Ғаламдық, этикалық және тұрақты маркетинг

  • Курста жаһандық, этикалық және тұрақты маркетингтің тұжырымдамалық негіздері қарастырылады. Курс келесі тақырыптарды қамтиды: ДСҰ халықаралық ұйымының, экономикалық қауымдастықтар мен жекелеген елдердің компанияның жаһандану мүмкіндіктерін жеңілдетуге және шектеуге әсері; сыртқы бизнес-ортаның маркетингтік стратегияға және ішкі және әлемдік нарықтардағы компанияның қызметіне әсері; әлемдік нарықта маркетингтік зерттеулер жүргізу ерекшеліктері, ғаламдық нарыққа шығу және әлемдік брендті жылжыту стратегиялары мен тактикасы; этикалық бизнес философиясы мен іскерлік этика кодекстерін, этикалық маркетингтік тәжірибені; әлемдік нарыққа шығу үшін тұрақты маркетинг тұжырымдамасын әзірлеу. Курс барысында Coca Cola, «Қызыл айдаһар» өнімі, Каспий банкі және басқалары сияқты шетелдік және отандық кейстерге талдау жасау; сондай-ақ компанияны әлемдік нарықта жылжыту үшін тұрақты маркетингтік тұжырымдаманы жасауға бағытталған топтық жобаны орындау қарастырылған.
  • Образовательная программа 6B04116 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
Top