Маркетингтік коммуникация

  • Бұл модуль менеджмент аясындағы маркетингтік коммуникациялардың теориялары, қағидаттары мен тәжірибесін қарастырады. Маркетингтік коммуникациялардың рөлі мен қолданылуы, сондай-ақ маркетингтік коммуникацияны жоспарлау, дамыту және бағалау туралы түсінік беріледі. Курста маркетингтік коммуникациялар қалай жұмыс істейді, олардың тиімділігі қалай өлшенеді, медиа құралдарын қалай таңдауға болатындығы қарастырылады. Тақырыптар байланыс процестерін талдау, тұтынушылардың мінез-құлқын бағалау, медиа-жоспарлау, маркетинг этикасы және науқан тиімділігі көрсеткіштерін қамтиды.
  • Образовательная программа 7M04133 Туризм менеджментi
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top