Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг негіздері
-
Пән студенттерді маркетингтің негіздері және оның негізгі функцияларымен таныстырады, ол түрлі салалар мен сектордағы ұйым стратегиясын қалыптастыруда маркетингтік тәсілдер мен құралдарды біріктіруге мүмкіндік береді. Негізгі тақырыптар маркетинг үдерісін басқару, маркетингтік орта, маркетингтік зерттеулер, тұтынушылар мінез-құлқы, сегменттеу, жайғастыру, брендтеу және өнім, маркетингтік микс, баға стратегиялары, жылжыту стратегиялары, бәсекелік артықшылықты дамыту, қоғамдағы маркетингтің ролі, қызмет көрсету маркетингі. Студенттер жеке дара және топпен жетістікке жеткен корпорациялардың кейс-стадиларына талдау жүргізеді. Пән топта таңдап алынған ұйымның маркетингтік стратегиясын жасап ашық түрде қорғаумен аяқталады.
-
Образовательная программа 6B04124 Технологияларды және инновацияларды басқару
-
Несиелер 6
-
Оқу жылы 2