6B11103 Туризм және қонақжайлылық инновациялық менеджмент в «Тұран» университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Туризм және қонақжайлылық саласындағы бизнес-процестерді кешенді басқаруға қабілетті білікті креативті мамандарды даярлау арқылы қызмет көрсету саласын дамыту арқылы Қазақстанның жағымды сипатын қалыптастыруға жәрдемдесу.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Тұран» университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Туризм және қонақжайлылық индустриясының негіздері
Пәннің мақсаты студенттің қонақжайлылық пен мейрамхана бизнесі саласындағы кәсіби қасиеттер мен тұжырымдамалық ұғымдар жиынтығын түсінуін қалыптастыру болып табылады. Персоналды басқару теориясына, қызметтің психологиялық мәдениетіне ерекше назар аударылады, олар пәннің негізгі құрылымы болып табылады және клиенттерге арналған кәсіби қызметке негізделген. Курстың практикалық сабақтары рөлдік ойындар, кейстерді шешу, пікірталастар, әртүрлі жағдайлардағы мінез-құлық сызықтарын талдау және салыстыру сияқты әдістерді қолдануды қамтиды. Қызмет көрсету заңнамасының негізгі ережелерін, Санитарлық нормаларға мен іс қағаздарын жүргізу талаптарын зерттей отырып, студенттер бизнесті ұйымдастыру мен дамытудың әртүрлі сценарийлерін модельдей отырып, клиенттермен өзара әрекеттесуді, қызметкерлермен қарым-қатынас жасауды және ағымдағы міндеттерді қысқа мерзімде, ресурстардың минималды шығындарымен шешуді үйренеді. Пән аясында студенттер туризм мен қонақжайлылықтағы нарықтың даму тенденцияларымен танысады, олар студенттің кәсіби траекториясын дамыту кезінде мүмкін мамандануды айқын көрсетеді. Сарапшылардың қатысуымен қонақ және көшпелі дәрістер қарастырылған. Ағымдағы тапсырмаларды қорғау көпшілік алдында сөйлеу немесе мұғалімнің қатаң бақылауымен тәуелсіз тапсырмалар форматында жүзеге асырылады. Кәсіби білімді бекітуге мүмкіндік беретін көмекші мазмұнды қарау, тамақтану орындарына немесе қонақ үйлерге бару қарастырылған. https://academy.tourismonline.kz/ жаппай онлайн білім беру курстарының білім беру платформасында орналасқан «Қазақстандағы қонақ үй немесе шағын қонақ үй. Қолдануға арналған нұсқаулық», «Қонақ үйлер: идеядан сәтті іске асыруға дейін» (курс қазақ тілінде) осы курстың мазмұнына интеграцияланады. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлікке енгізу
Пән мақсаты - кәсіпкерліктің мәні мен түрлерін, кәсіпкердің негізгі дағдылары мен рөлін, жобалық ойлауды, кәсіпкерліктегі инновацияны, бизнестің ұйымдастырушылық негіздерін, кәсіпкерліктегі қаржылық менеджментті, кәсіпкерлік нарықтық ортаны талдауды, кәсіпкерлік мәдениетті, кәсіпкердің имиджін қарастырады. Пән нарықта кәсіпкерлік қызметті қалыптастыру, ұйымдастыру және жүргізу бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық кәсіпорындарының экономикасы
«Қонақжайлылық экономикасы» пәні қонақжайлылық индустриясындағы үй шаруашылығын жүргізудің құралдары, заңдары мен ережелері туралы білімдер кешені болып табылады. Курста қонақ үй және мейрамхана бизнесінің экономикасы, жоспарлау және басқару мәселелері қарастырылады. Пән қоғамға қажетті игіліктерді жасау және бөлу мақсатында материалдық және материалдық емес ресурстарды ұтымды пайдаланудың басқарушылық және ұйымдастырушылық нысандарын, әдістері мен ережелерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бизнесті ұйымдастыру
Пән кәсіпкерліктің дамуының түсінігі мен тарихын, шағын, орта және ірі бизнесті ұйымдастыру мәселелерін, венчурлық бизнесті, кәсіпкерлік түрлерінің жіктелуін, кәсіпкерлікті жүргізу нысандарын, кәсіпкерлік субъектілерін тіркеу тәртібін, кәсіпорынның банкроттығы мен таратылуын, бизнес инфрақұрылымын құру қажеттілігін, басқарудың негізгі принциптерін, бизнестегі персоналды басқаруын, іскерлік этика, бизнес-жоспарлау негіздерін қарастырады. Курс бизнес-процестерді ұйымдастыру дағдыларын дамытуға және студенттердің кәсіпкерлік қызметтегі құзыреттілігін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасы
Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасы" курсы спорттық туризм және оның белсенді түрлері, саяхаттарды ұйымдастыру, туризм қауіпсіздігі саласындағы барлық жаңа көзқарастар мен жетістіктерді қамтиды, олар туризм жүйесі үшін кадрларды даярлаудың іргелі негізі болып қала береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мейрамхана және мейманхана қызмет көрсету технологиясы
Пән қызмет көрсету стандарттарына сәйкес келетін және қазіргі тұтынушының талаптарын қанағаттандыратын мейрамханалар мен қонақ үйлерде қызмет көрсетуді ұйымдастыруды кешенді зерттеуді қарастырады, мейрамханалар мен қонақ үйлердің жіктелуі мен құрылымын қарастырады; қонақ үйлерде қызмет көрсетуді ұйымдастыру процесін; мейрамхана өнімдерін және т. б. өндіруді ұйымдастыру процесін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән белгілі ғылыми саладағы академиялық зерттеуді жүргізуді жүзеге асыра алатын маманды дайындауға бағытталған. Білім алушы философиялық (диалектикалық, метафизикалық) және жалпы ғылыми (талдау, синтездеу, жалпылау және т.б.) әдістерін тануға үйренеді. Ғылыми міндеттерді шешуге арналған эмпирикалық және теориялық әдістерді қолдану дағдысын игереді. Талдау, жіктеу, синтездеу, салыстырудың, ғылыми шолу жазу, презентация дағдыларын меңгереді. Бақылау түрі - постерлі баяндама негізінде зерттеу нәтижелерін қорғау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің эстетикалық түсініктері мен санаттарын, мазмұны мен ерекшеліктерін, мәнін меңгеру кәсіби-адамгершілік деформация және оның алдын алу және ескерту жолдары, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік мәдениетінің ерекшеліктері, оның негізгі нормалары мен функциялары; фактілер мен құбылыстарды бағалай білу, адамгершілік нақты өмірлік жағдайлардағы тәртіп ережелері мен нормаларын сақтау туралы ақпарат береді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерліктегі маркетингтік құралдар
Маркетинг құралдары мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдылар. Пән аясында маркетингтік орта зерттеледі; нарық сегменті анықталады, тұтынушылардың мінез-құлқының сипаттамалары, тауар және баға саясатының негіздері анықталады; тауарлар мен қызметтерді жылжыту бағдарламалары; brand book әзірленуде, кәсіпкердің беделін басқару; маркетингтік зерттеулер жүргізу, әлеуметтік медиа маркетингі (SMM).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Курстың негізгі мақсаты – болашақ қызмет жолында адекватты кәсіби қарым-қатынас орнату үшін жеткілікті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту. Студент кәсіби қарым-қатынас үдерісінде туындайтын мәселелерді шешу қабілетіне ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бизнесті заңдық қолдау
Бизнесті заңды қолдау бизнесті жүргізуге байланысты қоғамдық қатынастарды реттейді. Білім алушылар бизнес саласындағы заңнамалармен, оның Қазақстан Республикасындағы қолдаумен және дамуымен, құқықтық қатынастар субъектілерімен, заңды тұлғалардың нысандарымен, құқықтық қабілеттілігімен, мәмілелер мен шарттарды құқықтық реттеумен, міндетті құқықтармен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шет тілі - I
Бұл курс мамандықтың фонетика, грамматика, лексикасы бойынша базалық білім алуға мүмкіндік береді. Студенттер өз мамандығы бойынша 300-500 терминді меңгереді. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер таныс фразалар мен сөз тіркестерін сөйлегенде қолдана алады және ести алады, қарапайым әңгімеге қатыса алады. Пәнді оқу нәтижесінде студент оқылған материал бойынша монолог құрастыра алады; әңгімелесушімен ұсынылған жағдайға, сондай-ақ көрген, естіген және оқыған нәрселерінің мазмұнына байланысты сөйлесу; тілдік материал аясында өз көзқарасын білдіре отырып, негізгі мазмұнды жеткізу; қарапайым пікір алмасуды жүргізу, әңгімелесушіні хабарлау мүмкіндігіне ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіпкерліктегі көшбасшылық
Пән тиімді басқару саласындағы жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді меңгеруге және жеке, топтық, ұйымдық деңгейлердегі кәсіпкерліктің көшбасшылық құбылыстарын басқаруға, ынталандырудың негізгі теорияларын қолдану дағдыларына, стратегиялық және операциялық басқару тапсырмаларын шешуге арналған билікке, сонымен қатар топтық динамика және ұжымды құру принциптері негізіндегі топтық жұмысқа бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері
Пән қоғамның экономикалық өмірінде жүріп жатқан түрлі үдерістерді талдау мен бағалауға қажетті экономика негіздері бойынша базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Бұл курс экономикалық жүйелердің жұмыс істеуінің негізгі аспектілерін, оның ішінде нарықтық механизмнің ерекшеліктерін, мемлекеттік бюджеттік-салық және ақша-несие саясатының мақсаттары мен құралдарын, дүниежүзілік шаруашылықтың мәнін және халықаралық еңбек бөлінісінің қағидаттарын жүйелі түрде түсінуге ықпал етеді. Сондай-ақ курс жеке қаржыны тиімді басқару, жинақтарды жоспарлау және тұтынушылық шешімдердің салдарын бағалау үшін қажетті қаржылық сауаттылықтың негіздерін меңгеруге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті мәдениет және толеранттылық
Курстың мақсаты – студенттерге әлемді барлығына әділ және қолжетімді ету үшін инклюзивтілік принциптерін қолдануға үйрету. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер қоғамды дамыту үшін инклюзивті мәдениеттің маңыздылығын сезінуі, күнделікті өмірінде және кәсіби қызметінде инклюзивті тәжірибені қолдануы, әртүрлі мүмкіндіктері шектеулі адамдарға толерантты және құрметпен қарауы, мәдениетаралық қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу дағдыларын дамытуы керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі - I
"Ағылшын тілі-I" пәні студенттердің шет тілін ауызша және жазбаша түрдегі мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде меңгеруіне, кәсіби қызметте шет тіліндегі мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін қажетті арнайы дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған., осы мамандық студенттерінің әлемдік қауымдастығына кіру үшін. Келесі тілдік құзыреттіліктерді жетілдіру: студенттерге бағытталған, лингвистикалық-мәдени, әлеуметтік-мәдени, танымдық, коммуникативті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
Бұл пәнде табиғи жүйелердің жұмыс істеуінің негізгі экологиялық түсініктері мен заңдылықтары, экологияның ғылым ретіндегі міндеттері, оның негізгі бөлімдері қарастырылады. Ол экожүйелерді, олардың өзара байланыстарын, сондай-ақ өзгермелі ортада адамның қауіпсіз және тұрақты өмірін қамтамасыз ету шараларын зерттеуді біріктіреді. Ол экологиялық тепе-теңдік, қоршаған ортаны қорғау және тұрақты даму принциптерін, сондай-ақ төтенше жағдайлардың алдын алу мен жоюды қоса алғанда, тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Курсты игерудің мақсаттары студенттерді мемлекет пен құқық туралы теориялық біліммен, олардың өзара әрекеттесуі мен адам өміріндегі рөлімен таныстыру және студенттің құқықтық дүниетанымының негіздерін қалыптастыру - азаматтың толыққанды құқықтық санасының теориялық құрамдас бөлігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке коучинг
Пәннің мақсаты туризм және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының клиентін дербес сүйемелдеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Жеке коучинг туристік сектордың қызметтерін іске асырудың инновациялық құралы ретінде қарастырылады, бұл клиенттің өнімді басынан аяғына дейін сатып алуда жеке кеңесші бар екенін білдіреді. Сабақ шеңберінде білім алушы клиентпен жұмыс істеу, келіссөздер, консультациялар жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Қарым-қатынас дағдыларын дамытады, жеке сату технологиясымен танысады. Іскерлік серіктестермен жұмыс істеу дағдыларын, Клиентті Құжаттамалық сүйемелдеуді және серіктестік келісімдер жасасуды пысықтайды. Практикалық сабақтар кезінде студенттер туристердің іскерлік, ілеспе құжаттарымен жұмыс істейді; ситуациялық міндеттерді талдайды, жеке сатылымдарды имитациялайды. Пән туристік компаниялар мен қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының жетекші менеджерлерінен қонақ дәрістер өткізуді көздейді. Пән теориялық сұрақтар мен ситуациялық есептер блогынан тұратын емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ивент менеджмент
Пәнді оқу туризм және қонақжайлылық индустриясында арнайы іс-шаралар жобаларын жоспарлауға, әзірлеуге, ұйымдастыруға және іске асыруға бағытталған теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, мысалы, тимбилдингтер, конференциялар, кәсіби көрмелер, анимациялық іс-шаралар және т. б. студенттер іс-шаралар жобасының жарнамалық науқаны шеңберінде жылжыту құралдарын,маркетингтегі озық креативті технологияларды, іс-шаралардың/іс-шаралардың сапалы мазмұнын жасау үшін Интертейнмент және басқа да байланысты салалар. Семестр бойы студенттер командаларға бірігіп, іс-шараның бағдарламасы мен уақытын, іс-шараның логистикасын, серіктестерге арналған коммерциялық ұсыныстарды, серіктестерге арналған іс-шара жобасының презентация жобасын, оқиғаны жылжыту жоспарын қамтитын жобаны әзірлейді. Практикалық сабақтарда студенттер іс-шараларды өткізу бойынша ұсыныстар мен идеяларды ұсынады және сыни тұрғыдан бағалайды, ивент-жобаларды ұйымдастыруда қолданылатын құралдар мен технологиялардың өзектілігін негіздейді, оқиға жобасының мақсатты аудиториясын және онымен жұмыс істеу үшін коммуникация арналарын анықтайды, жобаның бюджетін/жобалау-сметалық құжаттамасын қалыптастырады, іс-шараның action-жоспарын / сценарий жоспарын әзірлейді және орындайды жоба командасын құрып, оның ішіндегі міндеттерді бөледі. Миға шабуыл, кейс, шығармашылық тапсырма, аудиториядан тыс сабақтар әдістерін қолдану, күрделі және пікірталас мәселелері мен мәселелерін, рефлексия мен жобалау әдісін талқылау қарастырылған. Белгілі іс-шара менеджерлерін тарта отырып, қонақ дәрістері өтеді. Қорытынды бақылау тақырыптық іс-шараны ұйымдастыруды және өткізуді көздейтін топтық жобаны қорғауды көздейді. Бағалау кезінде топтың әрбір қатысушысының үлесі ескеріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі - II
«Ағылшын тілі-II» пәні ағылшын тілін меңгеру міндеттерінің тізімін қамтиды, олар модельденген сөйлеу формаларында және коммуникация түрлерінде жүзеге асырылатын келесі дескрипторларда көрінеді: бағдарламада қарастырылған ең көп таралған стандартты қарым-қатынас жағдайларында нақты коммуникативті мәселелерді шешуге бағытталған тілдік материалды өзгерту және біріктіру қабілеті мен дайындығы; кәсіби тақырыптар бойынша диалог жүргізу мүмкіндігі; қысқаша хабарлама жасау кәсіби салалар мен қарым-қатынас тақырыптарына сәйкес; білім беру бағдарламасы бойынша шынайы мәтіндерді есту және түсіну; мамандықтың түпнұсқалық мәтіндерінің негізгі мазмұнын оқып, түсіну, оқығанға деген көзқарасыңызды білдіру; Курстың ұсынылатын тақырыптары: мәдени Дифференциациялар, қонақүй резервтері, халықаралық саяхат, саяхат пакеттері, Корпоративтік басқару, мотивациялық Стюф, желі, халықаралық клиенттер, Пән бойынша сабақтарда ағылшын тілін оқытудың келесі заманауи әдістері қолданылады: Flipped classroom, Task-based learning, CLIL, Blended learning және т. б.. Сондай-ақ, mentimeter, google forms, prezi, Kahoot, google quiz, quizlet сияқты сабақтардың интерактивтілігіне арналған келесі құралдар. Қорытынды бақылау тестілеу нысанында жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Екінші шет тілі - II
Курсты оқу нәтижесінде білім алушылар фонетика, лексика, сөзжасам, екінші шет тілінің грамматикасы бойынша білімдерін және мәтінмен жұмыс істей білуін көрсететін болады. Таныс немесе тұрмыстық тақырыптарға қарапайым ақпарат алмасумен байланысты міндеттерді орындай алады, қарапайым сөйлемдерде күнделікті өмірдің негізгі аспектілерін сипаттайды.(A2 деңгейі)
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Туризм және қонақжайлылық индустриясындағы маркетинг және жарнама
Пән студенттерді нарықты зерттеуге, туризм мен қонақжайлылық саласындағы өнімдер мен қызметтерді ілгерілетуге, оларды жарнамалауға дайындауға бағытталған. Зерттелетін курс студенттерді жарнамалық қызметтің теориялық негіздерімен, оны қызметтер саласында ұйымдастырумен және жоспарлаумен, туристік, мейрамхана және қонақ үй бизнесінде тиімді жарнамалық науқандармен, туристік дестинацияларды қоса алғанда, өнімдер мен қызметтерді жылжыту ерекшеліктерімен, тарату арналарының ерекшеліктерімен таныстырады. Кейстерді шеше отырып, студенттер өздерінің жарнамалық өнімдерін жасайды, Reels және тикток бейнелерін түсіреді, нақты өнімдерге арналған жеделхат арнасын жасайды, пресс-релиздер дайындайды, бар жарнамалық материалдарды талдайды. Топтарда жұмыс істей отырып, олар нақты шағын бизнес компаниялары үшін туризм және қонақжайлылық компаниялары үшін PR стратегияларын жасайды. Дауларға қатыса отырып, студенттер қазақстандық топ-10 кластердің туристік дестинацияларын ілгерілету үшін өз шешімдерін ұсынады және бәсекелестердің ұсыныстарын сыни бағалайды. Қонақ дәрістері қарастырылған. Тәртіп туризм және қонақжайлылық ұйымдары, қазақстандық туристік қауымдастық және Қазақстандық қонақ үйлер мен мейрамханалар қауымдастығы өкілдерінің қатысуымен нақты өнімді/қызметті ілгерілету жөніндегі жеке жобаны қорғаумен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясындағы инновациялық менеджмент
Бұл пән басқару туралы білім кешенін қалыптастыруға бағытталған, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың, басқару және жобалау жүйелерін талдаудың нақты дағдыларын дамытады. Пән аясында туристік кәсіпорынды, мейрамхана мен қонақ үйді тиімді басқарудың шетелдік тәжірибесін жинақтайтын материалдар, оның ішінде желілік қонақүйлерді басқарудың заманауи модельдері, клиенттерге қызмет көрсету технологиялары, қонақ үй қызметтерінің сапасына қойылатын талаптар, қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарын басқарудың әртүрлі түрлері мен типтері логикалық және дәйекті түрде қарастырылады. Практикалық сабақтар кезінде студенттер туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарының құрылымымен танысады, кәсіпорынның ұйымдық құрылымын анықтайды. Туризм және қонақжайлылық менеджментінің функциялары мен принциптерін анықтайды; менеджмент әдістері; туристік фирманы, қонақ үйді және тамақтандыру кәсіпорнын басқару стилі; менеджердің жеке басы, күші және беделі. Кейстерді шеше отырып, рөлдік ойындарға қатыса отырып, студенттер басқару шешімдерін қабылдайды, Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорнының персоналын басқарады, іскерлік кездесулер мен келіссөздер жүргізеді, қақтығыстардан шығудың жолын табады, менеджменттің тиімділігін бағалайды. Пән әдістемесі кейстер мен ситуациялық міндеттерді шешуді, іскерлік ойындар өткізуді, туризм және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының басшыларымен қонақ дәрістер өткізуді, туризм және қонақжайлылық кәсіпорындары жұмысының тиімділігін талдау мен бағалауды қамтиды. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Пәннің мақсаты - академиялық сипаттағы жазбаша мәтіндерді (эссе, аннотация, реферат, мақала, тезистер және т.б.) жасау принциптерін меңгеру және оларды жазу дағдыларын меңгеру. Курс баспа басылымдарын және электрондық ресурстарды библиографиялық сипаттау тәжірибесін алуға, өзінің жазбаша жұмыстарын ресімдеуге, ғылыми жұмыстарды көпшілік алдында ұсыну мен талқылауға, пікірталасты жүргізуге және өз ұстанымын қорғауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коммуникациялық менеджмент
Пәнді оқу коммуникациялық құралдар мен технологияларды игеруге, ақпараттық ресурстарды басқаруға бағытталған студенттердің коммуникативтік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушы серіктестермен және клиенттермен қарым-қатынас процесін жүргізуді үйренеді, іскерлік қарым-қатынас нысаны ретінде келіссөздер мен презентация процесін меңгереді. Каскадты белсендіру, фрейминг, прайминг және көрерменге әсер етудің басқа әдістерін қолданады. Ситуациялық мысалдарды қарастырады және әртүрлі салалар мен бағыттардағы байланыс сценарийлерін жасайды. Бұқаралық ақпарат құралдары арқылы қоғамдық назар аударудың әртүрлі тәсілдерін қолданады. Оқыту бағдарламасы миға шабуыл, кейс, шығармашылық тапсырма әдістерін қолдануды, күрделі және пікірталас мәселелері мен мәселелерін, рефлексияны талқылауды көздейді. Қонақ дәрістері қарастырылған. https://ru.coursera.org/ білім беру платформасында орналасқан «Intercultural Management» ЖАОК осы пәннің мазмұнына біріктіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
MICE-туризм
Пән Іскерлік туризм шеңберінде іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу әдістемесі мен технологиясының негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Сабақ барысында студенттер Іскерлік туризм, оның жіктелуі және туризм және қонақжайлылық индустриясы аясында өткізілетін іс-шаралар түрлері туралы біледі. MICE индустриясының өнімдерін әзірлеу, өткізу, жылжыту процестерін басқару дағдыларын игереді. Іскерлік іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу әдістері мен құралдарын меңгереді. Іс-шараны ілгерілету және серіктестермен келіссөздер жүргізу дағдыларын пысықтайды. Пән аясында студенттер MICE нарығын зерттейді, іс-шараны жоспарлайды және дамытады, іс жүзінде ситуациялық тапсырмаларды талдайды. Қорытынды бағалау іс-шараның командалық жобасын іске асыру (өткізу) форматында өтеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы инфрақұрылым және логистика
Бұл пәннің мақсаты студенттерді туристік инфрақұрылым мен логистиканы ұйымдастыру процесімен таныстыру болып табылады, онда өнімді құрудан тұтынушыға дейін ұсыну нұсқалары, Қазақстанның негізгі көлік тораптары, елдің көлік инфрақұрылымының даму деңгейі, туристерді тамақтандырумен, орналастыру орны және басқа да қажетті инфрақұрылымдық элементтермен қамтамасыз ету сияқты туристік өнімнің кезеңдері мен элементтері бар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қақтығыстарды басқару
Пән кәсіби қызметтің әр түрлі салаларындағы қақтығыстық қарым-қатынасты басқару технологияларын меңгеруге, жалпы басқару, психологиялық, құқықтық мәдениетті қалыптастыруға, студенттердің тұлғалық-кәсіби, конфликтологиялық құзыреттілігін, коммуникативтік сауаттылықты, бәсекеге қабілеттілікті, әлеуметтік ұтқырлықты, дербестікті, инновациялық қызметке дайындықты арттыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі - III
"Ағылшын тілі-III" курсының мақсаты-мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті дамыту. Тұрмыстық салада және мамандық бойынша студенттердің білімін жетілдіру және ауызша және жазбаша сөйлеуін дамыту. Кәсіби тілдік құзыреттілікті дамыту.Курстың тақырыптары: мейрамханада клиенттерді қарсы алу, мәзірді түсіндіру, қонақүйге Тіркелу, қонақ үйге ыңғайлы болу, қонақтармен Байланыс, туристік агенттіктер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аумақ брендингі
Бұл пәннің мақсаты туризм және қонақжайлылық индустриясының болашақ мамандарында аумақтар брендінің маңыздылығы туралы жүйелі идеяны дамыту, брендингке теориялық және практикалық тәсілдерді игеру, туристік дестинациялар брендингінің рөлі мен маңыздылығын түсінуді қалыптастыру, аумақтық брендинг пен ребрендинг стратегияларын игеру, В2С саласындағы аумақты жылжытудың брендингтік құралдарын игеру, қалалық,қалалық жобалардың өзекті мысалдарымен танысу. аймақтық, елдік және жаһандық брендинг. Білім алушы аумақтар брендингінің негізгі ұғымдарын, оның мәні мен аумақтық брендтердің түрлерін зерделейді, әлемдік туристік нарықта Қазақстан мен оның өңірлерінің брендін құру жөніндегі жұмысты ұйымдастырады. Аумақтық брендтерді әзірлеу және ілгерілету кезеңдерін пысықтайды. Оның ішінде туристік, мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының брендтерін басқару арқылы. Қала брендінің пайда болу шарттары туралы идеяларды қалыптастырады, қаланы орналастыру технологияларын қолданады. Практикалық сабақтар аясында студент жағдайды модельдеу, брендті жобалау, әлемдік тәжірибені жүйелі талдау әдістерін қолданады. Істерді бөлшектейді. Қонақ дәрістерін өткізу қарастырылған. https://academy.tourismonline.kz/ білім беру платформасында орналасқан «Туризмді сату және жылжыту», «Креативті индустрия – туризмнің стратегиялық «серіктесі». Шығармашылық және саяхат тандем» Интровертке өз ісін интернетте қалай насихаттауға және жеке бренд құруға болады». Сондай-ақ, https://azconsult.ru/ сайтында «Маркетинг бастауынан» ЖАОК осы пәннің мазмұнына біріктіріледі. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Саяхат блогы және саяхат журналистикасы
Пәнді игерудің мақсаты студенттерді басқа елдер мен халықтар туралы білімді, олардың ұлтаралық қарым-қатынастағы рөлін танымал етудің маңызды құралы ретінде БАҚ миссиясын түсінуге жетелеу, сондай-ақ студенттердің травл-блогинг дамуының негізгі тенденциялары, оның негізгі түрлері, құралдары мен форматтары туралы түсініктерін қалыптастыру, алған білімдері мен дағдыларын кәсіби салаларда қолдану қабілетін дамыту болып табылады. Мысалы, туризм, бизнес, білім беру және т. б. салаларда. Оқушылар қазіргі заманғы саяхат журналистикасының ерекшеліктерімен, оның мақсаттары мен міндеттерімен, жанрларымен және форматтарымен танысады, мақсатты аудиторияның қажеттіліктерін ескере отырып, белгілі бір елдің саяхаттары, экономикалық, саяси, мәдени және этикалық ерекшеліктері туралы бұқаралық тұтынушыға қол жетімді және қызықты ақпарат беруді үйренеді. Пәнді игеру барысында студенттер копирайтинг, фото және бейнетүсірілім негіздерін, монтаждаудың негізгі принциптерін оқып, практикада қолданады, жобалық қызметте өздерін сынап көруге және нақты медиа-өнімді жасауға мүмкіндік алады. Оқыту бағдарламасы миға шабуыл, кейс, шығармашылық шеберхана, Поп-формула, сессия әдістерін қолдануды қарастырады: сұрақ-жауап және пікірталас. Инсайдерлермен (тиісті жобаларда жұмыс істейтін практиктермен) сұхбат қарастырылған. Аралық бақылау нақты жағдайларды талдауды және өз жобасында кезең-кезеңмен жұмыс істеуді қамтиды. Бағалау кезінде топтың әрбір қатысушысының функционалдық үлесі ескеріледі. Қорытынды бағалау жобаларды қорғауды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарындағы бухгалтерлік есеп және аудит
Пән студенттердің нарықтық экономикадағы бухгалтерлік есеп принциптерін дайындауға және түсінуге бағытталған. Курс ҚР-да қабылданған қолданыстағы ережелерге сүйенеді және қазіргі заманғы ұғымдар мен кәсіби терминдерге негізделген. Студенттер екіжақты және баланстық теңдеулердің қажеттілігін түсінеді, қосарланған жазбаның мәні, бухгалтерлік есеп шоттарын және кәсіпорында бухгалтерлік есептің басқа негіздерін анықтайды. Практикалық сабақтар шеңберінде студенттер бухгалтерлік құжаттарды қолданудың нақты тапсырмаларын, рөлін, мақсаты мен қажеттілігін орындай отырып, бастапқы құжаттардың міндетті деректемелерінің мақсатын түсінеді, бастапқы есеп құжаттарының қолданыстағы жіктемесін түсінеді, бухгалтерлік есепте есептеу әдісін, ақшалай қаражатты өлшеуді және компания активтерін есепке алуды меңгереді. Қонақ дәрістері қарастырылған. Аралық бақылау күмәнді дебиторлық берешек бойынша дербес жұмыстарды қорғауды; қорларды есепке алуды; ұзақ мерзімді активтерді, материалдық емес активтерді, негізгі және Биологиялық активтерді айқындауды; қарыз және меншікті қаражатты; бақылау жүйесіндегі аудиттің мәні мен орнын көздейді. Пән теориялық сұрақтар мен практикалық тапсырмалар блогынан тұратын емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы психология
Пәннің мақсаты қызмет көрсету саласында сапалы және тиімді жұмыс істеу үшін білім алушылардың психология саласындағы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Білім алушыларда психологиялық білім кәсіби даму процесінде жеке маңызды болып қалыптасады. Білім алушылар кәсіби жолдың белсенді субъектісі ретінде адамның табиғаты туралы ғылыми идеялар жүйесімен танысады, жеке және кәсіби сипаттағы міндеттерді анықтау және шешу дағдыларын игереді, ұйымдасқан ұжымда үйлесімді тұлғааралық қатынастарды құру заңдылықтары мен принциптерін қолданады, психикалық өзін-өзі реттеу дағдылары мен әдістерін меңгереді. Олар қызмет көрсету саласындағы маманның кәсіби шеберлігі ретінде эмпатияны дамытуға баса назар аудара отырып, өздерінің эмоционалды интеллектін түсініп, дамыта алады. Клиенттердің әртүрлі түрлерімен жұмыс істеуді үйреніңіз, тұтынушыларға әсер етудің темпераменті мен әдістерін талдаңыз. Олар клиенттердің сұранысқа ие тауарлар мен қызметтерге қажеттіліктерін және олардың сапасын түсінуді үйренеді. Жеке және ұжымдық жұмыстар қабылданады. Психология, коммуникация, коучинг салаларынан қонақ лекторлар шақырылады. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шет тілі - III
Білім алушылар фонетика, лексика, шет тілінің грамматикасы бойынша білімдерін және мәтінмен жұмыс істей білу дағдыларын көрсетеді. Мәтіннің әр түрлі түрлерін аудару ерекшеліктерін зерттейді. Жұмыста, оқуда, бос уақыттарда пайда болатын әртүрлі тақырыптарға әдеби тілде жасалған хабарламалардың негізгі идеяларын түсінеді. Көптеген туындауы мүмкін жағдайларда сөйлесе алады. ( В1 деңгейі)
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Картографиядағы сандық әдістер
Пән студенттердің картографиялық бағдарламалармен және қосымшалармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеруге бағытталған, олар жерді бағдарлау, рекреациялық іс-шараларды жоспарлау, маршрутты қазіргі деңгейде есептеу және ұсыну үшін қажет. Курс аясында студенттер картаны пайдалануды, картаны оқуды, тапсырманың ерекшелігін ескере отырып, картографиялық материалды жобалауды және құруды үйренеді. Бағдарламаны игеру мамандандырылған сыныпта жүзеге асырылады, бағдарламалық жасақтама кешені еркін қол жетімді және оны тек университетте қолдануды шектемейді. Практикалық тапсырмалар картографиялық материалды және ғарыштық суреттерді базалық бетке байланыстыру, қабаттармен, жазулармен жұмыс істеу, кеңістіктік объектілерге деректерді байланыстыру және басқа да ерекшеліктерді қамтиды. Аралық бақылау бірқатар тапсырмаларды жеке орындауды, сайып келгенде, аймақтың толыққанды картасын қалыптастыруды қамтиды. Пән теориялық сұрақтар, түсініктер мен практикалық тапсырмалар блогынан тұратын емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы мәдениетаралық коммуникациялар
Пән мәдениетаралық коммуникация құбылыстары мен процестерінің мәні туралы, коммуникация теориясының тұжырымдамалық тұжырымдамалары туралы, мәдени сезімталдықты дамыту мәселелері және мәдениеттердегі вербалды және вербалды емес мінез-құлықты барабар түсіндіру туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. В2В және В2С секторларындағы психикалық және мінез-құлық өзара әрекеттесу ерекшеліктерін талдауда құрылымдық негіз ретінде қолданылатын мәдени вариация теорияларына ерекше назар аударылады. Тәжірибелік сабақтар рөлдік ойындар, кейстерді шешу, пікірталастар, пікірталастар, интернеттегі бейнелерді талдау және салыстыру сияқты әдістерді қолдануды қамтиды. Белгілі бір елдің ерекшеліктерін жан-жақты зерттей отырып, студенттер портфолио әзірлейді, оның ішінде: Fish pays, Mind Map, бейнероликтер, бейне визиткалар, презентациялар, ИНФОГРАФИКА және т.б. СРОП аясында фильмдерді көру, көрмелерге бару, содан кейін анықталған мәдени ерекшеліктерді талдау. Экспаттар мен сарапшылардың қатысуымен қонақ дәрістері қарастырылған. Ағымдағы тапсырмаларды қорғау сөйлеушілердің вербалды емес және паравербалды дағдылары тобының бағалауымен көпшілік алдында сөйлеу форматында жүзеге асырылады. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экскурсиялық қызмет
Пәнді оқу экскурсиялық қызметтің теориялық және қолданбалы негіздерін игеруге бағытталған. Бағдарламада экскурсиялардың мәні, белгілері мен функциялары анықталады, олардың жіктелуі беріледі, экскурсиялардың технологиясы, дизайны, әдістемесі мен техникасы қарастырылады. Экскурсоводтың жеке басына және шығармашылығына, оның қызметінің Кәсіби-этикалық және құқықтық реттеушілеріне назар аударылады, шолу және тақырыптық экскурсиялар жүргізудің ерекшелігі қарастырылады. Тәжірибелік сабақтар экскурсиялық бағдарламаны әзірлеуді, ситуациялық міндеттерді талдауды, аудиториядан тыс сабақтар кезінде экскурсия жүргізу дағдыларын пысықтауды көздейді. Қонақ дәрістерін өткізу қарастырылған. Студенттер экскурсия бағдарламаларының жеке жобаларын қорғайды және экскурсия объектілерін өткізу әдістемесін (экскурсия жүргізу әдістемесі мен техникасын қолдану қабілетін) сол жерде (қалада/мұражайда) көрсетеді. Тәртіп портфолионы қорғаумен аяқталады.Пәнді оқығаннан кейін студенттер "гид-экскурсовод"біліктілігіне сертификаттаудан өтуге мүмкіндік алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметте жасанды интеллектіні қолдану
Пән студенттердің кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын тиімді қолдану үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курста ЖИ негіздері және оны басқару, зерттеу және қолданбалы үдерістерге енгізудің практикалық аспектілері қарастырылады. Курс пәнаралық сипатқа ие және ЖИ-дің денсаулық сақтау, білім беру, экономика, мемлекеттік қызмет және басқа салалардағы қолданылу мысалдарын қамтиды. ЖИ жүйелерімен жұмыс істеу кезінде этика, құқықтық реттеу, цифрлық сауаттылық және сыни ойлау мәселелеріне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Рекреация және курортология
Курс рекреациялық-курорттық қызмет түрлерінің тиімділігі мен құндылығын талдауға бағытталған; шетелдік курорттардағы сауықтыру демалысы, емдеу-сауықтыру туризмі индустриясының ерекшеліктері, заманауи инфрақұрылым, курорттардың түрін, профилін және мамандануын, заманауи санаториялық-курорттық қызметтер, технологияларды анықтайтын курорттық факторлардың ерекшелігі бойынша мамандану туралы білімді кеңейту; қызметтер нарығындағы емдік- сауықтыру турының ерекшелігі, кәсіби қарым-қатынас туралы білімді кеңейту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медициналық және емдеу-сауықтыру туризмі
Пән Медициналық және емдеу-сауықтыру бағытындағы туристік қызметтерді сату дағдыларын игеруге бағытталған. Осы пәнді оқу студенттерге болашақта медициналық және сауықтыру қызметтерін сату бойынша корпоративтік (портфельдік, өсу, бәсекелестік), функционалдық және аспаптық стратегияларды әзірлеуге мүмкіндік береді. Теориялық негіздерді зерттеу клиенттермен – туристермен және медициналық туризммен бірге жүретін адамдардың кең тізімімен өзара әрекеттесуге мүмкіндік береді. Маңызды ерекшелігі-денсаулық мәселелерін шешу үшін жеке көзқарас пен оңтайлы бағытты қалыптастыру. Практикалық дағдылар өзара әрекеттесу қабілетіне негізделген, оқыту бағдарламасы ситуациялық міндеттерді талдауды, миға шабуыл әдістерін, шығармашылық тапсырманы, аудиториядан тыс сабақтарды қолдануды, күрделі және пікірталас мәселелері мен мәселелерін, рефлексия мен жобалау әдісін талқылауды қарастырады. Қонақ дәрістері қарастырылған. Аралық бақылау артықшылықтар мен қаржылық мүмкіндіктерді ескере отырып, нақты науқас үшін жеке медициналық маршрутты қорғауды қамтиды. Пән теориялық сұрақтар мен ситуациялық есептер блогынан тұратын емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмдегі және қызмет көрсетудегі электрондық брондау және резервтеу жүйесі
Бұл курстың мақсаты студенттерге Sabre жүйесі мысалы негізінде туристік құрылымдарды басқару процесінде олардың кәсіби міндеттерінің мәні ретінде туристік бизнестегі брондау және резервтеу жүйесінің рөлі туралы жүйелі түсінік беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ағылшын тілі - IV
Курс студенттердің ағылшын тілінде академиялық және кәсіби контекстерде коммуникативтік құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Оқу барысында тілдік дағдыларды (тыңдалым, айтылым, жазылым және оқылым) жан-жақты жетілдіруге ерекше назар аударылады. Студенттер тілдің грамматикалық және лексикалық құрылымдарын нақты жағдаяттарда қолданып, шынайы өмірлік және кәсіби жағдайларда ағылшын тілін еркін және сенімді пайдалануға үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туристік өнімді әлеуметтік-мәдени жобалау
Пәннің мақсаты: туристік өнімді әзірлеу әдісі ретінде әлеуметтік-мәдени жобалау туралы білімді қалыптастыру. Осы пән шеңберінде студенттер аумақтың "мәдени коды" арқылы туристік сала үшін өнім құру мәселелерін, оның құндылықтары мен қондырғыларын, жергілікті қоғамдастықтарға сүйене отырып, туристік сала үшін өнімдерді жобалауды, жердің сәйкестігін тарту мен зерттеуді, креативті экономика және дизайн-ойлау заңдары бойынша туризм үшін өнімдер мен жобаларды жасау алгоритмін, туристік өнімдердің тұрақтылығын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер топ пен шақырылған сарапшылар бағалайтын жобалық ұсыныстар әзірлейді, қорытынды баға курсты игеруге баға болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихи-мәдени мұра: қазіргі кездегі даму ресурсы
Пән студенттерді қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының қазіргі белсенді қызметіне ену әлеуеті бар объектілер кешенімен тығыз байланысты орасан зор мұра ретінде тарих пен мәдениеттің тарихи құндылығы туралы идеяларды дайындауға бағытталған. Курс тарихи сипаттағы теориялық және әдіснамалық аспектілерді, кәсіби ұғымдар мен қазіргі кездегі әртүрлі көзқарастар мен көзқарастарды терең зерттеуді қамтиды. Тарихи-мәдени мұра объектілерін қорғау және тиімді пайдалану жөніндегі құқықтық базаны зерделеуге көп көңіл бөлінеді. Мұраны сақтауға байланысты институттардың қалыптасу және даму ерекшеліктері, олардың әртүрлі тарихи дәуірдегі және қазіргі кезеңдегі орны мен рөлі жарықтандырылады, бұл ретте қазақстандық институттардың әлемдік мәдени кеңістікке, оның ішінде ЮНЕСКО қызметі арқылы интеграциялану ерекшеліктері ашылады. Этноауылдарды, турбазаларды және басқа да объектілерді жобалау, оларды инновациялық шешімдерді барынша енгізу үшін қажетті инфрақұрылыммен жарақтандыру. Практикалық сабақтар мұраның әлеуетін ашатын жобаларды іске асыруда тәжірибе жинауды, нақты міндеттерді талдауды, қалыптасқан талдау әдістерін қолдануды, шығармашылық тапсырмаларды, аудиториядан тыс сабақтарды, күрделі және пікірталас мәселелері мен мәселелерін талқылауды қамтиды. Қонақ дәрістер мен киелі орындарға бару қарастырылған. Аралық бақылау артықшылықтар мен қаржылық мүмкіндіктерді ескере отырып, белгілі бір бағыт үшін жеке маршрутты қорғауды қамтиды. Пән теориялық сұрақтар мен ситуациялық есептер блогынан тұратын емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эмоционалдық және әлеуметтік интеллект
Пәннің мақсаты: диагностикалау материалдары мен тренингтік жаттығуларды пайдалана отырып, эмоциялық және әлеуметтік интеллектті зерделеу және дамыту бойынша зерттеу жүргізу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Курс эмоциялық және әлеуметтік зиялы қауым, эмоциялық және әлеуметтік интеллект дамуының заңдылықтары, диагностика туралы ғылыми түсініктерді зерделеуді және алынған білімді практикада қолдануды көздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкердің жеке тиімділігі
Пәннің мақсаты: студенттерде кәсіпкерлік қызметті тиімді ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті негізгі жеке және тұлғааралық құзыреттерді зерделеу және дамытуға ықпал ету. Курс шеңберінде кәсіпкерлік қызметтегі табысты айқындайтын, мақсатқа ұмтылушылықты, бастамашылықты, стресске төзімділікті, өзін-өзі ұстай білуді, сенім білдіре білуді, жанжалдармен жұмыс істей білуді айқындайтын сапа мен дағдылар зерделенеді және тәжірибеде игеріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық және этномәдени туризм
Пән елдің экологиялық, мәдени және тарихи мұрасы объектілерін, осы аумақта тұратын халықтың салт - дәстүрлерін, сондай-ақ эко-және этнотурларды әзірлеу негіздерін білетін мамандарды даярлауға бағытталған. Студенттер антропогендік әсерден зардап шекпеген табиғи және этномәдени аумақтарда халықтың демалысын ұйымдастыруға байланысты практикалық міндеттерді шешуде білімді Құзыретті қолдану жолдары туралы түсінік қалыптастырады, сондай-ақ аймақтың байырғы тұрғындарының ұлттық мәдениетін сақтаудағы туризмнің рөлін анықтайды. Пән туризмнің осы бағытын дамытудағы жекелеген ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың рөлін, оларды сервистік толтыруды, рекреациялық инфрақұрылым объектілерін (ақпараттық және туристік орталықтар, қонақ үйлер мен қонақ үйлер, кафелер мен мейрамханалар, дүкендер, спорттық жабдықтарды жалға беру пункттері және т.б.) зерттеуді қамтиды. Туристердің жеке қызығушылықтары мен сұраныстарын ескере отырып, оларды жергілікті жерге Жылдам бағыттау үшін саяхат маршрутын құруға арналған бағдарлама мен қосымшаны зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Екінші шет тілі - IV
Курсты оқу нәтижесінде білім алушылар фонетика, лексика, сөзжасам, Екінші шет тілінің грамматикасы бойынша білімдерін және мәтінмен жұмыс істей білуін көрсететін болады. Мәтін типтері, олардың стилистикалық тиістілігі тұрғысынан аудармалардың ерекшеліктерін зерттейді. Абстрактілі және нақты тақырыптарға күрделі мәтіндердің жалпы мазмұнын, оның ішінде арнайы қысқаша мәтіндерді түсінетін болады ( В2 деңгейі)
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризм мен қонақжайлылықтағы қолданбалы антропология
Пән классикалық антропологияның құралдарын зерттеуге бағытталған, оның көмегімен корпоративті мәдениеттің ерекшеліктерін қалай түсінуге және әртүрлі бөлімшелер арасындағы қарым-қатынастың қыр-сырын бағалауға болады. Осы пән аясында ұйымдарға басшылары бар тірі тайпалар ретінде, корпоративті мәдениетке – мифтер мен аңыздардың жиынтығы ретінде, рәсімдерге – әдет-ғұрыптар ретінде қарау ұсынылады. Ежелгі халықтардың даналығын дилеммаларды, қарама-қайшылықтар мен қақтығыстарды шешу, азшылықтың дауысын тыңдау, маңызды шешімдер қабылдаудан қорықпау және олардың артынан нақты іс-әрекеттер жасау үшін пайдалануды үйрену керек. Саяхат пен қонақжайлылықты ұйымдастыру дәстүрлері жеке блокпен және барлық басқа мәселелер аясында қарастырылады. Бұл білім мен дағдылар компанияны тиімді басқару үшін қажет, оның көмегімен мамандар қызметкерлердің шынайы мотивациясын анықтай алады және басқару шешімдерін енгізудегі кедергілерді жоя алады. Компанияға жаңа көзқарас қызметкерлер арасындағы бұрын анық емес, бірақ өте маңызды қарым-қатынасты көруге мүмкіндік береді. Сондай-ақ, адамдар тайпаларды қалай құратыны туралы антропологиялық білімді көшбасшы бүгін өз командасына, бөліміне немесе бүкіл ұйымға қатысты жасай алатын нақты әрекеттерді сипаттауға айналдырады. Практикалық бөлімде компанияның мәдениетін өзгерту туралы кеңестер бар, көшбасшылық мәдениетін дамытатын кездесулер өткізу алгоритмдері ұсынылған. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі - V
Бұл курс ағылшын тілін тереңдетіп меңгеруге бағытталған және студенттердің академиялық әрі кәсіби ортада тілді еркін әрі дәл қолдану қабілетін дамытады. Курста сыни ойлау, логикалық дәлел келтіру, ресми хат алмасу, баяндама және презентация жасау, ғылыми мәтіндермен жұмыс істеу секілді дағдылар жетілдіріледі. Сонымен қатар, студенттер нақты жағдайларға сай коммуникативтік стратегияларды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақ үй және мейрамхана бизнесін ұйымдастыру
Пән мейрамхана және қонақ үй бизнесін ұйымдастыру бойынша білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында студенттер Қонақжайлылық индустриясы туралы түсінік қалыптастырады, тиісті кәсіпорындардың ұйымдық құрылымымен, қонақ үйлер мен орналастыру және тамақтандыру кәсіпорындарының түрлерімен танысады. Қонақ үйдің негізгі қызметтері мен тамақтандыру кәсіпорнының құрылымдық бөлімдерін зерттейді. Қонақжайлылық кәсіпорындарының қызметтерін өндіру мен сатудың технологиялық процестері туралы түсінік қалыптастырады. Қонақ үй және мейрамхана бизнесі кәсіпорындарында қызмет көрсету негіздерін меңгеру. Оқыту кезінде салыстырмалы және жүйелік талдау әдістері қолданылады, ситуациялық міндеттер талданады. Қонақ дәрістерін өткізу қарастырылған. Пән емтихан өткізумен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шығармашылық экономика және инновация
Пән өнімдер мен қызметтерді әзірлеу (өндіру) және оларды коммерцияландыру кезіндегі теориялық және әдіснамалық тәсілдер туралы білім алуға, қоғамның тұрақты дамуын қамтамасыз ету мақсатында диагностика, болжау, жобалау, жоспарлау әдістерін қолдану, әлеуметтік-мәдени бағыттардан экономикалық бағыттарға дейінгі адамның зияткерлік қызметінің шарттары мен факторларын зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Пән қазіргі қоғамның тұрақты өмір сүруін қамтамасыз ететін ұзақ мерзімді дамуындағы креативті индустриялардың, инновациялық технологиялардың рөлін жалпы жүйелі көзқарас пен түсінуді қалыптастыруға арналған. Курс бағдарламасында мәдени алғышарттар, креативті экономиканы дамытудың заманауи болжамдары, сондай-ақ Қазақстанның креативті ресурстары туралы сұрақтар спектрі ұсынылған. ӨТЕШТ (өнер тапқыштық есептерді шешу теориясы) проблемаларды шешу әдістерінің жиынтығы және икемді ойлау мен қиялды дамыту үшін креативті тәсіл мен жағдайларға, күрделі есептерді талғампаз және тиімді тәсілдермен шешу қабілетіне негізделген жүйелерді жетілдіру ретінде зерттеу қарастырылған. Тәжірибелік сабақтар әртүрлі ситуациялық міндеттерді, кейстерді талдауды және шешуді, креативті индустриялар, инновациялар, экономиканың түрлі салалары, оның ішінде туризм және қонақжайлылық индустриясы саласындағы күрделі және пікірталас мәселелері мен проблемаларын талқылауды көздейді. Аралық бақылау қазіргі жағдайда Қазақстанның ресурстарын ескере отырып, креативті экономика бағдарламасын әзірлеу жөніндегі жеке Жобаны қорғауды көздейді. Курстың соңында «креативті индустрия, туризмнің стратегиялық «серіктесі» ретінде онлайн курстан өту керек. Шығармашылық және саяхат тандемі» https://academy.tourismonline.kz/module-fifteen / (Онлайн ішкі туризм академиясы, «Kazakh Tourism «Ұлттық компаниясы»АҚ). Пән теориялық сұрақтар мен ситуациялық есептер блогынан тұратын емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнімді, қызметті ілгерілетудегі цифрлық технологиялар
Пән туризм және қонақжайлылық индустриясының қызметтерін ілгерілетуде қолданылатын цифрлық технологиялар мен Digital құралдарын пайдалану дағдыларын игеруге бағытталған. Студенттер Instagram, TikTok, YouTube, SEO әлеуметтік желілері арқылы өнімді немесе қызметтерді жылжыту, Іздеуді оңтайландыру, кеңейтілген және виртуалды шындықты қолдану және т.б. үшін әртүрлі digital құралдарын қолданады. Практикалық тапсырмалар өз өніміңізді құруды және заманауи әлеуметтік желілерді, мессенджерлерді және сайттарды пайдалана отырып, оны жылжыту стратегиясын әзірлеуді қамтиды. Студенттер кеңейтілген немесе Виртуалды шындық жобаларын әзірлейді. Қонақ дәрістері қарастырылған. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи HR-технологиялар
Пәннің мақсаты: кәсіпорындар мен ұйымдардың персоналымен жұмыс істеудің негізгі бағыттары мен нысандары бойынша білім, дағдылар және талдау іскерліктері жүйесін қалыптастыру. Курс адам ресурстарымен жұмыс істеудегі практикалық проблемаларды өз бетінше қоюға және түсінікті шешуге дайындайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туроперейтинг
Бұл пәнде туризм инфрақұрылымы салалық кешен ретінде оқытылады. Қызмет көрсету белгісі бойынша кәсіпорындардың материалдық-техникалық базалары. Сапарларды, орналастыруды, тамақтануды, көліктік қызмет көрсетуді, экскурсиялық қызметтерді ұйымдастыру. Турсайттардың авиабилеттерді брондау, сату және сақтандыру бойынша қызметі. On-Line туристік ресурстар бөлімшелері, туристік бөлімдері бар жалпы мақсаттағы сайттар мен порталдар. Туроператорлар сайттарының жіктелуі. Турагенттер сайттарының жіктелуі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы сату технологиясы
"Қызмет көрсету саласындағы сату технологиясы" пәнін зерттеу тұтынушының жеке басының психодиагностикасының негізгі ұғымдары мен әдістемелерінің жүйесін игеруге бағытталған. Студенттер психодиагностикалық зерттеулердің теориясы мен практикасымен танысады, тұтынушылармен тиімді өзара әрекеттесу және сату деңгейін арттыру жүйесіндегі тиісті әдістердің рөлі мен орны туралы барабар идеяларды қалыптастырады. Практикалық сабақтар кезінде студенттер кейстерді талдайды, іскерлік ойындарға қатысады, жағдайларды модельдейді. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Big Data технологиялары
Курстың мақсаты-үлкен деректерді талдау мен өңдеуді игеру( Big Data), Data Mining модельдерін, статистикалық және болжамды талдауды, визуализацияны және т. б. қолдана отырып, үлкен деректерді талдаудың қолданбалы есептерінің тұжырымдамалық және теориялық модельдерін әзірлеу және талдау тәжірибесін игеру. SPSS Statistics пакетін пайдалана отырып, ақпаратты оқыту және статистикалық өңдеу краудсорсинг әдістерін, жасанды нейрондық желілерді, желіні талдауды, оңтайландыруды, соның ішінде генетикалық алгоритмдерді пайдаланады; үлгіні тану; болжамды аналитика; Имитациялық модельдеу; кеңістіктік талдау, статистикалық талдау, Аналитикалық деректерді визуализациялау. https://ru.coursera.org/ платформада орналасқан «Specialization Big Data», UCSan Diego. Сондай-ақ https://stepik.org/ платформада РАНХиГС мемлекеттік басқару Жоғары мектебі орталығының «Деректермен жұмыс істеу негіздері» курстарын сәтті игеру нәтижелерін қайта сынақтан өткізіп есептеуге болады. Емтихан кейстерді шешу форматында өтеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шет тілі - V
Студенттер әр түрлі тақырыптағы көлемді күрделі мәтіндерді түсінеді, жасырын мәнді таниды,сөздерді, сөйлемдерді таңдауда қиындықсыз тез қарқынмен өздігінен сөйлейді. Ғылыми және кәсіби қызметте қарым-қатынас жасау үшін тілді тиімді пайдалану, мәтінді ұйымдастыру модельдерін, байланыс құралдарын меңгеруін көрсете отырып, күрделі тақырыптарға нақты, жақсы құрылған хабарлама жасау. (С1 деңгейі)
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы сапаны бақылау
Осы курс аясында қызмет көрсету сапасы саласындағы негізгі ұғымдар, "Техникалық реттеу туралы" Заңның ережелері, туризм индустриясындағы қызмет көрсету сапасы, сапасын анықтау әдістері, МІМБ индустриясындағы ерікті сертификаттау жүйесі, қызмет көрсету саласындағы стандарттардың негізгі түрлері, жалпыға бірдей сапа менеджменті тұжырымдамасының негізгі принциптері, ұйымның өзін-өзі бағалау ерекшеліктері, сапа аудитінің түрлері оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсетудегі сертификаттау және стандарттау
Курстың мақсаты мен міндеті - студенттерде туристік қызметтегі лицензиялау, сертификаттау және стандарттау әдістерін қамтитын қызмет көрсету саласының нормативтік-құқықтық негіздері туралы жүйелі білім мен түсініктерді қалыптастыру. Шарттар жасау бойынша практикалық ұсыныстар, өнімді сертификаттауды жүргізу тәртібі, туристік қызметтерді сертификаттау ережелері, туристік-экскурсиялық қызмет көрсету саласындағы стандарттау міндеттері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму және жасыл технологиялар
Пән орнықты дамудың үштұғырлы тұжырымдамасы, оны негіздеудің теориялық және әдіснамалық тәсілдері туралы теориялық білім алуға, қазіргі заманғы әлеуметтік процестердің орнықты дамуының шарттары мен факторларын зерттеу дағдыларын дамытуға, қазіргі қоғамның орнықты дамуын қамтамасыз ету мақсатында диагностика, болжау, жобалау, жоспарлау әдістерін қолдануға бағытталған. Курс жалпы жүйелік көзқарасты қалыптастыруға және қазіргі қоғамның тұрақты өмірді қамтамасыз ететін ұзақ мерзімді дамуындағы әлеуметтік, экологиялық, экономикалық факторлардың рөлін түсінуге арналған. Тәжірибелік сабақтар түрлі ситуациялық міндеттерді, кейстерді талдауды және шешуді, тұрақты даму және Жасыл экономика саласындағы күрделі және пікірталас мәселелері мен проблемаларын талқылауды көздейді. Аралық бақылау қазіргі жағдайда Қоғамның тұрақты даму бағдарламасын әзірлеу жөніндегі жеке Жобаны қорғауды көздейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ішкі және көшпелі туризм
"Ішкі және шығу туризмі" пәні отандық және шетелдік нарықтың туристік аттрактивтік бағыттарын, әлемнің қазіргі саяси картасын, кедендік және шекаралық бақылаудың ерекшелігін, әлем елдерінің туристік-экскурсиялық нысандарын талдауды білуді қарастырады. Туристік санат ретінде шығу туризмінің ерекшелігі - жалпы әлемдегі шығу туризмін дамыту жүйесін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұшқышсыз ұшу аппараттарын басқару
Бұл пәнді оқу маманға Туризмдегі ұшқышсыз ұшу аппараттарын (ұшқышсыз ұшу аппараттарын) басқаруға мүмкіндік береді, олар қол жетпейтін жерлерге экскурсиялар ұйымдастыруға, жүктерді, өнімдер мен дәрі-дәрмектерді жеткізуге, сондай-ақ туристердің қозғалысын тұрақты бақылауды қамтамасыз ететін «құтқарушылар» ретінде қолданылады (мысалы, тауларда, жағажайда, туризмнің экстремалды түрлерінде). Маман пилотсыз ұшу аппараттарын қашықтықтан басқара алады; туристік маршруттың өтуін қашықтықтан бақылауды жүзеге асыра алады; жоғалған туристердің іздестіру-құтқару операцияларына қатыса алады; ұшуға ҰҰА дайындаумен (баптау), ағымдағы жөндеумен және ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз етумен айналыса алады. ҰҰА жұмысының нәтижесінде алынған материалдар негізінде маман жарнамалық-ақпараттық материалдарды дайындай алады. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм мен қонақжайлылықтағы VR технологиялары
Пән туризм мен қонақжайлылықтағы цифрландыру технологияларын зерттеуге бағытталған. VR / AR туризм саласында қолданылатын технологиялар ішкі және кіру туристік ағынын арттыруға мүмкіндік береді. VR / AR технологияларын енгізу уақытты, ақпаратты іздеуге, турларды жоспарлауға қаражатты қысқартуға мүмкіндік береді. Білім алушылар жаңа клиенттерді тарту үшін туристік дестинациялардағы ерекше объектілерді жарықтандырумен виртуалды турлар әзірлейді. Нұсқаушыларды оқыту үшін турлар әзірлейді. Сондай-ақ, курсты зерделеу кезінде мүмкіндігі шектеулі адамдардың саяхаттарына қолжетімділікті кеңейту үшін VR/AR технологияларының мүмкіндіктері қарастырылады. Қолданылатын технологиялар жеке брендтердің айрықша ерекшеліктерін қалыптастыруға әкеледі. Курс VR/AR технологияларын қолдана отырып, промо-роликті дамытумен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дипломдық зерттеу технологиясы
Пән шеңберінде дипломдық жұмысты орындаудың негізгі теориялық ережелерін оқып үйрену жүргізіледі. Курс ғылыми зерттеу жұмысына жалпы жүйелік көзқарасты қалыптастыруға және бастапқы көздермен, аналитикалық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға, дипломдық жұмыстарды жазу кезінде материалды тұжырымдауға және баяндауға арналған. дипломдық жұмыстың орындалуын реттейтін нормативтік актілерге сәйкес берілген ұсыныстар мен әдістемелік нұсқаулар беріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Көптілді қарым-қатынас әлеуетін пайдаланып, көпмәдениетті кеңістікте қарым-қатынас жасауға, нәтижелі ынтымақтасуға, инклюзия, тұрақты даму, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет құндылықтарын ескере отырып, тіршілік қауіпсіздігі мен экологияны қамтамасыз етуге қабілетті
- Туризм мен қонақжайлылықтағы қызметтердің ерекшеліктерін ескере отырып, өз бетінше және командада жұмыс істей отырып, бастамашылық, кәсіпкерлік таныта отырып, стандартты емес шешімдер қабылдауға қабілетті
- Туризм және қонақжайлылық индустриясы үшін жұмыс орындарын құру, тәуекелдерді болжамды талдау және мүмкіндіктерді пайдалану арқылы кәсіпкерлік қызметті жоспарлауға және жүзеге асыруға қабілетті.
- Туристік өнімді немесе қонақжайлылық индустриясындағы қызметтерді жақсарту үшін бизнес қажеттіліктерін дербес зерттей алады, иммерсивті және цифрлық технологияларға негізделген инновациялық шешімдерді ұсына алады, оның ішінде жасанды интеллект құралдарын қолдана отырып, зияткерлік нысандарды басқару жүйелерін және қаржылық сауаттылықтың жеткілікті деңгейіне ие
- Әрі қарайғы бизнес-шешімдерді әзірлеу үшін индустрияның да, нақты ұйымның да жай-күйі туралы дербес алынған ақпаратты құрылымдауға және талдауға қабілетті.
- Тұрақты даму тұжырымдамасы, қолданыстағы заңнама және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатты, трендтер және клиенттің жеке қалауы негізінде этно және экологиялық тәсілдерді ескере отырып, туристік дестинацияларды стратегиялық дамыту шеңберінде жаһандық және жергілікті турларды әзірлеуге қабілетті
- Иммерсивті технологияларды пайдалана отырып, инновацияларды, халықаралық әдістемелер мен тәсілдерді бейімдей отырып, толықтырылған шындықты қоса алғанда, туристік рекреациялық аймақтарды цифрлық трансформациялау жобаларын іске асыруға қабілетті.
- Табиғи ресурстардың мүмкіндіктеріне, тарихи-мәдени мұраға, ұлттық тағамдардың түпнұсқалығына, аумақтың этно-туристік әлеуетіне, қауіпсіздік шараларының ерекшеліктеріне, қолжетімді логистикаға сүйене отырып, туризм мен қонақжайлылықта ұсыныстар жасауға қабілетті
- Туристік дестинацияларды, соның ішінде аумақтарды брендтеуді, цифрлық қызметтер мен сервистерді таратуды, жарнама құралдарын, сондай-ақ электрондық брондау жүйелерін ілгерілету жөніндегі шараларды әзірлеуге қабілетті.
- Жеке тұлғаның стресске төзімділігін көрсете отырып, психологиялық әдістерді, топ құру және адам ресурстарын басқару әдістерін қолдана отырып, туризм және қонақжайлылық саласындағы тұрақты және уақытша топтардың қызметін ұйымдастыруға және басқаруға қабілетті.
- Жергілікті өндіріс пен мәдениеттің ерекшелігіне, қонақтардың қалауына, нарық сыйымдылығына және өндірістік қуаттардың көлеміне сүйене отырып, Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының негізгі және ілеспе қызметтерін сатуды ұйымдастыра алады.
- Нормативтік-құқықтық актілер мен ұлттық стандарттарды ескере отырып, аналитика, клиенттердің қалауы және кері байланыс нәтижелері негізінде қонақжайлылықта туристік өнімдер мен қызметтерді жетілдіруге қабілетті.
- Навигаторлар мен интерактивті карталарды пайдалана отырып, туроператингтің бүкіл циклін қамтамасыз ете отырып және көптеген критерийлер бойынша оңтайлы логистиканы таңдай отырып, кешенді күрделі маршруттарды құруға және ұйымдастыруға қабілетті.
- Экскурсиялық маршруттардың логикасы мен мазмұнын дербес дамыта отырып, орналастыру мен қозғалыстың логистикасын қамтамасыз ете отырып, турлар, нақты және виртуалды экскурсиялар жүргізуге қабілетті.
- Іскерлік, мәдени және спорттық сипаттағы нақты және виртуалды көп деңгейлі іс-шараларды ивент-индустрия мен қызмет көрсету саласында қолданылатын цифрлық, иммерсивті және креативті технологияларды, сондай-ақ ұшқышсыз ұшу аппараттарын пайдалана отырып әзірлеуге және іске асыруға қабілетті.