Маркетингті басқару

  • Пән тиімді маркетингтік шешімдерді қабылдау процесін жүйелеудің күрделі теориялары мен әдістемелерін, соның ішінде маркетинг мүмкіндіктерін бағалауды және қоғам үшін құнды өнімді әзірлеуді қарастырады. Тақырыптарға заманауи маркетингтік зерттеу әдістері мен қажетті ақпараттық жүйелер, клиенттердің мінез-құлқы теориялары, нарықты мақсатты таңдау, бәсекелестік позиция, тауарлар мен қызметтерді жоспарлау және басқару, баға, жылжыту және біріктірілген коммуникация кіреді. Оқыту нәтижелері GEM, Starbucks, McDonalds және Coca-Cola клиникалық зерттеулерінің көмегімен бағаланады. Пән топтың жобасын ашық қорғаумен аяқталады, онда магистранттар тұтынушылар мен бизнес үшін тауарлар мен қызметтерді жылжыту үшін тиісті интеграцияланған маркетингтік құралдарды қолданады
  • Образовательная программа 7M04114 Іскерлік әкімшілік жүргізу
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
Top