Қауымдастықты басқару

  • Курс коммуникация моделінің өзгеруіне зор әсер ететін әлеуметтік желілердің даму феноменін қарастырады. Курс қауымдастықты басқару құралдарын және маркетингтік стратегияларды әзірлеу бойынша негізгі іс-шараларды, контентті ұйымдастыру және дағдарыстарды болдырмау тәсілдері мен әдістерін, қауымдастық анимациясын, аудиторияны тартуды және олардың оляльдылығын арттыруды, акцияларға салынған инвестицияларды қайтаруды қамтиды. Сондай-ақ, ол стратегиялық басқарудың, мониторинг пен әлеуметтік желілерде отырудың теориялық негіздерін қамтиды. Студенттер әлеуметтік желілерге талдау жүргізеді, олардың мәні мен қоғамдастық менеджерінің рөлін бағалайды; онлайн-отырудың түрлі арналарымен жұмыс істейді және анимация құралдарын пайдаланады; клиенттердің лояльдылығын өздеріне қаратудың әр түрлі жолдарын басқарады; тиімділік көрсеткіштерін талдау және оны түсіндіру жұмыстарын жүргізеді. Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Курс серіктес-университетте оқытылады.
  • Образовательная программа 6B11105 Туризм және қонақжайлылық
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 3
Top