Туризмдегі стратегиялық маркетинг

  • Курс туристік саланы дамыту мысалында стратегиялық менеджмент пен маркетингтің негізгі концепцияларын қарастырады: мәселелер, сын-қатерлер мен мүмкіндіктер. Қазіргі туризмдегі стратегиялық тәсілдемнің басқарушылық салдарын көрсетеді. Студенттер туризмдегі қолданыстағы басқару стратегиясына талдау жасай алады; маркетингтік процестерді қарастыра отырып, стратегиялық талдау мен өз концепциясын, миссиясын, стратегиясын тұжырымдау арасындағы өзара байланысты түсіндіре алады; туристік ұйымның негізгі бағыттары бойынша қызметтерді бақылай алады; стратегияларды сыни бағалап, негізгі тұжырымдамаларды, құралдар мен әдістерді қолдана алады. Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Курс серіктес-университетте оқытылады.
  • Образовательная программа 6B11105 Туризм және қонақжайлылық
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
Top