Маркетингтік стратегия

  • Курсты оқу барысында келесі тақырыптар қамтылады: маркетингтің бизнестегі рөлі, маркетингтік стратегия, стратегиялық және тактикалық маркетингтік жоспар, маркетингтік бюджет, маркетингтік шаралардың тиімділігі, маркетингті бақылау, бағалау және аудит, маркетингтік бөлімді ұйымдастыру. Курсты меңгеру барысында маркетинг стратегиясын таңдау бойынша теория мен кейстерді, шешім қабылдау техникасын, маркетингтік қызметті бағалауды, оны жүзеге асыру мен қатар компанияның стратегиясын, маркетинг жоспарларын әзірлеу дағдыларын дамытып, маркетингтік шешімдердің тиімділігін бағалауды қарастырады.
  • Образовательная программа 6B04116 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 3
Top