Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг психологиясы
-
Пән маркетинг пен жарнамада тұтынушыларға психологиялық әсер ету әдістерін зерттеуге бағытталған. Негізгі қарастырылатын тақырыптар: маркетинг контекстіндегі наным (сенімнің) негіздері, мінез-құлық модельдері және олардың шығу тегін талдау, жарнама теориясы, маркетинг психологиясының этикалық аспектілері, қарым-қатынас психологиясы, маркетинг пен жарнамада риториканы пайдалану, маркетинг пен жарнамадағы семиотика. Пән коммуникациялық стратегияны әзірлеуге бағытталған жеке есепті қорғаумен аяқталады. Пән серіктес-университетте оқытылады.
-
Образовательная программа 6B04124 Технологияларды және инновацияларды басқару
-
Несиелер 10
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4