Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Сатуды басқару
-
Бұл курста офлайн, онлайн сатудың негіздері, сату бөлімінің құрылымы және оның кәсіпорын бөлімшелерімен өзара әрекеттесу ерекшелігі, сату бөлімінің қызметкерлерін іріктеу, оқыту және ынталандыру, сату бойынша келіссөздер жүргізудің әдістері мен дағдылары, қарсылықтарды басқару, маркетинг китін және коммерциялық ұсыныстарды жасау, сөйлеу сценарийлерін жазу, «суық» байланыстармен жұмыс жасау, сатылымдар шұңқырын құру, сатуды жоспарлау және болжау, сату стратегиясын құру оқытылады. Курс барысында студенттер отандық және шетелдік кейстерді талдайды. Курс клиенттер базасын құру, «бірегей өнім ұсынысын» және «маркетинг кит» әзірлеу, келіссөздер мен презентациялар өткізуді көздейтін командалық жобаны орындаумен аяқталады
-
Образовательная программа 6B04116 Маркетинг
-
Несиелер 6
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3