Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04116 Нарықты зерттеу және аналитика в Халықаралық Бизнес Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Клиенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыру және кәсіпорындардың пайдасын барынша арттыру мақсатында динамикалық өзгеретін нарықтық жағдайларды зерттеу мен талдауға негізделген тиімді стратегиялық шешімдер қабылдау үшін білімі, дағдылары мен дағдыларын меңгерген маркетингтік зерттеулер мен талдау саласында жоғары білікті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 241
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Экономикалық теория және Микроэкономика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – шаруашылық, фирма, ел және дүниежүзілік шаруашылық деңгейінде экономиканың қызмет етуі мен дамуын анықтайтын экономикалық құбылыстар мен процестердің мәнін ашатын негізгі негізгі ұғымдар мен теориялық ережелерді тереңдетіп оқыту. , микроэкономикалық агенттер, көрсеткіштер мен модельдер, жағдайлардағы микро деңгейде қазіргі нарықтық экономиканың көрініс беру ерекшеліктері туралы жүйелі түсініктерді зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикадағы математика
    Несиелер: 5

    Экономикалық есептерді қосымшалармен моделдеуге, талдауға және шешуге көмектесетін математикалық аппаратты меңгеру, қажет болған жағдайда компьютерлік технологияны пайдалану; студенттерге өз бетінше зерттеуді талдау дағдылары мен біліктерін меңгеруге, қалыптастыруға көмектесу өз жұмысын жетілдіру жолдарын ғылыми іздестіруге ұмтылысын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Макроэкономика
    Несиелер: 4

    Макроэкономика пәні мемлекет деңгейінде басқарушылық шешімдерді оқыту үшін, макродеңгейдегі әлеуметтік-экономикалық процестердің негіздерін түсіну үшін, құқықтық қатынастар жүзеге асырылатын нарықтық ортаны түсіну үшін базалық болып табылады. Пәннің мақсаты-қазіргі Макроэкономиканың аспектілерін оқыту: құралдар, әдістер, бағыттар мен даму перспективаларын

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеу әдістеріне кіріспе
    Несиелер: 3

    Пән зерттейді: негізгі категориялық аппарат; зерттеу әдістемесі; принциптері, әдістері, кезеңдері ғылыми зерттеулер жүргізу. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық негізі, ғылыми әдістердің классификациясы, олардың сипаттамалары, соның ішінде. экономикалық зерттеу әдістеріне ерекше көңіл бөлінеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Foreign language 3
    Несиелер: 5

    Пән мәдениетаралық коммуникацияны қалыптасуға негізделген студенттердің шет тілін оқыту процесінде коммуникативті құзіреттілігін және негізгі жетімділік деңгейі Еуропалық құзіреттілік) қалыптастырады. Тіл деңгейіне байланысты, курсты аяқтаған кезде студент тілдік деңгейдің еуропалық құзыреттіліктің келесі деңгейіне жетеді (A1, А2, B1, B2).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    "Маркетинг" пәні маркетингтің теориялық негіздері мен категориялық-ұғымдық аппаратын зерделеуді және макро -, мезо - және микродеңгейлерде маңызды басқарушылық мәні бар тиімді маркетингтік жұмысты ұйымдастыру негізінде жатқан әдістерді, қағидаларды, құралдарды білуді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қаржы
    Несиелер: 3

    Пән қаржы негіздерін, қаржыны ұйымдастыру мен басқаруды, мемлекеттік қаржыны, салықтар мен салық жүйесін, бюджеттен тыс қорларды және олардың маңызын, мемлекеттің ақша-несие саясатын, қаржы нарықтары мен делдалдарын, сақтандыру және сақтандыру нарығын, халықаралық қаржы, шаруашылық жүргізуші субъектілердің кірістері мен шығыстары, халықтың өмір сүру деңгейінің мемлекеттік көрсеткіштері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Менеджмент
    Несиелер: 4

    Басқару процесін, коммуникацияны және шешім қабылдауды, жоспарлау, ұйымдастыру, мотивация және бақылау, команда жұмысы және көшбасшылық сияқты басқару функцияларын зерттеудің ұйымдастырушылық элементтерінің жалпы мәселелерін, сондай-ақ өндіріс, маркетинг, қаржы, персоналды басқару сияқты ұйымдағы әртүрлі функционалдық бөлімдерді зерделеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бизнес қатынастар психологиясы
    Несиелер: 3

    Бизнес-қатынастардың психологиясы бизнес қатынастардың әртүрлі әдістерін және оның барлық түрлерін зерттеу арқылы тиімді бизнес-коммуникацияларды зерттеу мен қалыптастырудың заманауи тәсілдеріне бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Статистика
    Несиелер: 4

    Пән статистиканың пәнін, міндеттері мен әдістерін, статистикалық бақылауды, статистикалық қорытындылау мен топтастыруды, талдаудың кестелік және графикалық әдістерін, абсолютті және салыстырмалы шамаларды, таралу қатарларындағы орташа мәндерді, вариация көрсеткіштерін, таңдамалы бақылауды, уақыттық қатарларды, индекстер, әлеуметтік және экономикалық құбылыстардың байланысын статистикалық зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бизнес - ақпаратты басқару (УБИ)
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты бизнес-процесстерді және бизнес-процесстерді басқаруды дамытудың теориялық негіздерін, электрондық кестелерде қаржылық, логикалық, математикалық және статистикалық функциялар пакетінің көмегімен автоматтандырылған ақпараттық жүйелерді жобалау және жасау әдістемесін оқып үйрену болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ (орыс) тілі 3 (не выбирать)
    Несиелер: 3

    Курс кәсіби аядағы тілдік дайындық аясында тілді игеру деңгейін одан әрі көтеруге мүмкіндік береді, кәсіби іс-әрекеттегі коммуникативтік дағдыларды дамытады, ауызекі тіл білігін жетілдіріп, іскерлік құжаттаманы ресімдеуге көмектеседі. Курста қамтылатын лексикалық-грамматикалық негіз әріптестер арасында іскери тілдесім құруға қажетті дағдыларды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эконометрика
    Несиелер: 4

    Бұл курс экономикалық объектінің сипаттамаларын сипаттайтын геометриялық параметрлерді зерттеуге арналған. Ковариация, корреляция, регрессия коэффициенттері сияқты параметрлер әртүрлі белгілі статистикалық, математикалық функциялар, мәндер арқылы есептелетін аралық дәлелдермен (айнымалылар). Бір курста барлығы микро -, макро деңгейлердегі экономикалық жағдайды бағалауға, аудит, жоспарлау, болжау және т. б. талдау жүргізуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 5

    Маркетингтік ортада шешімдер қабылдау және бақылау рәсімдерінің сапасын жетілдіру мақсатында маркетинг және маркетингтік проблемалар бойынша деректерді жүйелі жинау, есепке алу және талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақ (орыс) тілі 4
    Несиелер: 3

    Курс студенттердің арнайы мақсаттар үшін LSP - тіл деңгейлерінде кәсіби қазақ/орыс тілін меңгеруіне арналған. Оқу курсы мамандық лексикасын біртіндеп игеруді ескере отырып жасалған және мамандарға қажетті кәсіби бағдарланған білім беруге арналған. Пән кәсіби қарым-қатынаста коммуникативтік қабілеттерді дамытуға бағытталған. Пәнді игеру барысында студенттер болашақ маманға мамандық тілі негізінде қажетті коммуникативтік және тілдік құзыреттіліктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Foreign language 4
    Несиелер: 5

    Іскерлік ағылшын тілі студенттердің менеджментпен байланысты тақырыптар бойынша ағылшын тілінде тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Осы мақсатта курс аса күрделі бизнес мақалаларын өз бетінше оқуға, жоғары деңгейдегі презентациялар мен дәрістерді тиімді тыңдауға, сондай-ақ сыни ойлауға, кәсіби іскерлік қарым-қатынас пен халықаралық серіктестермен хат алмасуға, күрделі тілдік құрылым мен лексиканы пайдалануға баса назар аударуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бухгалтерлік есеп және аудит
    Несиелер: 5

    «Бухгалтерлік есеп және аудит» пәні экономикалық мамандықтар бойынша мамандарды даярлаудың негізгі курстарының бірі болып табылады, бұл экономиканың әр түрлі салаларындағы кәсіпорындарда бухгалтерлік есеп пен аудиттің негізгі аспектілерін білу қажеттілігінен туындайды. Бағдарламаны дайындау кезінде Қазақстан Республикасының заңнамалық және нормативтік базасындағы соңғы өзгерістерді ескере отырып, халықаралық тәжірибе мен Қазақстан Республикасының ресми құжаттары қолданылды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Курста ҚР конституциялық, әкімшілік, еңбек, азаматтық, қылмыстық, қаржылық құқық негіздері, халықаралық құқық негіздері ұсынылған. Дербес бөлімде сыбайлас жемқорлықтың пайда болу себептері, түсінігі, оның түрлері және ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы үдерістерді құқықтық реттеу мәселелері, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қазіргі заманғы отандық және шетелдік тәжірибесі қарастырылды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық экономика аясындағы клиентке бағдарлану
    Несиелер: 5

    Сандық экономика жағдайында клиенттік бағдарлану саласындағы теориялық негіздерді және практикалық тәжірибені зерттеу, клиентке бағдарланған тәсілге тұрақты орнатуды қалыптастыру және кәсіби қызметте клиенттік бағдарлауды жүзеге асыру үшін оның құралдарын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сандық ортадағы маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 5

    Маркетингтік ақпаратты алу түсінігі, түрлері және көздері. Маркетингтік зерттеулердің мақсаттары, міндеттері мен бағыттары. Маркетингтік зерттеулерді жүргізу тәртібі мен процесі. Маркетингтік зерттеулердің жіктелуі. Маркетингтік зерттеулердегі заманауи ақпараттық технологиялар (электрондық сауалнамалар, компьютерлік технологиялар, әлеуметтік желілерді бақылауға арналған бағдарламалық қамтамасыз ету). Маркетингтік зерттеу жоспарын әзірлеу. Деректерді жинау әдісін анықтау. Жалпы және іріктеу. Іріктеу көлемі мен процедурасын анықтау. Деректерді жинауды ұйымдастыру. Маркетингтік зерттеу әдістері: сапалық, сандық, mix әдістері. Маркетингтік зерттеулер барысында алынған деректерді талдау және түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Электрондық бизнес
    Несиелер: 5

    Электрондық бизнесті дамытудың экономикалық және технологиялық алғышарттары. Электрондық бизнесті дамытудың мәні мен кезеңдері. Электрондық бизнес-жаһандану процесінің бөлігі. Виртуалды кәсіпорындар және олардың даму тенденциялары. Электрондық бизнес жүйелері мен бизнес-процестер модельдерінің жіктелуі. Электрондық бизнес кәсіпкерлік қызмет саласын кеңейту ретінде. Электрондық бизнеске көшу кезінде проблемалар туындайды. Электрондық бизнес үшін бизнес-жоспар әзірлеу. Электрондық бизнес субъектілері мен объектілері. Электрондық бизнестің түрлері (Қазақстандағы және шетелдегі сипаттамалар мен даму тенденциялары): мемлекеттік электрондық қызметтер, цифрлық денсаулық сақтау, цифрлық білім беру, электрондық коммерция, электрондық банкинг, қонақжайлылық индустриясына арналған цифрлық платформалар (көлік, қонақ үйлер), электрондық сақтандыру және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Маркетингті басқару
    Несиелер: 4

    Бұл пән әртүрлі деңгейдегі басқаруға қатысты маркетингтік қызметті ұйымдастыруды білуді қамтамасыз етеді; ол макро, мезо және микро деңгейлерде маңызды басқарушылық маңызы бар тиімді маркетингтік жұмысты ұйымдастырудың әдістерін, принциптерін, құралдарын зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Электрондық коммерция және заманауи байланыс орталықтары
    Несиелер: 4

    Бұл пән электрондық коммерция мүмкіндіктері мен қазіргі заманғы байланыс орталықтары туралы идеяны, электрондық коммерцияның теориялық негіздерін білуді және электрондық коммерция процесінде компанияаралық өзара іс-қимыл мен тұтынушы-компанияның өзара іс-қимылын ұйымдастыруды түсінуді қалыптастыруға ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Foreign language 5
    Несиелер: 5

    Foreign Language 5-ОӘБ 3-курс студенттеріне ұсынылатын ағылшын тілінің кәсіби курсы оқушылардың кәсіби қызығушылықтары тақырыптары бойынша тыңдаудың, сөйлеудің, оқудың және жазудың негізгі дағдыларын қамтиды. Курс студенттердің кәсіби тілдік хабардарлығын қалыптастыру, олардың кәсіби ағылшын тілі аясында сөйлеу дағдылары мен коммуникативтік білімдерін жақсарту үшін жасалған. Курс тапсырмалары сыни ойлау қабілетін дамытуға, сондай-ақ академиялық жазу дағдыларын табысты дамытуға мүмкіндік береді. Тілді оқыту коммуникативтік, интерактивті, студентке бағытталған, нәтижелі тәсілдемелер бойынша жүзеге асырылады және студенттердің өзіндік жұмысына негізделеді. Курс аяқталған соң студенттер шет тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттеріне сәйкес оқытылатын деңгейдің бірінші бөлігін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бизнестегі сыни ойлау
    Несиелер: 4

    "Бизнестегі сыни ойлау" пәні сыни ойлаудың аспектілерін, басқалардың талаптарын дұрыс бағалауға және дәлелді түрде өз ұстанымын дәлелдеуге көмектесетін ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін білуді қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арнайы курс 1: Іскерлік тәжірибе
    Несиелер: 5

    Пән теориялық аспектілерді қарастырады бизнесті жаңа негізде қалыптастыру бизнес-идеялар, команда құру, кесте құру капиталдандыру, инвесторларды іздеу (бірінші кезекте оларға не ұсыну керек ), уағдаластықты белгілеу, бизнес-жоспар құру және жобаның қысқаша мазмұны ашық конкурстарды қалай пайдалануға болады кәсіпкерлік, бизнестің заңды құжаттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Foreign language 6
    Несиелер: 5

    ХБУ-нің 3-курс студенттеріне ұсынылатын ағылшын тілінің кәсіби курсы менеджмент ұйымының ерекшелігіне сәйкес тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын одан әрі дамытуға бағытталған. Курс студенттердің кәсіби тілдік құзыреттілігін арттыру, олардың кәсіби ағылшын тілі аясында сөйлеу дағдылары мен коммуникативтік білімдерін жақсарту үшін жасалған. Курс тапсырмалары сыни ойлау қабілетін одан әрі дамытуға, сондай-ақ ұйымдағы менеджмент ерекшелігіне сәйкес академиялық жазу дағдыларын табысты жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Тілді оқыту коммуникативтік, интерактивті және нәтижелі тәсілдер бойынша жүзеге асырылады, сонымен қатар студенттің өзіндік жұмысына көп басымдылық беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 3

    Интеграцияланған Маркетингтік коммуникациялардың алғышарттары мен мәні. Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар (imc) тұжырымдамасы. Imc тұжырымдамасының даму тарихы. Imc негізгі теорияларына шолу (Д. Шульц, Манфред Брун, Дж.Бернет пен С. Мориарти, Т. Дункан). Интеграцияланған маркетингтік коммуникация моделі. Маркетингтік коммуникацияның функционалды компоненттері. Маркетингтік коммуникацияның классикалық және синтетикалық құралдары imc тиімділігін жоспарлау, бақылау, бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сандық Маркетинг стратегиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән цифрлық маркетинг стратегиясын әзірлеу, енгізу және имплементациялау ерекшелігін түсінуді қалыптастыруға, Стратегиялық жоспарлау негізінде Цифрлық ортадағы кәсіпорындардың қызметін іске асыру үшін цифрлық маркетинг стратегиясының, арналар мен платформалардың теориялық негіздерін білуге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Салалардағы маркетингтік зерттеулер және талдау
    Несиелер: 4

    Салалардағы маркетингтік зерттеулер мен талдаудың ерекшеліктері: өнеркәсіп салаларында, Агробизнесте, құрылыс материалдарын өндіру мен сатуда, өндіріс құралдары нарығындағы маркетингтік зерттеулер, көтерме және бөлшек саудадағы маркетингтік зерттеулер, көрсетілетін қызметтер саласын (білім беру қызметтері, қаржылық көрсетілетін қызметтер, қонақжайлылық саласындағы көрсетілетін қызметтер саласында – қонақ үйлер, туризм; қоғамдық білім беру мекемелерінде қызметтер, байланыс қызметтері) және т. б.; маркетингтік зерттеулер мен талдау әдістерінің арсеналын қолдану ерекшеліктері; ақпарат көздері, маркетингтік зерттеу құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арнайы курс 2: Іскерлік тәжірибе
    Несиелер: 5

    Бизнестегі сәттіліктің құрамдас бөліктері. Іскер тұлға. Көшбасшылықтың жаңа теориялары. Негізгі тиімділік көрсеткіштері бойынша персоналды ынталандыру бағдарламасы. Жобаны жоспарлау: бизнес-жоспар құру және Жобаның қысқаша мазмұны. Ашық (жабық) инновациялар. Бизнесті бағалаудың әдіснамалық негіздері. Бизнес тәуекелдерін есепке алу. Құнды бағалау негізінде кәсіпорынды қайта құрылымдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Digital Product Development (каз)
    Несиелер: 5

    Бұл пән маркетингтік қызметтің бағыты - жаңа цифрлық өнімді әзірлеу негізінде жатқан әдістерді, принциптерді, құралдарды зерттеуді қамтиды. Өнімді әзірлеудің мәні. Өнімді әзірлеу циклі-өнімнің өмірлік цикліндегі орын. Стратегия ретінде өнімді (және жаңа цифрлық өнімді) әзірлеу. Процесс ретінде өнімді әзірлеу - процестің құрамдас бөліктері (өнімді негіздеу, өнім идеясы, сегментті бағалау, сату мен пайданы бағалау, тәуекелдерді бағалау, теңдестірілген тарату желісі, жылжыту бағдарламасы, есеп беру, Сату және жылжыту жоспары, тестілеу). Өнімді әзірлеудің заманауи құралдары: арық стартап, Agile, жол картасы, Canvas және басқалары (мәні, принциптері, қосымшалары).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Business communication
    Несиелер: 4

    Іскерлік коммуникация курсы студенттерге ең талапшыл аудиторияны: тұтынушылар мен серіктестерді қанағаттандыратын коммуникацияларды жоспарлауға, жасауға және жүзеге асыруға көмектеседі. Қарым-қатынас - бұл тұтынушыларға қызмет көрсетудің супержұлдыздарының жоғары деңгейге көтерілу кезеңі, сондықтан бұл курс байланыс процесі мен оның іскерлік серіктестер мен қоғамға әсер ететін элементтерін таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Бұл пән жобаның мүдделі тараптарының қажеттіліктері мен үміттерін қанағаттандыру немесе арттыру үшін жобада жұмыс істеуге білім, Дағдылар, құралдар мен технологияларды қолдану ретінде қарастырылатын жобаларды басқаруды үйренуге арналған. Құрал ретінде жобаларды басқару әдіснамасын тарту белгілі бір сапа деңгейін қамтамасыз ету және тәуекелдерді азайту кезінде жобаның мақсаттарын минималды шығындармен жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Customer Analytics
    Несиелер: 5

    Маркетингтің тиімді кешенін құру мақсатында маркетинг құралдарын таңдау туралы шешім қабылдау үшін маркетингтік зерттеулер мен тұтынушыларды (қолданыстағы және әлеуетті) талдаудың құндылығы. Негізгі қажеттіліктерді белгілеу мақсатында тұтынушыларды маркетингтік зерттеу; тұтынушының көрсетілетін қызметті сатып алудан күтулерін маркетингтік зерттеу; тұтынушыларға қызмет көрсету сапасының деңгейін айқындау мақсатында қабылдауды маркетингтік зерттеу; қызмет көрсету процестері мен шарттарын орындауға қатысты Компанияның бақылау функцияларын қамтамасыз ету мақсатындағы зерттеулер; клиенттің операциялық әдістері мен реакцияларын зерттеу - банктік қызметтерге сұранысты модельдеу және болжау. зерттеу жүргізу тәртібі. тұтынушылардың қалауын, үміттері мен реакцияларын зерттеудегі сапалы және сандық маркетингтік зерттеулердің ерекшеліктері. тұтынушыларға жүргізілген маркетингтік зерттеулер туралы есептілік (құрамы мен форматы).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сандық кескіндерді өңдеу және талдау
    Несиелер: 3

    "Сандық бейнелерді өңдеу және талдау" пәнін оқытудың мақсаты сымды және сымсыз байланыс желілері арқылы бейне сигналдарды берудің теориялық және практикалық принциптерін игеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Business Analytics and Intelligence
    Несиелер: 5

    Бұл пән бизнес-аналитика мен барлаудың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін түсінуді, теориялық білімдерді қалыптастыруға ықпал етеді бизнес-аналитика негіздері және бизнес-процестерді талдау кезінде қызметті ұйымдастыруды түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON5

    Жаңа әдістерге, әдістемелерге және технологияларға бейімділігін, АТ-ны кәсіби қызметте пайдалану дағдыларын көрсетеді – маркетингтік зерттеулер мен талдаулар жүргізу, болжау, маркетингтік жоспарлардың орындалуын бақылау кезінде. Есептерді шешуде аналитикалық және сыни тұрғыдан ойлау дағдысын көрсету қабілетін көрсету.

  • Код ON2

    Маркетингтік зерттеулер мен талдау құралдарын қолдана білу, қажетті және тиісті шешімдерді әзірлеуде және осы шешімдерді іске асыруда нарық қажеттіліктері мен клиенттік тәжірибе туралы білім негізінде қабілеттілік. Сандық технологияларды қолдана отырып, ішкі және сыртқы нарықтардағы компаниялардың қызметіне әсер ететін сыртқы және ішкі факторлар жүйесін болжау. Сандық маркетингтік зерттеулер құралдарын меңгеру және оны компаниялар/ұйымдардың бизнес-қызметін іске асыру және оның тиімділігін бағалау кезінде пайдалану.

  • Код ON3

    Стратегиялық ойлау, мақсаттар қою және оларға қол жеткізудің мүмкіндіктері мен құралдарын табу қабілеті, эрудицияны, коммуникабельділікті сындарлы түрде көрсету, командада жұмыс істей білу, үздік жеке қасиеттерді, көшбасшылық қасиеттерді, бастамашылдықты, жауапкершілікті, кәсіби табысқа ұмтылушылықты көрсете білу.

  • Код ON8

    Маркетингтік зерттеулер саласында мамандандырылған маркетингтік агенттіктермен, сондай-ақ маркетингтік зерттеулер жүргізу кезінде делдалдармен, клиенттермен, әлеуетті тұтынушылармен тиімді коммуникациялар, байланыстар, қарым-қатынастар құрады, бұл ретте коммуникативтік әсердің әртүрлі нысандарын меңгергендігін көрсетеді; кәсіби қызмет бойынша әріптестеріне қатысты толеранттылықты көрсетеді; озық, оның ішінде цифрлық қызметтерді пайдаланады, кәсіби қызметтегі коммуникациялық технологиялар.

  • Код ON1

    Кәсіби функцияларды іске асыруға байланысты мақсаттар қояды және міндеттерді тұжырымдайды, компания басшылығы және/немесе иелері (акционерлері\құрылтайшылары) мәлімдеген нәтижеге проактивті ұстаным мен бағдарлануды көрсетеді.

  • Код ON6

    Маркетингтік қызметтің озық позитивті халықаралық тәжірибесін жинақтау және бейімдеу және ішкі және сыртқы нарықтардың жағдайларына маркетингтік зерттеулер мен талдау әдістерін қолдану қабілетін көрсетеді. Өзгерістерді басқарады, өзгеретін жағдайға икемді және барабар жауап береді, проблемаларды, маркетингтік зерттеулер мен талдаулардың нәтижелерін анықтайды және талдайды, нәтижелерді қолданудың балама нұсқаларын табады және таңдайды, өз қызметінің нәтижелерін және компанияның/ұйымның маркетингтік әрекеттерін жүзеге асырады және бағалайды.

  • Код ON7

    Маркетингтік шешімдерді қабылдау және олардың тиімділігіне басқарушылық әсердің тиімділігін арттыру үшін маркетингтік зерттеу әдістерін таңдау және зерттеу және талдау нәтижелерін бағалау кезінде әртүрлі бизнес пәндерін зерттеу барысында алынған пәнаралық білімді пайдаланады.

  • Код ON4

    Маркетингтік зерттеулер мен талдаудың, Маркетингтік коммуникациялардың, маркетингтің басқа да құралдарының қазіргі заманғы ақпараттық және интернет-технологияларын, оның ішінде Деректер базасының маркетингін ұйымдастыру және қолдану саласында қолдана білу, өзінің кәсіби қызметі саласында қолданылатын ақпаратты жинаудың, тіркеудің, сақтаудың және өңдеудің компьютерлік әдістерін меңгеру.

Top