Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04124 Технологияларды және инновацияларды басқару в Нархоз Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Басқару құрылымын жасау мен енгізуге және жаңа өнімдермен/қызметтермен байланысты тәуекелдерді болдырмауға шешім қабылдау үшін инновациялық тәсілдер мен ойлау дизайнының көмегімен бағалауға қабілетті, технология мен инновацияларды басқару аясында креативті көшбасшы дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Нархоз Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 248
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
2 Оқу жылы
Шетел тілі (B1 француз, неміс, қытай және корей)
Менеджмент негіздері
Шетел тілі (ағылшын B2-2)
Маркетинг негіздері
Кәсіпкерлік
Қаржы институттары мен нарықтар
Бизнеске арналған сандық әдістер
Шетел тілі (Әлеуметтік-мәдени мәселелер)
Шетел тілі (IELTS Foundation)
Персоналды басқару
Шетел тілі (ағылшын B1-2)
Бизнестегі компьютерлік қосымшалар
Шетел тілі (ағылшын B1-1)
Халықаралық менеджмент
Шетел тілі (A1-A2, француз, неміс, қытай және корей)
Шетел тілі (ағылшын B2-1)
Іс-шараларды басқару
Қаржы негіздері
Шетел тілі (Narxoz Talks - шешендік өнер және презентация өткізу дағдылары)
Шетел тілі (Бизнес әлеміне кіріспе)
-
3 Оқу жылы
Шығармашылық, инновациялар және құнды құру
Тұтынушылар мінез-құлқы
Кәсіпкерлік қаржы
Басқару есебі
Болашақты зерттеулерге және болжауға кіріспе
Зерттеу әдістері
Сандық революция
Инкубация және технологиялардың коммерциализациясы
Стартаптарды басқару және дамыту
Адам ресурстарын басқару
Өнімділікті басқару
-
4 Оқу жылы
Қызмет және сауда маркетингі
Өзгерістерді басқару
Халықаралық қаржы
Жеткізу тізбегін басқару стратегиясы
Заманауи бизнес-стратегия
Жаһанданудағы сыни мәселелер
Кәсіпкерліктің дамуы
Бизнес үшін тереңдетілген бухгалтерлік есеп
Жобаларды басқару
Үздікіз кәсіби даму 3
Маркетинг психологиясы
Бизнесті жауапты басқару
Халықаралық маркетинг
Оқыту нәтижелері
- Жаһандану және ұйымның әлеуметтік-жауапты басқаруына көшу жағдайында өзекті ақпаратты талдаудың сандық және сапалық әдістерін пайдалана отырып, стандартты емес шешімдерді дербес қабылдауға және олардың салдарын бағалауға қабілетті.
- Халықаралық бизнес-ұйымдардың негізгі функционалдық бағыттарын назарға ала отырып, менеджменттің, маркетингтің және болашақ сценарийлерін болжаудың кәсіби және функционалдық салаларында цифрлық технологиялар мен құралдарды барабар қолдануға қабілетті
- Бизнес саласының түсінігін, сондай-ақ ауызша және жазбаша коммуникативтік дағдыларын көрсете отырып, дәлелдерді айқын тұжырымдай отырып және фактілер мен зерттеулерге сүйене отырып, сондай-ақ командада жұмыс істей білуді көрсете отырып, оның ішінде әртүрлі елдер мен Мәдениеттер өкілдерінен тұратын тұлғалардың, сондай-ақ ұйымның мүдделі тараптарының іс-әрекеттері мен мінез-құлқына әсер ете алады.
- Тиісті экономикалық ақпаратты, жаһандық үрдістерді және ішкі және сыртқы қаржылық есептерді пайдалана отырып, ішкі және сыртқы мүдделі тараптар, сондай-ақ халықаралық қоғамдастық үшін қаржылық және басқарушылық ақпаратты талдауға және ұсынуға қабілетті
- Жеке әлеуетті ашу және кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыру арқылы қоғамға қызмет ету мақсатында көшбасшылық қасиеттерді көрсетуге және өз бетінше оқытуды тәжірибеге алуға қабілетті.
- Кадрлық әлеуетті жоспарлау, дамыту және басқару техникасын пайдалана отырып, ұйымның ұйымдық мәдениетін, қызметкерлер үшін ұйымның имиджін жақсарту жолымен ұйымның бизнес-стратегиясына сәйкес HR жоспарлауға қатысуға қабілетті
- Ресурстарды ұқыпты пайдалану мен инновациялық өнімдерді енгізуге ұсыныстар беру арқылы жаңа әзірлемелер мен технологиялық ортаны сыни бағалауға, қызмет істеп жатқан ұйымдарда бәсекеге қабілетті бизнес үлгісін жасау үшін нарықтағы бар мүмкіндіктерді анықтауға қабілетті
- Ойлау дизайны арқылы жобалық менеджмент тәжірибесін пайдалана отырып және технология дамуы мен оны ұйымдарға енгізу ерекшеліктерін ескеру негізінде өнімділік арналарын дамытуға қабілетті
- Инновациялық тәжірибелерді енгізу мен жобалау арқылы білімді тиімді басқару негізінде қызмет жасап жатқан және дамушы стартап-кәсіпорындарда өзгерістерді басқаруға қабілетті
- Кешенді тәсіл негізінде ұйым стратегиясын қалыптастыруға, ұйымдарда жаңа технология мен басқару құрылымын енгізуде жүйелі негізде тәуекелдерді ескертуге қабілетті
- Ұйым немесе жоба, стартап негізінде жаңа технологиялық инновацияларды енгізудің адами, қаржылық және әлеуметтік салдарларын кешенді бағалауға қабілетті
- Жағдайларды мен қоғаммен байланысты басқаруға, дамудың әртүрлі деңгейлеріндегі кез келген ұйымдар үшін әзірленген маркетингтік стратегиялар мен коммуникациялық стратегияларды тиімді енгізуге қабілетті
- Баламалы қаржылық құралдар мен құнды қағаздарды қаржыландыру, оңтайлы капитал құрылы мен оңтайлы қаржыландыру көздерін ұсыну негізінде, сонымен қатар ұйым активтерін басқару әдістері мен басқарушылық есептердің әртүрлі әдістерін пайдалана отырып ұйымның қысқа және ұзақ мерзімді стратегияларына қатысты қаржылық шешімдерді сыни бағалауға қабілетті