Маркетинг және қонақ үйлерді жылжыту

  • Курс қонақжайлылық индустриясы өнім, маркетинг, жылжыту және корпоративтік басқару жаңа тұтынушылық мінез-құлықтың өзгермелі шарттарына бейімделетін өзгермелі сала болып табылатынын көрсетеді. Ескі дәстүрлі отельерлер корпорациясынан бүкіл әлем бойынша жаңа дамушы тұжырымдамаға дейін, бұл сала үй шаруашылығынан бастап электрондық коммерцияға дейінгі жаңа көп позицияларына тегеуріндер мен мүмкіндіктерді ұсынады. Өз мәні бойынша халықаралық қонақжайлылық индустриясы трансұлттық, көп ұлтты және жергілікті компаниялармен бірге ұйымдастыру мен өнімдерді басқарудың толық спектрі бар ғаламдық сала болып табылады. Маркетингтің жаңа кезеңі қонақжайлылық индустриясында басталады, себебі клиенттер қонақ үйде жайлы демалуға, уақыт өткізуге бағытталған жаңа тұжырымдамаларды қалайды, талап етеді. Студенттер қонақжайлылық индустриясының схемасын және компоненттерін құрылымды көрсете алады; қонақ үй ортасының жалпы мәдени түсініктері мен дағдыларын меңгере алады; жаһандық болашақ стратегиялық өзгерістерге икемді бейімделуге дайын болады; қонақжайлылық индустриясындағы болашақ позициялар бойынша дағдыларға (маркетинг және жылжыту) ие бола алады; қонақжайлылық секторында өз орнын және нақты ұстанымын таба алады; корпоративтік кейстер мысалында нақты жағдайларды түсіне алады; бизнестің болмысын түсініп, стратегиялық шешімдерді талдай алады. Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Курс серіктес-университетте оқытылады.
  • Образовательная программа 6B11105 Туризм және қонақжайлылық
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
Top