Стратегиялық маркетинг

  • Пән белгісіздік пен жоғары бәсекеге қабілеттілік жағдайында стратегиялық және тактикалық жоспарлар құру арқылы маркетингтік стратегияны қалыптастырудың жаңа жүйелік тәсілдеріне негізделген. Магистранттар ұйымның клиенттер үшін маңызды мәні бар бірегей өнімдер мен қызметтерді жасау және ұсыну қабілетіне талдау жасайды, сондай-ақ нарықты сегментациялау әдістемесін және сәйкес өнімдерді таңдауды зерттейді. Негізгі тақырыптар: маркетингтің негізгі компоненттері және оны цифрлық әлемге айқындау, креативті баламаларды анықтау, құндылықтарды ұсыну және нарыққа сәйкес өнімдер, біріктірілген маркетингтік бағдарламалар, мақсатты нарық және бәсекелестер. Оқыту нәтижелері BP, L'oreal, Kinko және Virgin-дің кейстерін қарастыру арқылы бағаланады. Пән белгілі бір компанияның маркетингтік стратегиясын жасау үшін жеке жобаны қорғаумен аяқталады
  • Образовательная программа 7M04114 Іскерлік әкімшілік жүргізу
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
Top