ететінін және автордың тағамдары, сонымен қатар мүмкіндіктері мен мүмкіндіктерін, сонымен қатар тағамдар дизайнындағы заманауи сән тенденциялары түсінеді.Курсты меңгеру ауызша қорытынды емтиханмен аяқталады.Студенттер үшін шеберлік сабақтарын ірі мейрамханалық желілердің танымал бас- аспаздары өткізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Код ON1

    Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік принциптерін, этикалық салдарларды және зерттеу нормаларын, академиялық адалдық, мәдени дәстүрлерді және қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, әртүрлі аналитикалық әдістерді пайдалана отырып, өзекті ақпаратты талдай отырып, стандарты емес шешімдерді өз бетінше қабылдай алады және олардың салдарын бағалауға қабілетті.

  • Код ON2

    Мейрамхана және отель бизнесінде кәсіби функцияларды жүзеге асыра отырып, оның ішінде деректер базасын жасай отырып, тиісті бағдарламалық қамтамасыз етуді және сандық технологияларды, құралдармен теорияларды пайдалануға қабілетті.

  • Код ON3

    Ауызша және жазбаша коммуникативтік дағдыларын көрсете отырып, дәлелдерді айқын тұжырымдай отырып және фактілер мен зерттеулерге сүйене отырып, сондай-ақ командада жұмыс істей білетінін көрсете отырып, шешім қабылдайтын тұлғалардың да, ұйымның мүдделі тараптарының да іс-әрекеттері мен мінез-құлқына, тұтынушылық мінез-құлқына ықпал ету құралдарын қолдана отырып әсер етуге қабілетті.

  • Код ON4

    Мейрамхана-отель бизнесін басқару саласында кәсіби функцияларды жүзеге асыру үшін негізгі тұжырымдамаларды, күрделі және айқын емес тәуелділіктерді, менеджменттің, маркетингтің, болашақ болжаудың және деректерді талдаудың функционалдық салаларындағы парадигмалар мен теориялық әзірлемелерді интеграциялауға қабілетті.

  • Код ON5

    Академиялық хат пен көпшілік алдында сөз сөйлеудің тұрақты дағдыларын көрсете отырып, мейрамхана және отель бизнесінде тұтынушылардың нақты сұраныстарын қоса алғанда, ішкі және сыртқы мүдделі тараптар үшін қаржылық және басқарушылық ақпаратты талдауға және ұсынуға қабілетті.

  • Код ON6

    Кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыру және жеке әлеуетті ашу үшін, сондай-ақ қоғамға қызмет ету үшін де лидерлік қасиеттерді танытуға және дербес оқытуды тәжірибеге алуға қабілетті.

  • Код ON7

    Қонақжайлылық саласындағы инновациялар мен жобаларды басқару бойынша хабардар болуы мен дағдыларды көрсете отырып, нақты жағдай мен деректерге дербес жүргізілген сыни талдау негізінде мейрамхана және қонақ үй нарығының үрдістері туралы ішкі және халықаралық нарықта да ақпарат беруге қабілетті.

  • Код ON8

    Релевантты ақпаратты талдауға және дәстүрлі және инновациялық өнімдерді әзірлеуге, қазіргі заманғы халықаралық қызмет көрсету стандарттарына сәйкес тамақтандыру және орналастыру кәсіпорындарының сапалы қызметтерін әзірлеумен айналысуға қабілетті.

  • Код ON9

    Қолданыстағы стандарттар негізінде қонақжайлылық кәсіпорындарының әртүрлі деңгейлерінде тамақтандыру және орналастыру қызметтерін көрсетудің толық технологиялық циклдарынбасқаруға, еңбекті қорғау ережелері мен нормаларын орындауға, тіршілік қауіпсіздігі және қызмет көрсету, өндірістік санитария және еңбек гигиенасы талаптарын және олардың тиімділігін бағалай отырып басқаруға қабілетті.

  • Код ON10

    Маркетинг құралдары мен инновациялық технологияларды пайдалана отырып, осы саладағы қызметтерді тұтынушылардың мінез-құлқының тұжырымдамалары негізінде қонақжайлылық саласындағы қызметтер мен өнімдерді ілгерілету мен сатуды тиімді басқаруға қабілетті.

  • Код ON11

    Қонақжайлылық саласындағы соңғы жетістіктер мен инновациялар негізінде іскерлік, мәдени, ойын-сауық және спорттық сипаттағы ивенттерді даярлауды, ұйымдастыруды және өткізуді жүзеге асыруға қабілетті.

  • Код ON12

    Мейрамхана және отель бизнесі саласындағы кәсіпорындар қызметінің осы саланың нормативтік-құқықтық талаптарына және кәсіби этикалық стандарттарына сәйкестігіне кепілдік бере алады, бизнестің қолданыстағы әлеуетті модельдері мен қажеттіліктерін, техникалық прогрестің әсерін бағалай отырып, олардың дамуын реттеуге қабілетті

  • Код ON13

    Қонақтарға қызмет көрсетумен байланысты бағыныштылар мен бөлімшелердің бірлескен қызметін үйлестіре және бақылай отырып, бөлімшеде бірыңғай корпоративтік мәдениетті қолдауға қабілетті.

  • Код ON14

    Мәдени дәстүрлер мен мәдениетаралық өзара іс-қимылдың ерекшеліктерін, тамақтану және қонақжайлылық индустриясының жаңа үрдістерін ескере отырып, қалыпты режимде, сондай-ақ түрлі сипаттағы бұқаралық іс-шараларды өткізуде қонақтардың күтулерін қанағаттандыруға қабілетті.

  • Код ON15

    Техникалық регламентке, стандарттарға және басқа да нормативтік құжаттарға сәйкес қонақ үй мен мейрамхананың тыныс-тіршілігі процесінде әртүрлі құралдар мен тауарларды сатып алуды, сақтауды және бөлуді тиімді басқаруға қабілетті

Top