Маркетинг психологиясы

  • Пән маркетинг пен жарнамада тұтынушыларға психологиялық әсер ету әдістерін зерттеуге бағытталған. Негізгі қарастырылатын тақырыптар: маркетинг контекстіндегі наным (сенімнің) негіздері, мінез-құлық модельдері және олардың шығу тегін талдау, жарнама теориясы, маркетинг психологиясының этикалық аспектілері, қарым-қатынас психологиясы, маркетинг пен жарнамада риториканы пайдалану, маркетинг пен жарнамадағы семиотика. Пән коммуникациялық стратегияны әзірлеуге бағытталған жеке есепті қорғаумен аяқталады. Пән серіктес-университетте оқытылады.
  • Несиелер 10
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
Top