Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Қонақ үй және мейрамхана қызметтерінің сапасының менеджменті
-
Қонақжайлылық индустриясындағы менеджменттің негізгі бағыттары қарастырылады, қонақүй және мейрамханалық бизнесте қызмет көрсетудің мәдениеті мен сапасын және кәсіпорын қызметінің тиімділігін арттыру жолдары анықталады. Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде коммуникацияларды меңгеру; алынған теориялық және практикалық білімді кәсіби қызметте шығармашылық қолдану; нарық пен бизнес-үдерістерді талдау.
-
Образовательная программа 6B11103 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 5