Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Цифрлық маркетинг және туризм
-
Курс туризм индустриясында цифрлық маркетингтің тұжырымдамасы мен тәжірибесін қолдану негіздерін ашады. Практикалық мысалдарда электрондық коммерция моделді, тұтынушылардың мінез-құлқын, туристік нарықтың сипаттамаларын және озық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) қоса алғанда, негізгі элементтер арасындағы өзара іс-қимылдар егжей-тегжейлі сипатталады. Тақырыптық зерттеулер, әдебиет шолулары және практикалық жағдайлар дәрістер кезінде ұсынылатын негізгі тұжырымдамаларды интерактивті көрсету үшін қолданылады. Студенттер электрондық коммерция бизнесінің негізгі блоктарын анықтай алады; цифрлық маркетинг ұстанымдарын дәстүрлі маркетингтік тәсілдермен байланыстыра алады; «электрондық туризмде» қолданылатын негізгі бизнес-модельдерді қарастырып, талдай алады; электрондық туризм тұтынушысының қажеттілігі мен мінез-құлқын жақсы анықтай алады. Курс «электрондық маркетинг стратегиясы» атты маркетингтік жоспарды қамтитын жобаны қорғаумен аяқталады. Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Курс серіктес-университетте оқытылады.
-
Образовательная программа 6B11105 Туризм және қонақжайлылық
-
Несиелер 3
-
Оқу жылы 3