Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Тұтынушылық және маркетингтік талдау
-
Курс стандартты статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып, тұтынушылық және маркетингтік аналитиканы зерттеуге бағытталған. Курс келесі тақырыптарды қамтиды: тұтынушыларға бағытталған маркетинг, тұтынушылық талдаулар мен маркетингтік аналитиканы зерттеуде R қолдану, медиа аудитория және тұтынушы талдауы, бәсекелестік барлау аналитикасы; аналитикадағы тұтынушылық құндылық түсінігі және оны өлшеу; нарық үлесін болжау үшін жиынтық сұраныс және таңдаудың дискретті модельдері; сұранысты бағалау; сегменттеу, мақсатты нарықты таңдау, жайғастыру және тұтынушы құндылығын бағалау мақсатында өлшеу, модельдеу; әлеуметтік желілерде маркетингтік зерттеулерді басқару және аналитикалық нәтижелерді тарату; қолда бар тұтынушыларды ұстап қалу және әлеуетті тұтынушыларды тарту стратегиясын әзірлеу. Курсты оқу барысында шетелдік және отандық кейстерді, жағдайлық есептерді, сонымен қатар «Тұтынушылық және маркетингтік аналитика жүргізу (таңдалған компания материалдары негізінде)» командалық жобасын орындау қарастырылған.
-
Образовательная программа 6B04116 Маркетинг
-
Несиелер 6
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4