Кәсіпкерлік маркетинг

  • Курстың барысында коммерциялық кәсіпорындардың маркетингтік іс-әрекетін жоспарлау және іске асыру процесін зерттеу, стартаптардың сыртқы және ішкі ортасын зерттеу, жаңа өнімдерді жасау жүйесі және оларды нарыққа шығару процесі сияқты басым тақырыптар қарастырылады. Студенттер қолданыстағы бизнес-жүйенің сыни талдауларының көмегімен (стартап маркетингін дамыту мәселелерін зерттеуге негізделген кейстер, Uber, ChocoFamily көшбасшы компаниялар кейстері) жобаны орындау барысында маркетингтік зерттеулер негізінде мақсатты аудиторияны, тұтынушы бейнесін анықтап, жаңа стартап өнім әзірлейді.
  • Образовательная программа 6B04116 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
Top