Қонақ үй және мейрамхана қызметтерінің сапасының менеджменті

  • Қонақжайлылық индустриясындағы менеджменттің негізгі бағыттары қарастырылады, қонақүй және мейрамханалық бизнесте қызмет көрсетудің мәдениеті мен сапасын және кәсіпорын қызметінің тиімділігін арттыру жолдары анықталады. Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде коммуникацияларды меңгеру; алынған теориялық және практикалық білімді кәсіби қызметте шығармашылық қолдану; нарық пен бизнес-үдерістерді талдау.
  • Образовательная программа 6B11103 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top