Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11104 Қонақ үй және мейрамхана бизнесі в Халықаралық туризм және меймандостық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының қызметін тиімді ұйымдастыруға қабілетті, орналастыру және тамақтану құралдарында қонақтарға қызмет көрсетуді ұйымдастырудағы инновациялық тәсілдерімен, кешенді білімі мен практикалық дағдылары бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экология және өмір тіршілігі қауіпсіздігі негіздері
Қонақжайлылыққа кіріспе
Академиялық жазуға кіріспе
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Іскерлік қарым-қатынас мәдениеті
Сервистік қызмет
Кәсіби шетел тілі І
Қонақжайлылық индустриясындағы тұрақты даму
-
2 Оқу жылы
Қонақжайлылық индустриясындағы жасанды интеллект
Гастрономиялық туризм
Кәсіби шетел тілі ІІ
Қаржылық менеджмент
Minor 1
Ясауи мұрасы және Түркістан
Қазақ тағамдарын дайындау технологиясы
Мейрамхана және қонақ үй бизнесінің менеджменті
Қонақжайлылық саласындағы маркетинг
Тауартану және тамақ өнімдерін сараптау
Бизнес-логистика
Әлемдік гастрономия
Қонақ үй шаруашылығы
Minor 2
Рационалды тамақтану негіздері
Гастрономиялық трендтер
Қонақтарды қабылдау және орналастыру бөлімінің операциялық рәсімдері
-
3 Оқу жылы
Бар ісі және эногастрономия
HoReCa саласындағы сторителинг және брендинг
Қонақжайлылық индустриясында тамақтануды ұйымдастыру
Тамақ және сусындар бөлімі
Мейрамхана ісі
HR менеджмент
Шаруашылық бөлімдерінің операциялық рәсімдері
Ивент-менеджмент
Фуд-стайлинг және фотосурет
Бөлмелерді брондау және кірістерді басқару
Қонақ үй бизнесіндегі инновациялар мен трендтер
Стандарттау және сапаны басқару
Аспаздық өнер және менеджмент
Бизнесті жоспарлау және жобалау
Қаржы және шығындарды бақылау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстандық қоғамның даму тарихы заңдылықтарын, философиялық, этикалық, экологиялық және құқықтық нормаларды, экономика және қаржылық сауаттылық негіздерін, әлеуметтік-мәдени, саяси және психологиялық құндылықтарды, инклюзивті білім беру негіздерін меңгереді, кәсіби қызметте цифрлық технологияларды ұтымды пайдаланады
- Қазақ, орыс және шет тілдерінде кәсіби жұмыс істеу үшін тілдік және коммуникативтік дағдыларды қолдану, сондай-ақ өз пайымдауларын жазбаша және ауызша түрде кәсіби деңгейде жеткізе білу, мәдениетаралық коммуникация проблемаларын шешу үшін логикалық дұрыс, дәлелді және сыни ойлауды меңгереді, ғылыми зерттеу әдістерін қолданады, кәсіптік қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағдарланады
- Қонақ үй және мейрамхана қызметтері нарығындағы негізгі принциптер мен ағымдағы үрдістерді терең түсінуді қамтитын қонақжайлылық саласындағы негізгі білімге ие болады, әлемдік үрдістердің дамуын және қонақжайлылық саласындағы соңғы трендтерді бақылайды
- Сервистік қызметті ұйымдастыру саласындағы теориялық және практикалық білімді, іскерлік тиімділікті арттыруға және қонақтарға қызмет көрсету сапасын жақсартуға бағытталған мінез-құлық ережелері мен нормаларын, қонақтарға қызмет көрсету техникасын қолданады
- Халықаралық сапа стандарттары бойынша өнімдер мен қызметтерді сертификаттау саласындағы білім мен түсінікті, тауартанудың нормативтік-техникалық құжаттамасымен жұмыс істеуді, қонақжайлылық саласындағы логистикалық процестерді оңтайландыру үшін тапсырыс берушілер мен нарықтың әртүрлі жағдайлары мен талаптарына бейімделу қабілетін көрсетеді
- Мейрамхана және қонақ үй бизнесінің бизнес-процестерін оңтайландыру үшін HoReCa саласында сторителлинг техникасын және заманауи жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып, нарық пен мақсатты аудиторияны талдау, бренд пен қызметтерді ұйымдастыру, жылжыту дағдыларын қолданады
- Ұйымдағы менеджмент, қаржылық, материалдық және еңбек ресурстарын басқару саласында іргелі білімге, сондай-ақ клиенттермен және қызметкерлермен тұлғааралық қатынастарды сауатты құруға мүмкіндік беретін көшбасшылық, ұйымдастырушылық және коммуникативтік қасиеттерге ие болады
- Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарын басқаруда тұрақты даму қағидаттарын, қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі проблемалық жағдайларды шешу әдістері мен стратегияларын қолданады, кәсіби мінез-құлық пен коммуникацияны қоса алғанда, клиенттердің қанағаттануын қамтамасыз ету мақсатында негізделген шешімдер қабылдай отырып, жағдайды талдайды
- Қонақ үй шаруашылығындағы барлық қызмет процестерін тиімді жүргізуді, қаржы мен шығыстарды бақылау кезінде арнайы ақпараттық ресурстарды қолдануды, сондай-ақ осы салада кәсіби қызметті сауатты жүзеге асыру мақсатында осы кәсіпорындарды басқаруды көрсетеді
- Аспаздық шеберліктің кәсіби дағдыларын, әлемнің әртүрлі елдердің дәстүрлі тағамдарын дайындауды, теңдестірілген рацион мен диетаны әзірлеуді, тағамды безендіруді және тағамдардың сапалы фотосуреттерін жасауды, сондай-ақ бар және мейрамхана саласындағы басқару дағдыларын жетілдіреді, бұл дағдылар мансапты қалыптастыруға және жеке мейрамхана бизнесін құруға кең перспективалар береді