Маркетинг (КУПС)

  • Маркетинг пәні-маркетингтің теориялық негіздерін, басқару процесін, маркетингтік зерттеудің әдіснамалық негіздерін, маркетингке бағдарланған кәсіпорынның тауарлық, бағалық, сбьггтік саясатын, Маркетингтік коммуникациялардың механизмін және өткізуді ынталандыруды, сыртқы маусым-маусым қызметіндегі маркетинг ерекшелігін зерттеу. Мақсаты: болашақ мамандардың ғылыми дүниетанымын және Маркетинг теориясы мен әдіснамасының берік білімін қалыптастыру; кәсіпорынның коммерциялық қызметінде маркетингті пайдалану дағдылары мен біліктерін қалыптастыру.
  • Образовательная программа 6B04103 Кеден ісі
  • ВУЗ
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top