Туризм және қонақжайлылық саласындағы тұтынушылар мінез-құлқы

  • Бұл курс қонақтардың мінез-құлқына байланысты / қонақтар, олардың саяхатының себептеріне, қандай да бір туристік өнімді таңдау және артықшылық, орналастыру құралдарын, тамақтандыру кәсіпорындарын байланысты қызметтер мен туризм саласындағы проблемалар мен мүмкін шешімдерді түсінуге бағытталған. Студенттер жеке өз бетінше, топтарда, шағын-топтарда жұмыс жасай отырып, қызмет көрсету саласы клиенттерінің тұтынушылық мінез-құлықтары туралы білім алады, тұтынушылық мінез-құлықтың негізгі түсініктерін басқара алады, туристік салада және қонақжайлылық индустриясында қолданылатын басқарушылық стратегияларды түсіне алады; қызмет тұтынушыларын олардың қатынасына, өмір салтына және тәжірибесіне сәйкес таңдау; туристердің/қонақтардың типологиясын анықтау және пайдалану; әлеуметтік-экономикалық және сатып алу тәртібі арасындағы өзара байланысты негіздейтін әсер етуші факторларды талдау; Mix Marketing Services және оның 7P негіздерін түсіну. Курсты меңгеру ауызша қорытынды емтиханмен аяқталады. Туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарының маркетологтары қонақ дәрістерімен қатысады.
  • Образовательная программа 6B11103 Туризм және қонақжайлылық
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 3
Top