Сервисті басқару және сапаны құру

  • Курс халықаралық және отандық стандарттар негізінде әр түрлі қонақжайлылық кәсіпорындарымен, қонақ үйлер мен мейрамханалар қызметтерімен қызмет көрсету сапасының түрлі элементтерін, қызмет көрсетудің технологиялық тізбектерін түсінуге мүмкіндік береді. Клиенттермен қарым-қатынасқа бағытталған және осы бағыт үшін қажетті дағдыларды қалыптастырады: құзыреттілік, қарым-қатынас, эмоциялар, мәдениет. Студенттер жіктеудің қазіргі қолданыстағы тәсілдерін, сапалы қызметтің компоненттері мен сервис деңгейін; мейман типологиясы мәліметтерінің негізінде мейманмен байланыс негіздерін түсіне алады; байланыс аймағының (Frot office, F&B) кәсіптерін және олардың қиындықтарын; даулы жағдайларды қалай басқару керектігін біледі.
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 3
Top