Қызмет көрсету сапасы және сервис стандарттары

  • Курстың мақсаты тұтынушылардың күтулерін қанағаттандыру немесе арттыру болып табылады. Қонақ үй циклінің әр түрлі кезеңдерінде қонақ үй қызметтерін ұсыну технологиясын; тұтынушының қажеттіліктерін анықтау әдістерін, қызмет көрсету және фонфликтсіз жұмыс тәсілдерін; кәсіби өзара іс-қимыл технологияларын меңгереді. Білікті болу: мейрамхана және қонақ үй бизнесі саласындағы кәсіби, практикалық қызметте.
  • Образовательная программа 6B11103 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top