Цифрлық маркетинг және туризм

  • Курс туризм индустриясында цифрлық маркетингтің тұжырымдамасы мен тәжірибесін қолдану негіздерін ашады. Практикалық мысалдарда электрондық коммерция моделді, тұтынушылардың мінез-құлқын, туристік нарықтың сипаттамаларын және озық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) қоса алғанда, негізгі элементтер арасындағы өзара іс-қимылдар егжей-тегжейлі сипатталады. Тақырыптық зерттеулер, әдебиет шолулары және практикалық жағдайлар дәрістер кезінде ұсынылатын негізгі тұжырымдамаларды интерактивті көрсету үшін қолданылады. Студенттер электрондық коммерция бизнесінің негізгі блоктарын анықтай алады; цифрлық маркетинг ұстанымдарын дәстүрлі маркетингтік тәсілдермен байланыстыра алады; «электрондық туризмде» қолданылатын негізгі бизнес-модельдерді қарастырып, талдай алады; электрондық туризм тұтынушысының қажеттілігі мен мінез-құлқын жақсы анықтай алады. Курс «электрондық маркетинг стратегиясы» атты маркетингтік жоспарды қамтитын жобаны қорғаумен аяқталады. Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Курс серіктес-университетте оқытылады.
  • Образовательная программа 6B11105 Туризм және қонақжайлылық
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 3
Top