Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг (КУПС)
-
Маркетинг пәні-маркетингтің теориялық негіздерін, басқару процесін, маркетингтік зерттеудің әдіснамалық негіздерін, маркетингке бағдарланған кәсіпорынның тауарлық, бағалық, сбьггтік саясатын, Маркетингтік коммуникациялардың механизмін және өткізуді ынталандыруды, сыртқы маусым-маусым қызметіндегі маркетинг ерекшелігін зерттеу. Мақсаты: болашақ мамандардың ғылыми дүниетанымын және Маркетинг теориясы мен әдіснамасының берік білімін қалыптастыру; кәсіпорынның коммерциялық қызметінде маркетингті пайдалану дағдылары мен біліктерін қалыптастыру.
-
Образовательная программа 6B04103 Кеден ісі
-
Несиелер 3
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1