Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Қызмет көрсету сапасы және сервис стандарттары
-
Курстың мақсаты тұтынушылардың күтулерін қанағаттандыру немесе арттыру болып табылады. Қонақ үй циклінің әр түрлі кезеңдерінде қонақ үй қызметтерін ұсыну технологиясын; тұтынушының қажеттіліктерін анықтау әдістерін, қызмет көрсету және фонфликтсіз жұмыс тәсілдерін; кәсіби өзара іс-қимыл технологияларын меңгереді. Білікті болу: мейрамхана және қонақ үй бизнесі саласындағы кәсіби, практикалық қызметте.
-
Образовательная программа 6B11103 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 7