Қызмет және сауда маркетингі

  • Пән сервистік маркетинг пен бөлшек сауда маркетингіне қатысты теориялық тұжырымдамаларды қамтиды. Негізгі тақырыптар қызмет көрсету маркетингі, қызмет көрсету сапасын басқару, ұсыныс пен сұранысты басқару, қызмет көрсету және бөлшек сауда маркетингіндегі мінез-құлық тұжырымдамалары, қызмет көрсету саласындағы заманауи мәселелерді қарастырады. Пәнді оқу барысында студенттер таңдалған компанияның қызметтерін халықаралық деңгейде жылжыту стратегиясын жасайды. Пән 3 сағаттық кешенді емтиханмен аяқталады. Пән серіктес университетте оқытылады.
  • Несиелер 10
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
Top