Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B04124 Технологияларды және инновацияларды басқару в Нархоз Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Басқару құрылымын жасау мен енгізуге және жаңа өнімдермен/қызметтермен байланысты тәуекелдерді болдырмауға шешім қабылдау үшін инновациялық тәсілдер мен ойлау дизайнының көмегімен бағалауға қабілетті, технология мен инновацияларды басқару аясында креативті көшбасшы дайындау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 248
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Макроэкономикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс ел экономикасының қызметі туралы түсініктерді қалыптастыруға және ойлау мәдениетін арттыруға бағытталған. Cтуденттер макроэкономикалық көрсеткіштерді қолдануды меңгереді, cондай-ақ экономикалық ақпарат көздері негізінде шаруашылық жүргізуші субъектілердің мінез-құлқын талдауды үйренеді,аналитикалық және зерттеу жұмыстарының нәтижелерін таныстыруды дайындау және қорғау, экономикалық мәселелерге қатысты өз пікірін сыни тұрғыдан қалыптастыру және қорғау дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 1
  • Басқарушылық экономика
    Несиелер: 5

    Курс барысында студенттер әртүрлі салалардағы бизнес бірліктерді және жалпы компанияны басқару бойынша экономикалық көзқарастарын қалыптастырады. Студенттер өз бетінше және топпен сұраныс, өндіріс шығындары, пайда, бәсеке, нарықтың құрылымы мен өнімділігін талдауға сүйене отырып, тиімді іскерлік шешімдерді қабылдау дағдысын меңгереді. Қазақстандық бизнес кейстерді пайдалана отырып, экономиканы басқару мәселелерін шешу бойынша жеке пікірлерін аргументтеп, талқылайды

    Оқу жылы - 1
  • Қаржылық есеп
    Несиелер: 5

    Курста қаржылық есептің қағидаттары, концепциялары, ережелері, жекелеген бизнес-субъектілердің экономикалық мәмілелерін тіркеу және қаржылық есептілікті түсіндіру зерделенеді. Ситуациялық есептерді жеке және топтарда шеше отырып, студенттер негізгі бухгалтерлік теңдікті құрастырады, сонымен бірге бухгалтерлік есептің бастапқы құжаттамасында және регистрлерінде бизнес-мәмілелерді көрсетуді; субъектілердің қаржылық жағдайы мен қызмет нәтижелері туралы есеп берулерді қалыптастыруды үйренеді. Берілген курс АССА-мен үйлесімделген.

    Оқу жылы - 1
  • Шетел тілі (B1 француз, неміс, қытай және корей)
    Несиелер: 4

    Бұл курс екінші шетел тілін үйренуге арналған және оған француз, неміс, қытай және корей тілдері кіреді. Курстың мақсаты - студенттерге екінші деңгейлі шетел тілін практикалық меңгеруге үйрету. Шетел тілдерінің деңгейінің жалпы еуропалық жүйесіне сәйкес, Delf, Гёте-Сертификат, Корей тілін білу деңгейін тексеру (TOPIC), 汉语 水平 考试. Курс күрделілік деңгейіне сәйкес жанама жазбаша (оқу, жазу) және тікелей ауызша (сөйлеу, тыңдау) дағдыларын дамытуға, мәдениетаралық қарым-қатынасқа дайындықты дамытуға бағытталған. Курстың міндеттері: іргелі лингвистикалық, коммуникативті және әлеуметтік-мәдени құзіреттерді игеру және шоғырландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Менеджмент негіздері
    Несиелер: 6

    Пән іскерлік әкімшілік тұжырымдамаларын, менеджменттің негізгі функцияларын (жоспарлау, ұйымдастыру, басқарудағы көшбасшылық және ресурстарды бақылау), заманауи ұйымдастырушылық құрылымдарды, бизнес ортаның ықпалын, шешім қабылдаудағы менеджерлердің ролін және ғаламдық экономика жағдайында ұйымды басқару, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік пен корпоративтік мәдениеттің ұйым стратегиясына әсерін қамтиды. Студенттер жеке дара және топпен жетістікке жеткен корпорациялардың кейс-стадиларына талдау жүргізеді. Пән топтық бизнес жобаны ашық түрде қорғаумен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B2-2)
    Несиелер: 4

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі B2 деңгейлі материалдың екінші бөлігін - академиялық тілді оқытудың негізгі стандартымен танысуға арналған. Курс академиялық мақсаттағы ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы зерттеулерге шолу жасайды, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін одан әрі дамыту бойынша практикалық тапсырмаларды ұсынады. Курстың мақсаты - ағылшын тілінде оқуға дайын студенттерге қажетті дағдылар мен академиялық тілді жетілдіру. Курс шынайы материал, жетілдірілген дағдылар және академиялық тіл, академиялық контекстегі барлық 4 дағдыларды прогрессивті қамтудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Маркетинг негіздері
    Несиелер: 6

    Пән студенттерді маркетингтің негіздері және оның негізгі функцияларымен таныстырады, ол түрлі салалар мен сектордағы ұйым стратегиясын қалыптастыруда маркетингтік тәсілдер мен құралдарды біріктіруге мүмкіндік береді. Негізгі тақырыптар маркетинг үдерісін басқару, маркетингтік орта, маркетингтік зерттеулер, тұтынушылар мінез-құлқы, сегменттеу, жайғастыру, брендтеу және өнім, маркетингтік микс, баға стратегиялары, жылжыту стратегиялары, бәсекелік артықшылықты дамыту, қоғамдағы маркетингтің ролі, қызмет көрсету маркетингі. Студенттер жеке дара және топпен жетістікке жеткен корпорациялардың кейс-стадиларына талдау жүргізеді. Пән топта таңдап алынған ұйымның маркетингтік стратегиясын жасап ашық түрде қорғаумен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 6

    Пән келесілерді оқуды қамтиды: кәсіпкерліктің мәні мен мағынасын, бизнес идеяларды іздеу құралдары, шағын бизнес нысандары, шағын бизнесті жоспарлау мен басқару, қаржыландыру көздерін іздестіру, сыртқы және ішкі орта мүмкіндіктеріне сәйкес стратегияны дамыту, базалық қаржылық жоспарлау, сонымен қатар әлеуетті инвестор үшін бизнес жоспар жасау. Студенттер өз бизнес идеяларын сыни бағалай алады және де топта бизнес жоспар жасау арқылы нақты қызмет жасайтын жобадағы стратегияны ілгері дамыта алады

    Оқу жылы - 2
  • Қаржы институттары мен нарықтар
    Несиелер: 5

    Пән қаржы институттары мен нарықтарды басқарудың теориялық және практикалық негіздерін, сондай-ақ қаржылық, басқарушылық және басқа да экономикалық ақпараттарды, жаһандық үрдістерді талдау арқылы бағалы қағаздарды басқаруды және балама құралдарды қолдану әдістемесін қамтиды. Студенттер қаржылық басқару саласындағы кәсіби этикалық стандарттар мен тәжірибелерді зерттейді. Негізгі тақырыптар мыналарды қамтиды: қаржы жүйесінің мәні мен құрылымын зерттеу; қаржылық нормативтік-құқықтық талаптар мен қаржылық делдалдық; қаржы нарықтары мен институттарының теориялары, қаржы құралдарының типтері мен функцияларын зерттеу. Студенттер Bloomberg-тен түсіру мысалында нақты компаниялардың кейстерін шеше отырып, нақты қаржы нарықтарымен, құралдардың сипаттамасымен және олардың сауда-саттықтарымен танысады. Пән соңында студенттер кешенді емтихан жазады. HalykBank және ForteBank өкілдері қонақ дәрістерімен сөз сөйлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Бизнеске арналған сандық әдістер
    Несиелер: 5

    Курс тиімді басқару шешімдерін қабылдау мақсатында нақты экономикалық деректерді талдау үшін қолданылатын сандық әдістерді игеруді қарастырады. Курс MS Excel компьютерлік бағдарламаларының мүмкіндіктерін, R ашық платформасын, Bloomberg, Thomsonreuters деректер массивтерін және т.б. тақырыптарды қолдануды қарастырады: сандық талдау әдістерінің жіктелуі. Ықтималдықты бағалаудың сандық әдістері және бизнестегі талдаудың баланстық әдістері. Тиімді моделі. Имитациялық модельдеу. Регрессиялық талдау. Жалпылама көрсеткіштерді генерациялаудың сандық әдістері және бағалаудың рейтингтік жүйесі. Иерархиялық құрылымдардағы сандық талдау әдістері.Студенттер кейс-әдіс және имитациялық модельдер негізінде шағын топтарда жұмыс істей отырып, қазіргі заманғы қолданбалы бағдарламаларды қолдана отырып, нақты жағдайлар үшін басқару шешімдерін жасайды. Курсты игеру жобаны орындаумен және ашық қорғаумен аяқталады. Қонақ дәрістерге «Қазақстан Халық Банкі» АҚ жетекші сарапшылары қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (Әлеуметтік-мәдени мәселелер)
    Несиелер: 4

    Өткізілген материалдар мен студенттердің жеке тәжірибелеріне сүйене отырып, жазбаша тапсырмалар беру және ауызша пікірталастарға қатысу арқылы В2 және одан жоғары деңгейлерде заманауи әлеуметтік, мәдени проблемалар мен тұрақты дамудың әртүрлі тақырыптары бойынша ағылшын тілінде еркін пікір білдіру дағдыларын жетілдіру курсы әр түрлі нысандағы түпнұсқалық мәтіндердің (публицистикалық және көркем) және подкасттардың мазмұны алынады. Студенттерден мәнді тақырыптық зерттеулер өткізу күтіледі; оқылатын материалдың мазмұнын сыни тұрғыдан талдау және түсіндіру, делдал ретінде әрекет ете отырып, студенттер мен оқытушыдан толық пікірлер алу; әр түрлі жазбаша жұмыстарды орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (IELTS Foundation)
    Несиелер: 4

    Курс IELTS халықаралық тесттің академиялық түрін тапсыруға қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс тестке жан-жақты кіріспе ұсынады және барлық төрт негізгі дағдыларды: сөйлеу, тыңдау, оқу және В2 және одан жоғары деңгейлерді қамтиды. Осы курстың әр бөлімінде негізгі дағдыларды, стратегияларды және тестілеу әдістерін талқылайтын мультимедиялық презентациялар бар. Әр бөлімде студенттерге тестілеу форматы туралы ақпарат беріледі, сонымен қатар тестілеуден өтуге пайдалы болатын әдістер мен стратегиялар бойынша кеңестер мен нұсқаулықтар беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Персоналды басқару
    Несиелер: 6

    Пән студенттерді ұйым қыметкерлері ретінде де және менеджерлері ретінде де қызметкерлермен тиімді және мақсатты қарым-қатынасты басқару саласындағы негізгі теориялық әзірлемелермен таныстырады. Негізгі тақырыптар мыналарды қамтиды: кадрлық басқару мақсаттары және оның стратегиясы, қазіргі заманғы ұйымдағы кадрлар бөлімінің негізгі функциялары, ұйымдастырушылық мәдениеттің, топтар мен командаларды басқару, қақтығыстар мен коммуникацияларды басқару, ұйымның өнімділігіндегі кадрларды басқару рөлін, қызметкерлер арқылы өзгерістерді басқару, персоналдың алуан түрлілігін басқару мәселелерін зерттейді. Оқыту нәтижелерін бағалау жеке зерттеу жүргізу және емтихан алу, сондай-ақ практикалық сабақтар кезінде қысқаша кейс стадиді қарау арқылы жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B1-2)
    Несиелер: 4

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі курсы В1 деңгейінің екінші бөлігін – тіл бойынша академиялық дайындықтың базалық жеткіліктілігін оқып - үйренуге арналған. Курс студенттерді академиялық ортада ағылшын тілінде оқуға дайындайды. Курс академиялық мәтіндерді оқу, академиялық жазу, дәрістерді тыңдау арқылы тілдік дағдыларды дамытады, сонымен қатар жалпы білім, сыни ойлау, бастапқы көздермен жұмыс жасау, ақпаратты талдау және қорытындылау, өз ойыңызды ауызша және жазбаша түрде жеткізуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Бизнестегі компьютерлік қосымшалар
    Несиелер: 5

    Курс MS Excel платформасы және оның плагиндері негізінде студенттердің бизнес жоспарлаудың практикалық дағдыларын, компаниялардың қызметін талдау және болашақ дамуды болжауға бағытталған. Студенттер статистиканың, қаржылық ақпараттың, оның ішінде Bloomberg-дан түсірілген, компаниялардың басқару және қаржылық есептіліктерінің бастапқы деректерімен жұмыс істейді, индустрия мен компанияның даму болжамдары туралы ақпарат табады. Тақырыптар: қызметтің рентабельділігі мен коэффициенттерін талдау, трендтер мен бюджетті құру, шығынсыздық нүктесін есептеу, ауыспалы және тіркелген шығындарды оңтайландыру, түрлі жобалар мен бастамаларды іске қосуды сценарийлік талдау. Курс нәтижесінде студенттер әртүрлі сценарийлерді оқып, оларды модельдерге біріктіре алады, нәтижелерді максималдау үшін айнымалы деректерді оңтайландыру бойынша басқару шешімдерін қабылдай алады. Студенттер шағын топтарда жұмыс істейді,жаңа нарықтарға стратегиялық шығу және жаңа өнімдерді іске қосу сияқты бизнес міндеттерін шешу бойынша финалдық жобаны дайындап, таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B1-1)
    Несиелер: 4

    Академиялық мақсаттарға арналған ағылшын тілі курсы B1 деңгейінің бірінші жартысын - академиялық тілді оқытудың негізгі жетістігін оқып-үйренуге арналған. Курстың міндеттері: студенттерді академиялық ортада ағылшын тілінде оқуға дайындау. Курс тілдік дағдыларды - академиялық мәтіндерді оқу, академиялық жазу, дәрістерді тыңдау арқылы, сонымен қатар, жалпы білім, сыни ойлау, түпнұсқалық дереккөздермен жұмыс жасау, ақпаратты талдау және қорытындылау, өз ойыңызды ауызша және жазбаша түрде жеткізуді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Халықаралық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән технологиялық, әлеуметтік, саяси және экономикалық орталарды сыни бағалау жолымен бәсекеге қабілетті бизнес-үлгілерді жасау мен нарық мүмкіндіктерін зерттеу мақсатымен халықаралық бизнестің маңызды негіздерімен таныстырады. Меңгерілетін тақырыптар: халықаралық бизнес және бизнес-орта, ұлттық мәдениеттегі өзгешеліктер, ғаламдық стратегия, жаһандық одақтарды басқару, жаһандық жағдайда корпоративтік иемдену мен бірігу, жаһандық өнімдер мен қызмет көрсетулер, шетелдік нарықтарға шығу, ғаламдық қаржылық есеп және HRM. Студенттер мұндай аспектілерге топтық талқылау, топтарда кейс-стади (жағдай) талдау мен тапсырмаларды орындау арқылы қол жеткізеді.

    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (A1-A2, француз, неміс, қытай және корей)
    Несиелер: 4

    Бұл курс екінші шетел тілін үйренуге арналған және оған француз, неміс, қытай және корей тілдері кіреді. Курстың мақсаты - студенттерге «Жалпы еуропалық тілдер жүйесі», Дельф, Гете-Сертификат, корей тілін білу деңгейін тексеру (TOPIC), 汉语 水平 考试 »бойынша екінші шетел тілін практикалық білуге үйрету және одан әрі оқуға негіз қалау. Курстың міндеттері - қарапайым лингвистикалық, коммуникативті және әлеуметтік-мәдени құзіреттіліктерді игеру және шоғырландыру. Курстың мазмұны студенттердің қабілетін және мәдениаралық қарым-қатынасқа дайындығын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B2-1)
    Несиелер: 4

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі B2 деңгейлі материалдың бірінші бөлігін - академиялық тілді оқытудың негізгі стандартымен танысуға арналған. Курс академиялық мақсаттағы ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы зерттеулерге шолу жасайды, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін одан әрі дамыту бойынша практикалық тапсырмаларды ұсынады. Курстың мақсаты - ағылшын тілінде оқуға дайын студенттерге қажетті дағдылар мен академиялық тілді жетілдіру. Курс шынайы материал, кіріктірілген дағдылар және академиялық тіл, академиялық контекстегі барлық 4 дағдыларды прогрессивті қамтудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Іс-шараларды басқару
    Несиелер: 5

    Маркетингтік коммуникациялық науқанның бір бөлігі ретінде қызметтің ерекшелігі мен оқиғалардың әртүрлілігі туралы жалпы түсінікті қалыптастыруға ықпал етеді. Курс халықаралық және қазақстандық стандарттардың, Project management бағдарламасының талаптары негізінде жобаларды басқару әдіснамасы мен іс-шараларды басқару құралдарын зерделеуді көздейді. Студенттер жеке және топтарда іс-шараны дайындаудың толық циклін жүзеге асыра отырып, нақты ивенттерді дайындайды. Қорытынды емтихан ретінде студенттер үлкен ауқымды шара дайындайды.

    Оқу жылы - 2
  • Қаржы негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қаржы саласындағы негізгі аналитикалық құзыреттіліктерді және сыни ойлауды, макро және микро деңгейлі қаржы ағындарын басқару дағдыларын дамытуға, негізделген қаржылық және инвестициялық шешімдерді қабылдай білуге, қаржылық есептілікті талдау негізінде шаруашылық қызметтің нәтижелерін болжауға, қаржыландырудың оңтайлы көздерін анықтауға бағытталған. Студенттер талдаудың негізгі әдістерін зерделеу кезінде қаржы нарығындағы инвестордың мінез-құлқы туралы өз ойлауын қалыптастырады, күрделі активтердің, инвестициялардың, ақша ағындарының және оларға ілеспе тәуекелдердің тиімділігіне баға береді, Bloomberg, Eikon нақты деректері негізінде қаржылық қатынастар бойынша жағдайлар мен кейстерді шешеді және түсіндіреді. Курсты игеру негізгі тақырыптар бойынша өтеді: ақшаның уақытша құны, акциялар мен облигацияларды бағалау, капиталдың құрылымы мен құны, инвестицияларды жоспарлау, тәуекел және банкроттық. Компанияның қаржы директорларынан қонақ дәрістер қарастырылған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (Narxoz Talks - шешендік өнер және презентация өткізу дағдылары)
    Несиелер: 4

    Курс көпшілік алдында тиімді сөйлеу дағдыларын игеруге көмектеседі, сонымен қатар сөйлеу мәдениетін қалыптастырады. Студенттер көшбасшылық қабілеттерін, аналитикалық ойлау мен топтық жұмысты көрсете отырып, әр түрлі аудиториямен қарым-қатынас стилін дамытады. Курс сұхбаттасушыны сендірудің тілдік дағдыларын қолдануға және кәсіби салада B2 және одан жоғары деңгейде тиімді келіссөздер жүргізуге бағытталған. Курстың негізгі мақсаты студенттердің көпшілік алдында сөйлеу қорқынышын жеңуге, сонымен қатар көпшілік алдында сөйлеудің негізгі әдістерін игеруге жағдай жасау. Курс идеялардың бірегейлігі мен нақтылығына байланысты олардың шынайы қызығушылығын тудыратын жанды тілдік модельді ұсынады. Ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (Бизнес әлеміне кіріспе)
    Несиелер: 4

    Курс Қазіргі заманғы бәсекеге қабілетті маманның тиімді халықаралық коммуникациясының В2 және одан жоғары деңгейде тілдік дағдыларын дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты - қазіргі әлемдік нарықта болашақ кәсіби іс-әрекетте қолданылатын тұрақты дағдыларды қалыптастыру, сонымен қатар іскери тіл деңгейінде қарым-қатынас жасау үшін қажетті тілдік құзіреттіліктерді және іскери әріптестердің, серіктестердің үміттеріне сәйкес және қоғамдастық мүшелеріне қатысты дұрыс қарым-қатынас жасай білу. Курс әр түрлі стандартты емес бизнес-ситуацияларда сыни ойлау, талдау және қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Курстың мазмұны іскерлік жазбаша хат жазысу бойынша практикалық тапсырмаларды, бизнес саласындағы кәсіби және әдеттегі жағдайларды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шығармашылық, инновациялар және құнды құру
    Несиелер: 5

    Курс инновациялық үдерісте креативтіліктің, құндылықтың және кәсіпкерлікті құрудың маңыздылығы туралы ұғымды қалыптастырады. Идеяларды генерациялау әдістерін, жеке және топтық шығармашылықты арттырудың тәсілдерін, түрлі формадағы құндылықтар мен кәсіпкерлікті құру тәсілдері зерттеледі. Студенттер инновацияларға ықпал ететін дағдылар мен құзыреттілікті дамыту үшін топтық жобаны пысықтайды: қызығушылық пен креативтілік; тәуекелдерді талдау және басқару; инновациялар мен құнды құру; және қоғамдық құндылықты кәсіпкерлікпен байланыстыру қабілеті.

    Оқу жылы - 3
  • Тұтынушылар мінез-құлқы
    Несиелер: 6

    Пән мінез-құлық теориясы мен тұтынушының мінез-құлқын сатып алу жолының әртүрлі сатыларындағы реакциялар ретінде зерттейді (сатып алудан бұрын, сатып алу уақыты, сатып алудан кейінгі мінез-құлық) Пәннің тақырыптары тұтынушының мінез-құлқының психологиялық аспектілерін, мысалы, есте сақтау, түйсік, әдеттер, қалаулар, қабылдау, ынталандыру, тұлға, құндылықтар, этика, мәдениет, салалық практика және тұтынушы мінез-құлқының жасырын мотивтерін қамтиды. Студенттер тұтынушылардың таңдауы мен шешім қабылдауға әсер ететін тұтынушылық мінез-құлықтың қазіргі мәселелері туралы өз пікірлерін айтады. Пән топтық жобаны қорғаумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Кәсіпкерлік қаржы
    Несиелер: 5

    Пәнде қаржылық жоспарлау және қорландыруды тарту үшін мүдделі тараптарға қаржылық ақпаратты ұсыну көмегімен жеңе алатын кәсіпкерлерді қаржыландыру мәселелері талқыланады. Курс кәсіпорындардың осы типтеріндегі кәсіпкерлердің, инвесторлар мен қызметкерлердің экожүйелерін зерттейді. Болашақ ақша ағындарын қаржылық жоспарлау, стартаптарды бағалау және кәсіпорынның құндылығын талқылау осы пәннің іргетасы болып табылады. Сонымен қатар, студенттер табысты стартаптардың нақты мысалдарын қарау арқылы жеке акционерлік капиталдың инфрақұрылымын, бизнес-періштелер мен венчурлік қорларды зерттейді. Курс кешенді емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
  • Басқару есебі
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге шешімдерді қабылдауға дайын болуға бағытталған. Тақырыптар: шығындарды жіктеу, шығындарды талдау және болжамдау, үстеме шығындарды талдау, толық жұтылу және ауыспалы шығындар бойынша әдістер, стандарт-костинг, бюджеттеу негіздері, менеджмент үшін шоттар мен есеп берулерді дайындау, тәуекелдер мен ықтималдылықтар, қысқа және ұзақ мерзімді шешімдер. Студенттер топта және жеке кез-келген басқарушылық деңгей үшін басқару есептерін шығарады (менеджмент деңгейі). Курсты меңгеру жазбаша емтиханмен аяқталады. Қонақтық лекторлар – әр түрлі экономиканың секторларының басқару есебі мамандары. Бұл курс АССА бағдарламасымен және CIMA ВА2 – мен үйлесімделген.

    Оқу жылы - 3
  • Болашақты зерттеулерге және болжауға кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс болашақты модельдеу және балама сценарийлерді қалыптастыру үшін заманауи болжау теориялары мен құралдарын қамтиды. Курс барысында студенттер іскерлік және корпоративтік әлеуметтік жауапкершілікке бағыттала отырып, аймақтық және жаһандық деңгейде туындайтын мәселелер мен тенденцияларды қарастыруда сыни және шығармашылық ойлау тәсілдерін меңгереді. Өңірлік контекст мысалында арнайы құрастырылған тапсырмалар сериясы ойындар, модельдеу және болжау бойынша жаттығулар көмегімен "болашақты ойлауды" дамытуға ықпал етеді. Кейстерді шеше отырып және болжамдарды талқылай отырып, студенттер тенденцияларды талдау, соның ішінде "болашақ дөңгелегі" аясында қалыптасқан құзыреттіліктерді көрсетеді. Студенттер болашақ бизнес көшбасшысы ретінде ұйымдық өзгерістер мен оқыту процесін ұсына алады. Қорытынды жоба ретінде студенттер халықаралық компаниялардың қолданыстағы стратегияларын қарастырып, таңдалған болашақ сценарийге сәйкес өзгерістер ұсынады

    Оқу жылы - 3
  • Зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Курс ғылыми жарияланымдарды, дипломдық жұмыстар мен жобаларды жазу дағдыларын алу мақсатында ғылыми зерттеулерге қатысты деректерді жинау, қорыту және өңдеу тәсілдері, стратегиялары мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Жеке тапсырмаларды орындау арқылы студенттер тиісті ғылыми зерттеу жүргізу үшін қолайлы әдіснаманы таңдауды, ғылыми гипотезаны қалыптастыруды, деректерді жинау мен аналитикалық өңдеуді жүзеге асыруды, R-талдауды, Python, Bloomberg және т. б. қолдана отырып, нақты зерттеуге қажетті модельдеу құралдарын қолдануды үйренеді. Курс барысында студенттер тілмен, жазу стилімен және зерттеу әдістемесімен байланысты аспектілерді қарастыра отырып, зерттеу нәтижелерін көрсететін мәтіндерді дайындайды. Курс зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми мақала жазумен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
  • Сандық революция
    Несиелер: 5

    Курс сандық трансформация жағдайында табысты және инновациялық стратегияны әзірлеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Студенттер мүмкіндіктер мен қауіптерді талдайды, сондай-ақ бизнесті бәсекелестік артықшылықпен қамтамасыз етуде қорғаныстық және шабуылдық стратегияларды әзірлейді. Студенттер көшпелі сабақтар өткізу, кейстерді (жағдайларды) қолдану, практиктерді тарту арқылы қолданыстағы бизнес-үлгілерді цифрлайды, тауарлар мен қызметтерді өндіру мен өткізу тізбегін реттейді, сандық өзгерістерге дайын икемді бизнес құрылымдарды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
  • Инкубация және технологиялардың коммерциализациясы
    Несиелер: 5

    Курс құнды құру тізбегінде, сондай-ақ кәсіпорынды қалыптастырудың кез келген кезеңінде өнімдер мен қызметтер түрінде нарықта идеялардың, инновациялардың және жаңалықтардың дамуына, ықпал етеді. Студенттер технологияларды бағалау әдістерін коммерцияландырумен байланысты қолданады және дағдыларды дамытады. Курсты меңгеру жобалық менеджменттің тұжырымдамаларын қолдануды, технологиялар мен технологиялық және инновациялық процестерді түсінуді көздейді. Пән студенттердің жеке және топта тапсырмаларды орындауын білдіреді.

    Оқу жылы - 3
  • Стартаптарды басқару және дамыту
    Несиелер: 5

    Курс бизнесті басқару және масштабтау үшін қажетті дағдыларды дамытуға ықпал етеді. Студенттер сарапшыларды тарту, көшпелі сабақтар өткізу және топтық жобаларды қорғау арқылы ұйымдар тап болатын проблемалар мен мүмкіндіктерді зерттейді. Пәнді өту үшін студенттер белгісіздік жағдайында шешімдер қабылдау үшін басқару, стратегиялық жоспарлау, қаржы және маркетинг саласында бұрын алған білімдерін тиімді пайдалануы тиіс.

    Оқу жылы - 3
  • Адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 6

    Курс Персоналды басқару пәнінің жалғасы болып табылады және адамдарды жұмыста басқарумен байланысты негізгі мәселелерді сыни түсінуді дамытуға және олардың қазіргі жұмыс ортасы мен қоғамда тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын нығайтуға бағытталған. Негізгі тақырыптар мыналарды қамтиды: адами ресурстарды стратегиялық басқаруға (АРБ - адам ресурстарын басқару) кіріспе, АРБ және әлеуметтік орта, адам ресурстарын жоспарлау, рекрутмент және әлеуетті қызметкерлерді іріктеу, қызметкерлердің өнімділігін бағалау, адам ресурстарын оқыту және дамыту, қызметкерлерді ынталандыру және өтемақы төлеу, жаһандық контекстегі АРБ. Тәжірибелік сабақтар аясында студенттер АРБ тәжірибелерін енгізу бойынша кейс стадиге (жағдайға) талдау жүргізеді. Меңгеру деңгейін бағалау жеке зерттеу жүргізу, жазу және емтиханды қабылдау арқылы жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Өнімділікті басқару
    Несиелер: 5

    Пәнде тиімділікті басқару қағидалары және олардың бизнес-стратегияны іске асыруды қолдау мен өнімділік арналарын дамытудағы рөлі келтірілгенн . Пән келесі бағыттарды қарастырады: өнімділікті басқарудың түсінігін, өнімділікті басқару процесін, өнімділікті стратегиялық басқаруды, қызметкерлердің жұмыс нәтижелері мен мінез-құлқын өлшеу, өнімділікті талдау, қызметкерлерді дамыту және өнімділікті басқару, өнімділікті басқаруға басшылық ету, өнімділікті басқаруға қазіргі заманғы тәсілі, команданың өнімділігін өлшеу. Студенттерді бағалау тестілер, жазбаша тапсырмалар және кейс стадиді (жағдайларды) талқылау арқылы жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 3
  • Қызмет және сауда маркетингі
    Несиелер: 10

    Пән сервистік маркетинг пен бөлшек сауда маркетингіне қатысты теориялық тұжырымдамаларды қамтиды. Негізгі тақырыптар қызмет көрсету маркетингі, қызмет көрсету сапасын басқару, ұсыныс пен сұранысты басқару, қызмет көрсету және бөлшек сауда маркетингіндегі мінез-құлық тұжырымдамалары, қызмет көрсету саласындағы заманауи мәселелерді қарастырады. Пәнді оқу барысында студенттер таңдалған компанияның қызметтерін халықаралық деңгейде жылжыту стратегиясын жасайды. Пән 3 сағаттық кешенді емтиханмен аяқталады. Пән серіктес университетте оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Өзгерістерді басқару
    Несиелер: 10

    Пән өзгерістерді басқарудың заманауи теориялық және практикалық тәсілдерін қамтиды. Студенттер сыни ойлау және талдау дағдыларын, бір көзқарас тұрғысынан мәтіндерді жазу және сенімді дәлелдерді қолдануды дамытады. Негізгі тақырыптар: өзгерістерді анықтау және талдау, ұйымдық мәдениет және өзгерістер, өзгерістерді басқарудағы кәсіби стандарттар, өзгерістердегі коммуникация, өзгерістерге қарсылық көрсету, өзгерістерді басқару контекстіндегі іскерлік этика. Пән таңдалған компанияның өзгеру процесінің сыни талдауын, сондай-ақ өзгерістерді жауапты тиімді басқаруға бағытталған жақсарту жөніндегі ұсыныстарды қамтитын жеке есепті қорғаумен аяқталады. Пән серіктес-университетте оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Халықаралық қаржы
    Несиелер: 10

    Пән қаржы технологияларының дамуының соңғы үрдістерін ескере отырып, қаржының халықаралық өлшеміне және олардың бизнеске ықпалына шоғырланады. Негізгі тақырыптар: валюта нарықтары, тепе-теңдік шарттары, халықаралық борыш, халықаралық капитал және валюта нарықтары, халықаралық қаржы тәуекелдері, қаржы технологияларын дамыту. Студенттер халықаралық қаржы нарықтарында қаржылық технологияларды қолдану мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін талдайды, халықаралық қаржыны басқарудың әртүрлі аспектілеріне салыстырмалы талдау жүргізеді. Пән кешенді емтиханмен аяқталады. Пән серіктес-университетте оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Жеткізу тізбегін басқару стратегиясы
    Несиелер: 10

    Пән халықаралық жеткізу тізбегі мен операцияларын басқару контекстіндегі стратегиялық басқару және шешім қабылдау құралдарына арналған. Негізгі тақырыптар: жеткізу тізбегін басқару стратегиясы, жеткізу тізбегінің стратегиясы және жеткізу тізбегінің конфигурациясы, жеткізудің икемді тізбегі, жеткізу тізбегін «жасыл» басқару, сұранысты жоспарлау және тауарлық-материалдық қорларды басқару, аутсорсинг және оффшоринг, сапаны басқару, логистика және дистрибуция, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік, тұрақтылық және логистикалық тізбек. Студенттер жағдайлық есептерді шешу шеңберінде жабдықтау тізбегін жасайды. Пән 2 сағаттық кешенді емтиханмен аяқталады. Пән серіктес университетте оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Заманауи бизнес-стратегия
    Несиелер: 10

    Пән студенттердің стратегиялық ойлау дағдыларын дамытуға, компанияның бәсекеге қабілеттілігін және оның мүмкіндіктерін талдауға, сондай-ақ өз саласының тұрақты бәсекелестік артықшылығына қол жеткізуге ықпал етеді. Негізгі тақырыптар: 21 ғасырдағы стратегиялық басқару, қоршаған ортаны, ұйым ресурстарын талдау әдістері, стратегияны бағалау, стратегиялық мүмкіндіктер, стратегияны іске асыру. Пән таңдалған ұйымның стратегиясын және оны жақсарту бойынша ұсыныстарды талдауға бағытталған жеке есепті қорғаумен аяқталады. Пән серіктес-университетте оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Жаһанданудағы сыни мәселелер
    Несиелер: 10

    Пәннің негізгі тақырыптары: ұйымдар және халықаралық бизнес орта, жаһанданудың даму келешегі, экономикалық және мәдени орта, саяси және құқықтық орта, әлемдік нарықтағы бәсекелестік, халықаралық сауда және аймақтық интеграция, стратегия және маркетинг, халықаралық жеткізілім тізбектері, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік, бизнес пен қоғам үшін жаһандық сын-қатерлер. Пән аясында студенттер халықаралық бизнес динамикасына және оның ұйымдастырушылық стратегияларға ықпалына талдау жүргізеді. Пән кешенді 2 сағаттық емтиханмен аяқталады. Пән серіктес-университетте оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Кәсіпкерліктің дамуы
    Несиелер: 10

    Пән әртүрлі контекстегі кәсіпкерліктің трендтері, теориясы мен тәжірибелерінен тұрады. Негізгі тақырыптар: "кәсіпкер" ұғымына жеке, әлеуметтік және экономикалық көзқарастар, кәсіпкерлік процесс, кәсіпкерлік табыс пен сәтсіздік, шығармашылық пен инновациялар, кәсіпкерліктің халықаралық аспектілері, корпоративтік және әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік саласындағы мемлекеттік саясат жатады. Пәнді оқу барысында студенттер старт-ап ашу бойынша бизнес жоспар жасайды. Пән 3 сағаттық кешенді емтиханмен аяқталады. Пән серіктес-университетте оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Бизнес үшін тереңдетілген бухгалтерлік есеп
    Несиелер: 10

    Пән халықаралық ұйымдармен бухгалтерлік есеп принциптері мен әдістерін, оның ішінде ішкі басқару есептілігін талдауға бағытталған. Негізгі тақырыптарға кіреді: басқару есебі функциялары және басқару, шығындарды анықтау және есебі, пайда мен шығындар көлемдерінің өзарақатынастарын талдау, пайдалылықты жоғарлату мен қысқа мерзімді қаржыландыруды басқару үшін қысқа мерзімге шешімдерді қабылдау, экономикалық қосылған құн, жоспарлау және бақылау, бюджеттеу және икемді бюджеттер, қоршаған орта мен тұрақтылықтың мониторингісі шеңберіндегі есеп, бухгалтерлердің этикалық тәртіптері. Пән кешенді емтиханмен аяқталады. Пән Университет- серіктесте зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Жобаларды басқару
    Несиелер: 10

    Пән халықаралық деңгейде жобаларды басқару және PMI халықаралық стандарттарына сәйкес әдіснамасын қарастырады. Негізгі тақырыптар мыналарды қамтиды: жобалардың бизнес-стратегиясымен және ұйымның мақсаттарымен байланысы, жобалардың көлемі, жобалардың кестесі, тәуекелдерді басқару, жобаларды жүргізу және бақылау, тиімді коммуникация және жоба мүшелерінің басқа да кәсіби дағдылары. Пән кешенді 2 сағаттық емтиханмен аяқталады. Пән серіктес-университетте оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Үздікіз кәсіби даму 3
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің халықаралық деңгейде бәсекеге қабілеттілігінің дамуына ықпал етеді. Негізгі тақырыптар: софт-скилс, тайм менеджменттің дамуы, заманауи экономикалық жағдай және даму тенденциялары, іскерлік басымдылық, жұмыс орнындағы этикет, кәсіби мінез-құлық, әлемдік мансаптық мүмкіндіктер. Пән түйіндеме, ілеспе хат, әлеуметтік желілердегі кәсіби-ресімделген беттер, әлеуетті жұмысқа орналасу және кәсіби даму мүмкіндіктері үшін таңдалған ұйымдар бойынша ақпаратты қамтитын жеке мансаптық портфолионы ашық қорғаумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Маркетинг психологиясы
    Несиелер: 10

    Пән маркетинг пен жарнамада тұтынушыларға психологиялық әсер ету әдістерін зерттеуге бағытталған. Негізгі қарастырылатын тақырыптар: маркетинг контекстіндегі наным (сенімнің) негіздері, мінез-құлық модельдері және олардың шығу тегін талдау, жарнама теориясы, маркетинг психологиясының этикалық аспектілері, қарым-қатынас психологиясы, маркетинг пен жарнамада риториканы пайдалану, маркетинг пен жарнамадағы семиотика. Пән коммуникациялық стратегияны әзірлеуге бағытталған жеке есепті қорғаумен аяқталады. Пән серіктес-университетте оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Бизнесті жауапты басқару
    Несиелер: 10

    Пән техникалық және әлеуметтік тұрғыда жедел өзгеретін әлемдегі ұйымды басқаруға деген заманауи теориялық және тәжірибелік көзқарастарға шоғырланады. Негізгі тақырыптар ретінде бизнесті жауапты басқару, өзгерістер мен олардың құрылымын анықтау, өзгерістер агентінің ролі, коммуникациялар, билік, этика қарастырылады. Студенттер халықаралық тәжірибелерді зерделеп, бенчмаркингтік зерттеу нәтижелерін тапсырады. Пән кешенді емтиханмен аяқталады. Пән серіктес-университетте оқылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Халықаралық маркетинг
    Несиелер: 10

    Пән халықаралық нарықты дамыту перспективаларына және әртүрлі елдер мен мәдениеттердегі маркетингпен байланысты мәселелерге арналған. Негізгі тақырыптар әртүрлі елдер мен мәдениеттердегі маркетингтің негізгі қозғаушы күштеріне, ғаламдық маркетинг тиімділігіне әсер ететін макро- және микроэкологиялық факторлар, ақпараттық-аналитикалық зерттеулер, ірі және шағын компаниялар үшін нарыққа шығу жолдары, брендті басқару, маркетингтік коммуникациялар, баға белгілеуді талдау және халықаралық маркетингтік стратегияны қамтиды. Негізгі тақырыптар экономикасы дамушы елдерге назар аудара отырып, халықаралық тұрғыдан қаралады. Пән халықаралық нарықтың нақты сценарийлері аясында нарықтың құрылымы мен сегменттелуін, бәсекелестер мен клиенттердің мінез-құлқын талдауға бағытталған жеке есеп қорғаумен аяқталады. Пән серіктес университетте оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Код ON1

    Жаһандану және ұйымның әлеуметтік-жауапты басқаруына көшу жағдайында өзекті ақпаратты талдаудың сандық және сапалық әдістерін пайдалана отырып, стандартты емес шешімдерді дербес қабылдауға және олардың салдарын бағалауға қабілетті.

  • Код ON2

    Халықаралық бизнес-ұйымдардың негізгі функционалдық бағыттарын назарға ала отырып, менеджменттің, маркетингтің және болашақ сценарийлерін болжаудың кәсіби және функционалдық салаларында цифрлық технологиялар мен құралдарды барабар қолдануға қабілетті

  • Код ON3

    Бизнес саласының түсінігін, сондай-ақ ауызша және жазбаша коммуникативтік дағдыларын көрсете отырып, дәлелдерді айқын тұжырымдай отырып және фактілер мен зерттеулерге сүйене отырып, сондай-ақ командада жұмыс істей білуді көрсете отырып, оның ішінде әртүрлі елдер мен Мәдениеттер өкілдерінен тұратын тұлғалардың, сондай-ақ ұйымның мүдделі тараптарының іс-әрекеттері мен мінез-құлқына әсер ете алады.

  • Код ON4

    Тиісті экономикалық ақпаратты, жаһандық үрдістерді және ішкі және сыртқы қаржылық есептерді пайдалана отырып, ішкі және сыртқы мүдделі тараптар, сондай-ақ халықаралық қоғамдастық үшін қаржылық және басқарушылық ақпаратты талдауға және ұсынуға қабілетті

  • Код ON5

    Жеке әлеуетті ашу және кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыру арқылы қоғамға қызмет ету мақсатында көшбасшылық қасиеттерді көрсетуге және өз бетінше оқытуды тәжірибеге алуға қабілетті.

  • Код ON6

    Кадрлық әлеуетті жоспарлау, дамыту және басқару техникасын пайдалана отырып, ұйымның ұйымдық мәдениетін, қызметкерлер үшін ұйымның имиджін жақсарту жолымен ұйымның бизнес-стратегиясына сәйкес HR жоспарлауға қатысуға қабілетті

  • Код ON7

    Ресурстарды ұқыпты пайдалану мен инновациялық өнімдерді енгізуге ұсыныстар беру арқылы жаңа әзірлемелер мен технологиялық ортаны сыни бағалауға, қызмет істеп жатқан ұйымдарда бәсекеге қабілетті бизнес үлгісін жасау үшін нарықтағы бар мүмкіндіктерді анықтауға қабілетті

  • Код ON8

    Ойлау дизайны арқылы жобалық менеджмент тәжірибесін пайдалана отырып және технология дамуы мен оны ұйымдарға енгізу ерекшеліктерін ескеру негізінде өнімділік арналарын дамытуға қабілетті

  • Код ON9

    Инновациялық тәжірибелерді енгізу мен жобалау арқылы білімді тиімді басқару негізінде қызмет жасап жатқан және дамушы стартап-кәсіпорындарда өзгерістерді басқаруға қабілетті

  • Код ON10

    Кешенді тәсіл негізінде ұйым стратегиясын қалыптастыруға, ұйымдарда жаңа технология мен басқару құрылымын енгізуде жүйелі негізде тәуекелдерді ескертуге қабілетті

  • Код ON11

    Ұйым немесе жоба, стартап негізінде жаңа технологиялық инновацияларды енгізудің адами, қаржылық және әлеуметтік салдарларын кешенді бағалауға қабілетті

  • Код ON12

    Жағдайларды мен қоғаммен байланысты басқаруға, дамудың әртүрлі деңгейлеріндегі кез келген ұйымдар үшін әзірленген маркетингтік стратегиялар мен коммуникациялық стратегияларды тиімді енгізуге қабілетті

  • Код ON13

    Баламалы қаржылық құралдар мен құнды қағаздарды қаржыландыру, оңтайлы капитал құрылы мен оңтайлы қаржыландыру көздерін ұсыну негізінде, сонымен қатар ұйым активтерін басқару әдістері мен басқарушылық есептердің әртүрлі әдістерін пайдалана отырып ұйымның қысқа және ұзақ мерзімді стратегияларына қатысты қаржылық шешімдерді сыни бағалауға қабілетті

Top