Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04133 Туризм менеджментi в M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Туризм менеджменті" магистратура бағдарлама халықаралық және жергілікті компанияларда дұрыс басқару шешімдерін қабылдау үшін құзыретті дамытуға бағытталған. "Туризм менеджменті" магистратура бағдарламасы әлемдегі ең қарқынды дамып келе жатқан салалардың бірі ретінде туризмдегі басқару үдерістерін терең түсінуге ықпал етеді. Бұл оқу бағдарламасы - пәнаралық 7M04088 (1), код 7M04133
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Басқару экономика I
    Несиелер: 5

    Менеджмент экономикасы - магистрлік бағдарламаның негізгі курсы ретінде магистранттарға макроэкономика, микроэкономика, ойын теориясы және негізгі қолданбалы эконометриялық әдісті қолдана отырып өндірісті ұйымдастыру саласында берік негіз қалауға бағытталған. Оның негізгі мақсаты - магистранттар арасында кәсіпкерлік субъектілері жұмыс істейтін экономикалық ортаны талдау қабілеттілігін дамыту және басқару шешімдері әр экономикалық орта менеджердің өз мақсатына деген ұмтылысына байланысты болатын түрлі шектеулерге байланысты өзгеретінін түсіну. .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым философиясы мен тарихы
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқу барысында магистранттар ғылым философиясын дамытудың негізгі бағыттарын, мақсаттарды айқындау тәсілдерін, ғылымның заң мектептерін, олардың ерекшеліктері мен ғылыми зерттеулерді жүргізу мен дамытудың тәсілдерін зерттейді. Магистранттар ғылыми ойлауды жетілдірудегі заманауи үрдістерге қатысты ғылыми қызметтің тұжырымдамасын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Әлемдік білім беру кеңістігінің жетекші үрдістерін оқыту; педагогикалық әдістер, оқыту технологиялары және педагогикалық шеберлік туралы білім жүйесін меңгеру; жоғары мектептегі педагогикалық қызмет негіздері және педагогикалық үдерісті басқару және өзара әрекеттесу құралдарымен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу әдістері I: Зерттеу әдістеріне кіріспе
    Несиелер: 5

    Осы курстың мақсаты - зерттеу құрылымына шолу жасау, яғни зерттеудің сапалық, сандық немесе аралас әдісін таңдауда жете ойлану. Ол дегеніміз түрлі тәсілдерді анықтау, философиялық дүниетанымды қарастыру, әдебиетке шолу жасау, теорияны пайдалануды түсіну, этикалық мәселелерді болжау және жазу стратегиясын әзірлеу жатады. Осы үрдіс кіріспе жазу, мақсат қою, зерттеу және/немесе гипотеза мәселелерін әзірлеуді қамтиды. Осы курста зерттеуің сандық, сапалық және аралас әдістерінің рәсімдері талқыланады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаһандық жетекшілік және ұйымдық даму
    Несиелер: 10

    Төрт ғылыми пәндерді қамтиды, олар: тарих және ғылым философияси, шет тілі (кәсіби), жоғары мектеп педагогикасы және басқару психологиясы. Төрт ғылыми пәндерді қамтиды, олар: тарих және ғылым философияси, шет тілі (кәсіби), жоғары мектеп педагогикасы және басқару психологиясы. Тарих және ғылым философиясын оқу негізінде ғылыми ойлау стилін игеру Мәдени аралық кәсіби коммуникация құралы ретінде практикалық деңгейде кәсіби коммуникация саласында шет тілін оқу болашақ маманды дайындау тұрғысында пәндік және тілдік құрамдарын интеграциялау және синтездеу негізінде жүзе��е асады. Әлемдік білім беру кеңістігінің жетекші үрдістерін оқыту; педагогикалық әдістер, оқыту технологиялары және педагогикалық шеберлік туралы білім жүйесін меңгеру; жоғары мектептегі педагогикалық қызмет негіздері және педагогикалық үдерісті басқару және өзара әрекеттесу құралдарымен танысу. Еңбек ұжымын басқару мәселелерін шешу, басқаруға қатысты адамдардың психикалық үрдістерін зерделеуге заманауи психологиялық әдіснаманы қолдану, теориялық білім мен практикалық дағдыларды зерттеу және қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    «Кәсіби қызметтегі шет тілі» пәнін игерудің мақсаты студенттердің шет тілін іскери қарым-қатынас үшін (жазбаша және ауызша) шет тілінде қолдануға мүмкіндік беретін коммуникативтік шет тілін дамыту болып табылады. Негізгі бағыт болашақ маман даярлау бағыты аясында тіл мен пән компоненттерін біріктіру мен синтездеуге негізделген, мәдениетті кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде кәсіби қарым-қатынас саласында шетел тілін оқытуға беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туризм тұтынушыларының мінез-құлқы
    Несиелер: 5

    Бұл курс туристік өнім тұтынушысы ретінде туристік мінез-құлықты екі негізгі тұрғыдан қарастырады - теориялық және практикалық. Қазіргі уақытта барлық туристік және қонақжайлылық саласының мүдделі тұлғалары туристік мінез-құлықты және оның әсерін түсіну үшін өте маңызды. Туристік стратегиялар мен саясатты белгілеу, туристік өнімдерді жетілдіру үшін туристік көзқарас пен мінез-құлықты түсіндіретін зерттеулер қолданылуы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингтік коммуникация
    Несиелер: 5

    Бұл модуль менеджмент аясындағы маркетингтік коммуникациялардың теориялары, қағидаттары мен тәжірибесін қарастырады. Маркетингтік коммуникациялардың рөлі мен қолданылуы, сондай-ақ маркетингтік коммуникацияны жоспарлау, дамыту және бағалау туралы түсінік беріледі. Курста маркетингтік коммуникациялар қалай жұмыс істейді, олардың тиімділігі қалай өлшенеді, медиа құралдарын қалай таңдауға болатындығы қарастырылады. Тақырыптар байланыс процестерін талдау, тұтынушылардың мінез-құлқын бағалау, медиа-жоспарлау, маркетинг этикасы және науқан тиімділігі көрсеткіштерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеу әдістері 2
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - магистранттарға ғылыми әдістер, зерттеу дизайны, әдіснамасы, гипотезаны бағалау, зерттеу және зерттеу нәтижелері мен алынған нәтижелерді бағалау саласындағы алдыңғы қатарлы дағдылар мен құзыреттіліктер беру. Магистранттар әртүрлі сандық әдістердің артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылайды. Курсты аяқтағаннан кейін магистранттар өз бетінше зерттеу жүргізіп, жинақталған деректерді өңдей алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризм және қонақжайлылық синтезі
    Несиелер: 5

    Бұл курс магистранттарды туризм және қонақжайлылық индустриясының негізгі тұжырымдамаларына, негіздеріне, қиындықтарына, ағымдағы және болашақтағы үрдістеріне енгізеді. Курстың мазмұны магистранттарға туризм және қонақжайлылық мәселелерін бағалауға және талдауға көмектеседі және ең жақсы шешімдерді табуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық бренд менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл курс магистранттарга бренд менеджмент концепциярымен және құралдарымен танысуға, тиімді маркетингтік стратегия мен бренд портфолиосын басқару үшін білімдерін біріктіруге мүмкіндік береді. Оқу барысында алынған біліктілік бренд имиджі мен оның оның танымалдылығын бағалауға, күшті және әлсіз жақтарын талдауға, бренді қабылдауды өзгерту бойынша әрекеттер әзірлеуге мүмкіндік береді. Магистранттар бренд элементтерін таңдаудың, брендтің құндылығын құрудың, брендті мойындау мен танымалдылығын арттырудың, брендтің коммуникациялық науқандарын дамытудың тиімді тәсілдерін зерттейтін және әзірлейтін б��лады. Магистранттар бренд менеджмент стратегиясы компанияның жұмысына әсерін, сонымен қатар маркетингтік және қаржылық салдарына әсерін бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Корпоративтік және бизнес құқық
    Несиелер: 5

    Магистранттарға корпоративтік бизнес заңнаманың стандарттарын түсіну және талдау үшін қажетті дағдылар мен біліктілк беріледі. Магистранттар негізгі құқықтық негіздерді және қоршаған ортаны, заң практикасының салдарларымен байланысты өзгерістер мен үрдістерді және бұл практика бизнестің шешімдеріне қалай әсер ететіндігін зерттейді. Сондай-ақ, компаниялардың заң аясында қалай басқарылатынына назар аударылады. Курс компанияның құрылуы мен құрылымы, басқару, компаниялардың қызметін реттеу және күнделікті басқару тәрзді түрлі аспектілерді қамтитын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұрақты туризм
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - магистранттады экологиялық мәселелерді және олардың туризм индустриясына әсер етуін қамтамасыз ету болып табылады, сондықтан ластану, қалдықтарды басқару және биоалуантүрлілік сияқты пәндік салалар басты назарда болады. Адамзат қоғамдастығының және олардың ғаламдық бағыттарға әсер етуі магистранттарға туризмге тәуелділіктің тереңдігіне және отандық және халықаралық туристік саясаттың өзгеруіне және дамуына талдау жасау үшін талқыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдени мұра
    Несиелер: 4

    Бұл курс мәдени мұра туралы халықаралық көзқарасқа арналған. Магистранттар мәдениет ресурстарын басқару, сақтау және қорғауға бағытталған халықаралық және ұлттық мәдени мұра ережелеріне, заңдарына және саясатына кіріседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    «Басқару психологиясы» курсы магистранттардың кәсіби іс-әрекетті талдау қабілетін қалыптастырудың негізгі аспектілеріне, кәсіби қызметтің психологиялық заңдылықтарын пайдалануға, ұйымдық тұлға мінез-құлқының технологиясы мен тұлға аралық қатынастарды орнатуға, басқару функцияларының психологиялық ерекшеліктерін және олардың кәсіби қызметке әсерін анықтауға арналған. Курстың негізгі мақсаты - теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, басқаруға қатысатын адамдардағы психикалық процестерді зерттеуде заманауи психологиялық әдіснаманы қолдану, еңбек ұжымын басқару мәселелерін шеш��.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл курс аясында магистранттар стратегиялық менеджментті кәсіпорынды басқару жүйесі және ғылыми тәсілдер ретінде оқуға бағытталған біліктілікке ие болады; стратегиялық басқарудың барлық элементтері мен әдістерінің бәсекелестік артықшылық ретінде тәжірибелік қолданысы; кейстер және қосымша тапсырмалар. Курс барысында стратегиялық талдау мен әсер етудің әртүрлі негіздері ұсынылады (Porter 5 күштері, Ansoff матрицасы, McKinsey 7s, SAF моделі, көрсеткіштер картасының теңгерімді моделі және т.с.с.). Магистранттар нақты салалардағы нақты ойыншылардың кейстерін талдайды, таңдалған стратегияларды бағалайды, стратегиялардың орындылығы туралы пайымдамалар жасайды, стратегиялық бастамаларды әзірлейді және жобалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қалалық туризм
    Несиелер: 5

    Бұл курс қалалық туризм мен қала мәдениетіндегі негізгі ұғымдарды зерттейді; магистранттар әлеуметтік, экономикалық түсінеді. заманауи мегаполистерді қалыптастыратын технологиялық, саяси, экологиялық процестер. Бұл курс 3 мыңжылдықтың қаласын жобалау мен дамытуда олардың орны мен рөлін түсінуге көмектеседі. Магистранттар заманауи урбанистикалық зерттеулерді анықтайтын туризм және мәдениет аспектілерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Туризм саласындағы IT және инновациялар
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - магистранттарга білім беру заманауи технологияларды қолдану арқылы туризмдегі кәсіби қызметті тиімді жүзеге асыру үшін қажетті білім ақпараттық технологиялар және инновациялар. Курс деректер базасын басқару жүйелерін қамтиды туризм; автоматтандырылған туралы білім береді брондау және брондау жүйелері, мейманхана және мейрамхана бизнесін басқару үшін автоматтандыру жүйелері; туризм саласындағы электрондық ком��ерцияның ақпараттық технологиясының рөлін, сондай-ақ туристік бизнесте мультимедия мен интернетті пайдалануды көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Туризмдегі жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курс туризм саласындағы инвестициялық және инвестициялық емес жобаларды жүзеге асыру үшін білімдерін, дағдыларын және қабілеттерін қамтамасыз етуге арналған. Курс туризмдегі инвестициялық жобаларды басқару мәселелеріне магистранттарды таныстырады, жобаны дайындаудың негізгі теориялық аспектілерін, туризм саласындағы жобаларды басқару мәселелерін көрсетеді. Сондай-ақ, магистранттарға туризм, спорт және мәдени іс-шараларда инвестициялық емес жобаларды дайындау мен жүзеге асырудың принциптері мен тәсілдері, оларды ұйымдастырудың ұстанымдары мен қағидаттары, тиімділікті бағалау мүмкіндіктері тереңірек танысуға мүмкіндік беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дестинацияны Басқару
    Несиелер: 5

    Курс туристік бағыттарды басқарудың ерекшеліктерін зерттейді. Магистранттар жергілікті, аймақтық және мемлекеттік масштабта жұмыс жасайтын туристік ұйымдардың негізгі бөлшектері мен функцияларын зерттейді. Курс магистранттарға жобаларды жүзеге асыру және әртүрлі деңгейдегі дестинацияларды басқару үшін қажетті дағдылар мен ақпаратты ұсынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сандық туризм
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты магистранттарга туризм саласының заманауи және озық тәжірибелерін сыни бағалауға мүмкіндік беру. Курс АТ-дың туристік салаға әсерін көрсетеді Электрондық туризмнің дамып келе жатқан бизнесінде кәсіпкерліктің ауқымын зерттеу. Магистранттар жаһандық тарату жүйелерінің және әлеуметтік желілердің тұтынушыны және ұйымның перспективаларынан әсерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Туризмдегi дағдарыс және төтенше жағдайларды басқару
    Несиелер: 5

    Курс әлемдегі туристік аймақтардағы апаттық жағдайларды басқару туралы түсінік ұсынады. Туристік дестинациялар мен бизнес жаһандық экологиялық өзгерістер мен қауіпсіздікке байланысты дағдарыстар мен апаттарға бейім бола бастайды. Пән туристік дағдарыстар мен апаттарды жоспарлау, олардың алдын алу және ұзақ мерзімді қалпына келтіру мен білімді басқару стратегияларын сипаттамастан бұрын туристік дағдарыстар мен табиғи апаттардың табиғатын түсінуге стратегиялық көзқарасты ұсынады. Сонымен қатар, ұйымдық дағдарыстар мен табиғи апаттар туралы түсінігімізді жақ��арту үшін көптеген теориялық перспективалар мен тұжырымдамаларды қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    қазіргі жаһандық үрдістерді және олардың Қазақстан экономикасына микро және макро деңгейлердегі әсерін талдау және болжау.

  • Код ON2

    жауапкершілік сезімін, көшбасшылықты және тиімді топтық жұмысты көрсету.

  • Код ON3

    зерттеу әдіснамасын түсіну және қолдану, экономика, туризм, қаржы, бухгалтерлік есеп, менеджмент, тұтынушылық мінез-құлық және маркетингтің негізгі ұғымдарын бағалау.

  • Код ON4

    мәселелерді диагностикалау, бағалау және шешу үшін аналитикалық дағдыларды қолдану, сондай-ақ ұсыныстарды әзірлеу үшін мүмкіндіктер табу.

  • Код ON5

    басқарудың стратегиялық мәселелеріне кәсіби көзқараспен қарау (сонымен катар, шет тiлiнде) және басқарушылық шешімдер қабылдауға қатысу.

  • Код ON6

    туризм саласында ғылыми зерттеулердің инновациялық әдістерін қолдану.

  • Код ON7

    туристік дестинацияларды, аймақтар мен кластерлерді жоспарлау және дамыту үшін стратегиялық жоспарлау мен басқару моделін әзірлеу.

  • Код ON8

    туристік индустрияны дамыту бағдарламаларын әзірлеу.

  • Код ON9

    туризм индустриясындағы жобаларды басқару барлық кезеңдерін меңгеру

  • Код ON10

    жоғары білім берудің заманауи педагогикалық әдістері мен технологияларын игеру

  • Код ON11

    кәсіби қызмет барысында психологиялық заңдылықтар мен әдістемелерді талдай және қолдана білу

Top