Маркетингтегі заманауи тенденциялар

  • Пәнде басқару шешімдерін қабылдау процесін және тиімді маркетингтік стратегияларды жасауды жақсарту мақсатында заманауи және жаңа маркетингтің жаңа перспективаларымен жұмыс жасау әдістемесі берілген. Пән маркетинг саласындағы ағымдағы күрделі мәселелерге арналған және соңғы зерттеулерге, бизнес және әлеуметтік дамуға арналған. Қазіргі заманғы сервистік маркетинг, жоғары технологиялық маркетинг, нейромаркетинг, тұрақтылық пен трансценденттік маркетинг және цифрлық маркетингтің соңғы тенденциялары негізгі тақырыптар болып табылады. Пән осы саладағы соңғы тенденцияларды қолдана отырып, ағымдағы маркетингтік стратегияларды қарау үшін жеке жобаны ашық қорғаумен аяқталады.
  • Образовательная программа 7M04114 Іскерлік әкімшілік жүргізу
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
Top