Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Интерактивті маркетинг және машиналық оқыту
-
Курста клиенттік базаны диалогтық маркетинг, интерактивті маркетинг технологиясы негізінде Machine Learning технологиясын қолдана отырып өнімді жылжыту нысаны ретінде басқару үрдісі қарастырылады. Курс келесі тақырыптарды қамтиды: интерактивті контент-маркетинг: Интернеттегі медиа-жоспарлау және оның тиімділігін бағалау, интерактивті кері байланыс пен қолдау негізінде қиылысқан сатылым және қосымша сатылымдарды басқару; CRM жүйелері, клиенттерді тарту және сақтау үрдісі; машиналық оқыту түрлері; машиналық оқытуды енгізу үшін, модельдеу мен болжауды, модельдерді бағалау мен оңтайландыруды, ерекшеліктерді жобалау мен масштабтауды енгізу үшін нақты ақпарат жинау жинау процесі; маркетинг саласындағы бизнес қосымшаларға машиналық оқыту әдістерін енгізу; маркетингте машина ақпаратын қолданудың этикалық аспектілері. Курсты меңгеру барысында тапсырыс берушілер туралы мәліметтер базасы, сату статистикасы, шетелдік және қазақстандық компаниялар тұтынушыларының сауалнамасы, машиналық оқытудың танымал алгоритмдері (сандық жарнама, табиғи тілді өңдеу және т.б.) пайдаланылады; сонымен қатар «Компанияның маркетингтік қызметінде тәжірибелік бизнес-мәселелерді шешу үшін машиналық оқыту әдістерін қолдану» командалық жобасын орындау қарастырылған.
-
Образовательная программа 6B04116 Маркетинг
-
Несиелер 6
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3