Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Әлеуметтік медиа және сандық маркетинг
-
Курс тиімді цифрлық маркетингтік коммуникацияларды құру және басқару дағдыларын дамытуға көмектеседі. Пәннің негізгі бағыты интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар (IMC) және әлеуметтік желілерде клиенттермен өзара әрекеттесуді құру болып табылады. Студенттер сандық коммуникация науқандарын, корпоративтік және бренд имиджін басқаруда цифрлық әдістерді қолдануды, сандық жарнаманы басқару мен оның дизайнын, медианы таңдауды, маркетингтік науқанға арналған фильмдер мен видеоларды әзірлеудің принциптерін және әртүрлі контекстегі сандық маркетингтік коммуникация стратегияларын оқиды. Пәнді оқу барысында студенттер Google Adwords және Blue Print сертификаттарын алуға емтихан тапсырады. Пән топтық жобаны қорғаумен аяқталады.
-
Образовательная программа 6B04122 Маркетингті және PR басқару
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 3