Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04116 Нарықты зерттеу және аналитика в Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Клиенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыру және кәсіпорындардың пайдасын барынша арттыру мақсатында динамикалық өзгеретін нарықтық жағдайларды зерттеу мен талдауға негізделген тиімді стратегиялық шешімдер қабылдау үшін білімі, дағдылары мен дағдыларын меңгерген маркетингтік зерттеулер мен талдау саласында жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экономикалық теория және Микроэкономика
Экономикадағы математика
Макроэкономика
Зерттеу әдістеріне кіріспе
-
2 Оқу жылы
Foreign language 3
Маркетинг
Қаржы
Менеджмент
Бизнес қатынастар психологиясы
Статистика
Бизнес - ақпаратты басқару (УБИ)
Қазақ (орыс) тілі 3 (не выбирать)
Эконометрика
Маркетингтік зерттеулер
Қазақ (орыс) тілі 4
Foreign language 4
Бухгалтерлік есеп және аудит
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
-
3 Оқу жылы
Сандық экономика аясындағы клиентке бағдарлану
Сандық ортадағы маркетингтік зерттеулер
Электрондық бизнес
Маркетингті басқару
Электрондық коммерция және заманауи байланыс орталықтары
Foreign language 5
Бизнестегі сыни ойлау
Арнайы курс 1: Іскерлік тәжірибе
Foreign language 6
Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
Сандық Маркетинг стратегиясы
Салалардағы маркетингтік зерттеулер және талдау
Оқыту нәтижелері
- Жаңа әдістерге, әдістемелерге және технологияларға бейімділігін, АТ-ны кәсіби қызметте пайдалану дағдыларын көрсетеді – маркетингтік зерттеулер мен талдаулар жүргізу, болжау, маркетингтік жоспарлардың орындалуын бақылау кезінде. Есептерді шешуде аналитикалық және сыни тұрғыдан ойлау дағдысын көрсету қабілетін көрсету.
- Маркетингтік зерттеулер мен талдау құралдарын қолдана білу, қажетті және тиісті шешімдерді әзірлеуде және осы шешімдерді іске асыруда нарық қажеттіліктері мен клиенттік тәжірибе туралы білім негізінде қабілеттілік. Сандық технологияларды қолдана отырып, ішкі және сыртқы нарықтардағы компаниялардың қызметіне әсер ететін сыртқы және ішкі факторлар жүйесін болжау. Сандық маркетингтік зерттеулер құралдарын меңгеру және оны компаниялар/ұйымдардың бизнес-қызметін іске асыру және оның тиімділігін бағалау кезінде пайдалану.
- Стратегиялық ойлау, мақсаттар қою және оларға қол жеткізудің мүмкіндіктері мен құралдарын табу қабілеті, эрудицияны, коммуникабельділікті сындарлы түрде көрсету, командада жұмыс істей білу, үздік жеке қасиеттерді, көшбасшылық қасиеттерді, бастамашылдықты, жауапкершілікті, кәсіби табысқа ұмтылушылықты көрсете білу.
- Маркетингтік зерттеулер саласында мамандандырылған маркетингтік агенттіктермен, сондай-ақ маркетингтік зерттеулер жүргізу кезінде делдалдармен, клиенттермен, әлеуетті тұтынушылармен тиімді коммуникациялар, байланыстар, қарым-қатынастар құрады, бұл ретте коммуникативтік әсердің әртүрлі нысандарын меңгергендігін көрсетеді; кәсіби қызмет бойынша әріптестеріне қатысты толеранттылықты көрсетеді; озық, оның ішінде цифрлық қызметтерді пайдаланады, кәсіби қызметтегі коммуникациялық технологиялар.
- Кәсіби функцияларды іске асыруға байланысты мақсаттар қояды және міндеттерді тұжырымдайды, компания басшылығы және/немесе иелері (акционерлері\құрылтайшылары) мәлімдеген нәтижеге проактивті ұстаным мен бағдарлануды көрсетеді.
- Маркетингтік қызметтің озық позитивті халықаралық тәжірибесін жинақтау және бейімдеу және ішкі және сыртқы нарықтардың жағдайларына маркетингтік зерттеулер мен талдау әдістерін қолдану қабілетін көрсетеді. Өзгерістерді басқарады, өзгеретін жағдайға икемді және барабар жауап береді, проблемаларды, маркетингтік зерттеулер мен талдаулардың нәтижелерін анықтайды және талдайды, нәтижелерді қолданудың балама нұсқаларын табады және таңдайды, өз қызметінің нәтижелерін және компанияның/ұйымның маркетингтік әрекеттерін жүзеге асырады және бағалайды.
- Маркетингтік шешімдерді қабылдау және олардың тиімділігіне басқарушылық әсердің тиімділігін арттыру үшін маркетингтік зерттеу әдістерін таңдау және зерттеу және талдау нәтижелерін бағалау кезінде әртүрлі бизнес пәндерін зерттеу барысында алынған пәнаралық білімді пайдаланады.
- Маркетингтік зерттеулер мен талдаудың, Маркетингтік коммуникациялардың, маркетингтің басқа да құралдарының қазіргі заманғы ақпараттық және интернет-технологияларын, оның ішінде Деректер базасының маркетингін ұйымдастыру және қолдану саласында қолдана білу, өзінің кәсіби қызметі саласында қолданылатын ақпаратты жинаудың, тіркеудің, сақтаудың және өңдеудің компьютерлік әдістерін меңгеру.