Әлеуметтік маркетинг және интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар

  • Бұл курс студенттерді мақсатты нарықпен берік қарым-қатынасты қалыптастыру, құру және нығайту үшін жаңа өнімді маркетингтік стратегияны әзірлеу өнерімен және ғылымымен таныстырады, іскерлік кездесулерді ұйымдастырудың маңыздылығына, нарықтың жаңа талаптарына жедел әрекет ету жауапкершілігіне, маркетингтік этиканы сақтауға баса назар аударылады. Студенттер әр түрлі әдістерді қолдана отырып, өнім концепциясын әзірлейді, қонақжайлылық саласындағы кәсіпорынның табысты жұмыс істеуіне ықпал ететін клиенттердің сеніміне бағытталған стратегия жобалары мен оларды іске асыру жоспарларын жасайды. Курс аясында клиенттердің қанағаттанушылығын және қызметтің тартымдылығын арттыратын жеке позитивті тәжірибені, эмоцияларды және сезінуді қалыптастыру процесіне клиенттерді тарту маңыздылығын бағалайды. Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Курс серіктес-университетте оқытылады.
  • Образовательная программа 6B11105 Туризм және қонақжайлылық
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 3
Top