Халықаралық маркетинг

  • Пән халықаралық нарықты дамыту перспективаларына және әртүрлі елдер мен мәдениеттердегі маркетингпен байланысты мәселелерге арналған. Негізгі тақырыптар әртүрлі елдер мен мәдениеттердегі маркетингтің негізгі қозғаушы күштеріне, ғаламдық маркетинг тиімділігіне әсер ететін макро- және микроэкологиялық факторлар, ақпараттық-аналитикалық зерттеулер, ірі және шағын компаниялар үшін нарыққа шығу жолдары, брендті басқару, маркетингтік коммуникациялар, баға белгілеуді талдау және халықаралық маркетингтік стратегияны қамтиды. Негізгі тақырыптар экономикасы дамушы елдерге назар аудара отырып, халықаралық тұрғыдан қаралады. Пән халықаралық нарықтың нақты сценарийлері аясында нарықтың құрылымы мен сегменттелуін, бәсекелестер мен клиенттердің мінез-құлқын талдауға бағытталған жеке есеп қорғаумен аяқталады. Пән серіктес университетте оқытылады.
  • Несиелер 10
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
Top