Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B11103 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесінің жіктелуі мен құрылымы

    "Мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесінің құрылымы мен жіктелуі" пәнін оқытудың мақсаты "туризм индустриясы" және "қонақжайлылық индустриясы" негізгі ұғымдарын оқу, шетелдегі қонақ үй индустриясының рөлі мен маңыздылығын талдау; қонақ үй кәсіпорындарының түрлері мен типтерін анықтау; әртүрлі типтегі және қызмет көрсету кластарындағы қонақ үй кәсіпорындарының ұйымдық құрылымын білу; қонақ үй бөлімшелерін өз бетінше жіктеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мейрамханалардағы технологиялық жабдықтар

    Мейрамханалардағы сауда-технологиялық жабдықтар топтары: механикалық; жылу; Тоңазытқыш; тиеу-түсіру және сауда. Жабдық тауарларға қолданыстағыларын сақтау және жаңа тұтыну қасиеттерін беру үшін қажетті машиналардың, аппараттардың, тетіктердің, құрылғылар мен аспаптардың жиынтығын білдіреді. Жабдықты пайдалану еңбек өнімділігін арттырады, еңбекті механикаландырады және жеңілдетеді. Тауар айналымы, сатып алу және сату процесіне қатысатын барлық жабдықтардың өз номенклатурасы болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қонақ үйде тамақтандыру кәсіпорындарының технологиясы, ұйымдастыру және жобалау

    Курсты оқып үйрену болашақ мамандарға қонақ үйде тамақтандыру кәсіпорындарын жобалау бойынша қажетті білім алуға, қажетті технологиялық есептерді жүргізу әдістерімен танысуға, заманауи жағдайда жаңа прогрессивті технологияларды қолдана отырып, жаңа жабдықтар түрлерін таңдау және орналастыруға мүмкіндік береді. Тамақ өнімдерін өндірудің технологиялық принциптерін, өндіріс сызбасын, тамақ өнімдерінің ассортиментін, өнімдердің технологиялық қасиеттерін және аспаздық өңдеу кезіндегі негізгі ингредиенттердің өзгеруін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қонақ үйлер мен мейрамханалардың интерьері және дизайны

    Интерьер-Ішкі бөлмені безендіру тәсілі. Бүкіл жоба сияқты, қонақ үйдің интерьері оның мамандандыруымен анықталады. қонақ үй интерьері сыртқы архитектурадан гөрі маңызды, себебі ол тұтынушыларда жайлылық сезімін қалыптастырады. Интерьер дизайны-бұл өнер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй қызметтері және олардың тағайындалуы

    Қонақ үй клиентурасына қызмет көрсетудің технологиялық циклы. Қызмет көрсету қызметі. Телефон байланысы қызметі, брондау қызметі. Өтінімдерді өңдеу, қабылдау қызметі және есептеу бөлімі. Қонақ үйдің техникалық (инженерлік) қызметі. Қысқа мерзімді қызмет көрсететін қонақ үй. Қоғамдық тамақтану бөлімшесі. Коммерциялық қызмет, қызмет көрсетуді бақылау қызметі, маркетинг қызметі, портье қызметі, стюардинг қызметі. Қонақ үй мүлкін басқару жүйесі. Қонақ үйдің сыртқы қызметтеріне қызмет көрсету. Нөмірлік қорды басқару. Брондау. Клиенттермен есеп айырысу. Қонақ үйдің ішкі қызметтеріне қызмет көрсету. Шетелдік азаматтарға қызмет көрсету бюросы. Түнгі аудит қызметі. Қызметтің негізгі функционалдық міндеттері. Бос уақыт қызметі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана ісі мен қонақ үй индустриясының тарихы мен әлемдік брендтері

    Пәннің мақсаты қонақ үй ісінің қалыптасу және даму тарихы туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Әлемдік қонақ үй индустриясын дамытудың негізгі кезеңдері. Қонақжайлылық индустриясының ежелгі даму кезеңі (Ежелгі Рим, Ежелгі Грекия, Ежелгі Египет). Рим империясында мейрамхана бизнесі мен аспаздық өнердің дамуы. XIII ғасырда Батыс Еуропада аспаздық өнердің пайда болуы. "Эверетт"электр жарығы мен лифті бар бірінші қонақ үй. "Ма-риотт", "Рамада", "Шератон", "Ре-диссон" және т. б. қонақ үй тізбектерін дамыту. Фэтонин Карэмнің бес томдық монографиясы "XIX ғасырдың аспаздық өнері».

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесіндегі кәсіпкерлік қызмет негіздері

    Мақсаты:кәсіпкерліктің шарттары мен мақсаттарын, мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесіндегі бизнес-қызметке қатысушылардың мүдделерін игеру. Ұлттық, өңірлік және аудандық деңгейлерде қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау. Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесіндегі кәсіпкерлік қызметтің негіздерін меңгеру, кәсіпкерлік, кәсіпкерлік капитал сияқты ұғымдарды меңгеру, Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі саласындағы шаруашылық субъектілерінің өзара іс-қимыл процесін үйрену, Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі кәсіпорындары үшін бизнес жоспар құру негіздерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету сапасы

    Қонақжайлылық қызмет көрсетудің құпия элементі ретінде. Қонақжайлылық индустриясындағы қызметтің өнімі мен қасиеттері. Қызмет сапасы, оның параметрлері. Қонақжайлылық индустриясындағы өндірістік негіз және гуманитарлық технологиялардың өзара байланысы. Қонақжайлылық табиғаты: қонақтарды тану технологиясы ретінде қызмет көрсету. Қонақжайлылық индустриясындағы тұтынушылар: олардың талаптары; қонақжайлылық қызметтерінің сапасын бағалау критерийлері. Қонақжайлылық индустриясындағы жұмыспен қамту. Қонақжайлылық индустриясы үшін кадрлар даярлау; мамандарға қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қызмет көрсету саласы кәсіпорындарының жабдықтары

    Курстың мақсаты-студенттердің технологиялық процестерді техникалық жүзеге асыру, технологиялық жабдықтарды әрі қарай зерттеу және оны тиімді пайдалану шарттары үшін қажетті Мейрамхана ісі техникасы саласында білім алуы болып табылады. Білу: қонақ үй - мейрамханалық бизнес кәсіпорындарының өндірістік - шаруашылық қызметінің негіздерін; өндірісті ұйымдастыру тәжірибесінде қолданылатын негізгі шаруашылық әдістері мен тәсілдерін. Нарықтық жағдайдағы қонақ үй және мейрамханалық бизнес кәсіпорындарының қызметін талдау.; қонақ үй және мейрамхана бизнесі кәсіпорындарының өзара іс-қимылын бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесінде салық салу

    Курстың мақсаты шаруашылық қызметтің негізгі бағыттары туралы түсінік қалыптастыру және салалық есептің ерекшеліктерінен туындайтын бухгалтерлік есепті ұйымдастыру мен басқарудағы өзгерістерге ден қою. Ақша ағымдарының қозғалысы, кірістер мен шығыстар туралы, сондай-ақ компания қызметінің қаржылық нәтижелері туралы ақпаратты құрастыра және талдай білу; Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарына салық салуды оңтайландыру бойынша дербес шешім қабылдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Гастрономиялық туризм

    Туризм индустриясының құрамдас бөлігі қонақтарды тамақтандыру болып табылады. Қаланың көрікті жерлерімен танысып, экскурсанттар ұлттық тағамдардың ерекшеліктерін білгісі келеді. Гастрономия аумақтың маңызды ресурсы, оның бірегейлігін қалыптастыру көзі болып табылады. Әлемдегі гастрономиялық туризм өте танымал. Адамдар қандай да бір елдің ас үйімен терең танысу мақсатында арнайы гастрономиялық турлар сатып алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесіндегі қызмет көрсету мәдениеті және этикет ережелері

    Пәннің мақсаты студенттерге қоғамдық тамақтану саласында қызмет көрсету мәдениеті туралы негізгі түсінік беру, талапкерлерге қызмет көрсету бойынша белгілі бір ережелер мен рәсімдерді орындауға байланысты. Қонақ үй-мейрамхана сервисінің негізгі түсініктерін білу, мейрамхана және қонақ үй сервисін тиімді ұйымдастыру әдістерін меңгеру; нақты экономикалық жағдайларды талдау және шешу кезінде қонақ үй – мейрамхана сервисінің негізгі түсініктерін, мәдениет принциптерін қолдана білу және мейрамхана және қонақ үй сервисін ұйымдастырудың тиімді түрлерін әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қонақжайлылық индустриясындағы ақпараттық жүйелер

    Қазіргі жағдайда қонақ үйде қызмет көрсетудің жоғары деңгейін қамтамасыз етуге жаңа технологияларды қолданбай қол жеткізу мүмкін емес. Жаңа технология көптеген қонақ үй процестерін автоматтандыруды көздейді: электрондық резервтеу; персоналды қысқарту кезінде бір мезгілде қызмет көрсету сапасын жақсартуға ықпал ететін технологияларды енгізу. Автоматтандырылған жүйелер еңбек өнімділігін арттыруға, жоғары басқарушы қызметкерлердің білім деңгейін көтеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қонақ үй қызметінің стандарттары

    Қызмет көрсету сапасының стандарттары-бұл сапа менеджменті жүйесінің нәтижелілігін қамтамасыз ету үшін қажетті өлшемдер. Қызмет көрсету стандарттары деп персонал орындайтын және келушілерді барынша қанағаттандыруға мүмкіндік беретін рәсімдер мен күн сайынғы операциялардың жиынтығы түсініледі. Қонақ үй кәсіпорнының коммерциялық табыстылығының кепілі оның иелерінің әлеуетті клиенттің кез келген ықтимал ниетін болжай білуі болып табылады. Стандарттарда қонақтарға қызмет көрсетудің дұрыс технологиясы ғана емес, сонымен қатар персоналдың өз жұмысына, яғни келушілерге деген қарым-қатынасы да түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесін басқару нысандары мен әдістері

    Курстың мақсаты мейрамхана-қонақ үй бизнесі индустриясының кәсіпорындарын басқару ерекшеліктерін анықтау, стратегиялық менеджменттің негізгі сегменті ретінде – инвестициялық және қаржылық жоспарлауды бөлу, инновациялық логистиканы басқарудың тиімді құралын пайдалану болып табылады. Қонақ үй бизнесі саласындағы жалпы және арнайы басқару әдістерін ажырату, экономикалық модельдеудің арнайы әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесіндегі инновациялар

    Қонақжайлылық индустриясындағы инновациялар: типология және орналастыру құралдары қызметінің жалпы мәселелері бойынша бірегей тұжырымдамалар; жаңа басқару шешімдері; жоғары технологияларды типтік емес қолдану немесе қонақ үй сервисіне қағидатты жаңа технологияларды әзірлеу және енгізу. Қонақ үй кәсіпорындарының бес түрі: "люкс" қонақ үйі, орта класс, апарт-қонақ үйлер, сюит-қонақ үйлер және эконом-қонақ үйлер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Қызмет көрсету саласындағы қауіпсіздік менеджменті

    Пән туризмдегі жалпы қауіпсіздік менеджментінің теориясының негізі және нарықтық экономика жағдайында қонақжайлылық болып табылады, мейрамхана бизнесі мен қонақ үй ісі саласындағы мамандарға қызмет көрсету саласындағы қауіпсіздік жүйесін құруда кешенді тәсілді жүргізу және құрастыру дағдыларын және оны талдай білу, қауіпсіздікті қамтамасыз етудің қазіргі заманғы әдістері мен құралдарын меңгеруге мүмкіндік береді. Қонақ үй кәсіпорындарында электронды төлемдердің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша шаралар қабылдау; негізгі нормативтік актілерді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Қазақстандағы Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі

    Мейрамхана бизнесі саласының қызмет ету негіздері; Қазақстан экономикасы мен Туризмдегі мейрамхана бизнесінің рөлі; қоғамдық тамақтану кәсіпорындары бөлімшелерінің жұмысын ұйымдастыру принциптері; мейрамханалық қызмет көрсетудің технологиялық процесі. Мейрамхана ісі мен қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпкерлік қызметті реттеу. Қазақстандағы Жеке кәсіпкерлікті реттейтін заңдардың негізгі категориялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Арт білім беру

    Мақсаты: студенттерді өнер туындыларымен, бейнелеу өнерінің әртүрлі бағыттарымен, оның стильдік және жанрлық ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: Отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Конституцияның негізгі ережелері, ҚР қолданыстағы заңнамасы туралы хабардар ету; тақырыптар: Мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттілік шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекет ету механизмі; оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық кезіндегі моральдық-адамгершілік бұзушылықтар үшін құқықтық жауапкершілік

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Өмір тіршілігінің қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманғы тұрақсыздандыру факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты: кәсіпорындарда, ұйымдарда, мекемелерде және т. б. өмір сүру және еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласында білімді қалыптастыру. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Әлеуметтік қауіптер: рухани салада, саясатта, экономикалық салада, тұрмыста, күнделікті өмірде қауіптер. Қалыптасатын дағдылар: төтенше жағдайларда өмір тіршілігін ұйымдастыру және қарапайым мінез-құлық әдістерін меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономика және бизнес негіздері

    Әлеуметтік өндіріс. Капиталдың мәні, формасы, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономика жағдайындағы өндіріс кірісі.Кәсіпкерлік түсінігі. Кәсіпкерлік қызметтің түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауарлар, ақша. Әлеуметтік-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің бизнесті дамытудағы рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Циклдік экономикалық даму. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік экономикалық қатынастар жүйесінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және қонақ үй сервис жүйесі

    Пәннің мақсаты студенттерге Америка, орыс, француз сервис жүйесі туралы негізгі мәліметтер беру. Орыс, американдық, Француз сервис жүйесінің ерекшелігін білу. Жоғары асүй мейрамханалары үшін француздық сервис түрлерін, Француз асханасына қызмет көрсету талғампаздығын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Азық-түлік сапасы және қауіпсіздік

    Нарықтық жағдайларда, егер ол өз өнімдерінің немесе қызметтерінің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ете алмаса, кәсіпорын ешқандай инвестицияларды құтқармайды, сондықтан дәл сол себепті сатып алушылар мен тапсырыс берушілер сапаға артықшылық береді. Әрбір қоғамдық тамақтандыру кәсіпорны тұтынушыларға жоғары сапалы азық-түліктен сапалы тамақ дайындауға, тазалыққа, гигиенаға, эстетикаға кепілдік беруі тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Бармен, сомелье және барист жұмысын ұйымдастыру

    Курстың мақсаты әр түрлі типтегі және кластағы барабандарда қызмет көрсету бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды; негізгі ұғымдарды, терминдер мен анықтамаларды; қызмет көрсетудің қазіргі заманғы технологиясын, формаларын және әдістерін; бар ыдыстарының, Мүкәммалдың, жабдықтардың түрлерін; бар картасын жасау және рәсімдеу; түрлі типтегі және кластағы барабандарда келушілерге қызмет көрсетуді ұйымдастыру және техникасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қонақ үйді басқарудың ұйымдастыру жүйесі

    Ұйымдастырушылық құрылым кура мақсаты: еңбекті бөлу; қызметкерлердің міндеттері мен міндеттерін анықтау; жоғары басшылықты қызметкерлердің төмен деңгейімен байланыстыратын өкілеттіктің рөлдері мен өзара қарым-қатынастарын анықтау болып табылады. Лауазымдық міндеттерді, белгілі бір міндеттер мен функцияларды анықтай білу және оларды нақты тұлғаларға орындау, Компанияның міндеттерін оның қызметкерлері арасында бөлу мәселелерін шешу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Қонақ үй және мейрамхана қызметтерінің сапасының менеджменті

    Қонақжайлылық индустриясындағы менеджменттің негізгі бағыттары қарастырылады, қонақүй және мейрамханалық бизнесте қызмет көрсетудің мәдениеті мен сапасын және кәсіпорын қызметінің тиімділігін арттыру жолдары анықталады. Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде коммуникацияларды меңгеру; алынған теориялық және практикалық білімді кәсіби қызметте шығармашылық қолдану; нарық пен бизнес-үдерістерді талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Ойын-сауық индустриясы

    Пәнді оқытудың мақсаты - ойын-сауық индустриясы бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, ол адамдардың әртүрлі ойын-сауыққа деген қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған. Клиенттерге ойын-сауық қызметтерінің үлкен спектрін ұсына білу. Мәдени - демалыс және спорттық іс-әрекет қонақ үйлерде қызмет көрсетудің маңызды салаларын білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Тұтынушылық сұраныс және жарнама

    Халыққа қызмет көрсету мәдениетін арттыру жағдайларын жақсарту — қоғамдық тамақтану кәсіпорындарына келушілердің сұранысын барынша толық қанағаттандыру. Жарнама-әр түрлі құралдарды: жекелеген басылымдарды (проспектілер ,каталогтар, плакаттар, үндеухаттар), мерзімді басылымдарды (мақалалар, хабарландырулар қойындылар), кино, теледидар, радио, сыртқы, тікелей пошта жарнамасын және т. б. пайдалана отырып өткізілетін тауар, қызметтер туралы ашық хабарландыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Әлем халықтарының дәстүрлері, әдет-ғұрыптары мен мәдениеті

    Ұлттық тағамдар ел қонақтары мен саяхатшыларға бөтен мәдениетке ие болуға мүмкіндік береді. Аспаздық дәстүрлер Материалдық мәдениет саласына жатады және оларда ғасырлық әдет-ғұрыптар, тіпті дін де анық байқалады. Іскерлік немесе жеке байланыстар аясында туристер шетелге белсенді шығып, отанында шетел қонақтарын қабылдайды, бұл тамақтану мәдениетін үйренуге түрткі болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қонақтардың санаттары және олардың қажеттіліктері

    Пәнді оқытудың мақсаты қонақ үй қызметтерінің нарығы туралы студенттердің білімін тереңдету және кеңейту болып табылады, көптеген басқа тауарлар мен қызметтердің нарығы сияқты, тұтынушылардың көп тобының бар болуын сипаттайтын, дәмімен, қалауымен, табыс деңгейімен ерекшеленетін. Қызмет көрсету үдерісінде жеке тәсілдемені ұсына білу. VIP-қонақтарға қызмет көрсету дағдыларын меңгеру, ерекше маңыздылығын атап өту; қызмет көрсету жылдамдығы; қонақ мәртебесін түсінетін қонақүйде көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана сервисінің техникасы

    Курстың мақсаты тағамдарды дайындау және беру туралы негізгі мәліметтерді таныстыруға бағытталған. Үстелдерді жабдықтау, қонақтардың контингентіне, тамақтану кәсіпорындарының категориясына және жабдықталуына байланысты сервистік қызмет көрсетудің түрі сервистің әр түрі қолданылады. Қонақтардың контингентіне тәуелділікті тағамдарды беру және қыздырудың негізгі мәліметтерін білу, француз, ағылшын, американдық, ресейлік қызмет түрлерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Бизнес-жоспарлау және бюджеттеу

    Негізгі түсініктер: жоспарлау (planning) және бюджеттеу (budgeting). Бизнес-жоспарда инвестициялық есеп айырысуларды жүргізу үшін барлық қажетті ақпарат, оның ішінде жобаны іске асыру кезінде қажет болатын кірістердің, шығындар мен күрделі салымдардың негізгі баптары. Сұраныс пен ұсыныс көлемінің динамикасын, сондай-ақ баға көрсеткіштерін қоса алғанда, нарықтың негізгі сипаттамаларының сипаттамасы ұсынылады. Осы көрсеткіштер негізінде жобаны іске асыру кезеңінде нарықты одан әрі дамыту болжамы жасалады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясының қазіргі жағдайы мен дамуы

    Курстың мақсаты: талдау жаһандық ақпараттық процестер қонақ үй сервисі, білімді меңгеру мен дағдыларын қазіргі заманғы құралдарын орналастыру, анықтауға және прогнозтровать факторлар кедергі жасайтын белсенді дамыту және қонақ үй және мейрамхана шаруашылығы, жаңа технологияларды дамыту қонақ үй сервисі. Қазіргі заманғы орналастыру құралдарының түрлері мен формалары. Қонақжайлылық индустриясының дамуына қолайлы және тежейтін факторлар. Қонақжайлылық индустриясының даму болжамдары мен перспективалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Сервистік қызметтегі инновациялық мәселелер

    Модульдің пәні сервистің мәні мен дамуы, кәсіби сананың негіздері туралы жалпы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Білу: қонақ үйдің туризм инфрақұрылымындағы рөлі; қонақ үй қызметкерлерінің жұмыс тиімділігін арттырудағы рөлі; MICE – іс-шараларды ұйымдастыру. Істей алу керек: шағын (50 номерге дейін) тәуелсіз қонақ үй жұмысын ұйымдастыру; кәсіпорында HR және PR қызметін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Микроэкономика

    Студенттердің микроэкономика саласындағы білімін кеңейту және тереңдету курсының мақсаты және олардың нақты экономикалық жағдайларды талдауға дайындығы; негізгі микроэкономикалық одельдердің алғышарттарын, ішкі логикасын және салдарларын игеру; интуитивті логикалық әдіс пен графикалық құрылымдарды, сондай-ақ қажет болған жағдайда қарапайым алгебра қолдануды; алынған білімді нақты экономикалық жағдайларды талдау үшін, талдаудың болжамды шеңберін түсінуді және олардың шегінде барабар экономикалық модель құруды ескере отырып, қолдану қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мамандандырылған жарнамалық технологиялар

    Курстың мақсаты студенттерді қонақ үй және мейрамхана кешенінің жарнамалық қызметінің ерекшеліктерімен таныстыру болып табылады. Қонақ үй және мейрамхана кешенінің тауарлары мен қызметтерін жылжытудағы жарнаманың рөлін түсіну; жарнама қызметін жетілдіру жолдарын болжау. жарнама қызметін жетілдіру бойынша ұсыныстарды, өткізуді ынталандыру бағдарламасын әзірлеу. мейрамхана саласында PR-қызметті меңгеру, әртүрлі PR құралдары мен әдістерін қолдану, олардың ішінде: БАҚ-пен және Интернет желісінде коммуникация, паблисити құру, жарнама, фирмалық стиль, арнайы іс-шараларды өткізу және қатысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Мейрамханалық қызмет көрсету стандарттары

    Стандарттар нақты және қисынды құрылымдалуы тиіс. Мейрамхана ісіндегі стандарттардың негізгі топтары: даяшының сыртқы түрінің стандарттары; сервитут, беру стандарттары; қызмет көрсету стандарттары (қонақтармен қарым-қатынас және сату); командалық өзара іс-қимыл стандарттары. Олардың барлығы маңызды, бірақ ең үлкен және ең басты топ – үшінші: "қонақтарға қызмет көрсету". Ол да құрылымдалуы керек және ол үшін ең қисынды құрылым – бұл қонаққа қызмет көрсету кезеңдері. Стандарттар мейман кездесуінен бастап және үстелді кешірумен және жинаумен аяқталатын кезең-кезеңмен сипатталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және қонақ үй сервисінің эстетикалық мәдениеті

    Курстың мақсаты эстетиканың әдіснамалық негіздері, көркемдік конструкциялау және дизайн туралы теориялық білім алу; халық тұтынатын тауарларда көрсетілген көркем стильдер саласында берік білім алу, моданы анықтайтын, көпшілік талғамды анықтайтын және қалыптастыратын факторларды зерттеу; шығармашылық ойлауды дамыту, жалпы және техникалық мәдениет деңгейін арттыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесіндегі халықаралық қызмет көрсету стандарттары

    Қызмет көрсетудің халықаралық стандарттары: қызмет көрсетудің жылдамдығы, мейман тілегі алдын ала хабардар ету, достық пен сыпайылық, ілтипат, сыртқы көріністің стандарттары, киім нысаны. Персоналдың сыртқы түрі, оның мәнері және талғаммен киіну, шаш үлгілерін жасау, дұрыс жүру немесе отыру, әңгіме жүргізу немесе тыңдау қабілеті-осының барлығы бірге алынған әлеуметтік, қоғамдық сипатқа ие.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясындағы Метрология, стандарттау және сертификаттау

    Қонақ үй, мейрамхана ұйымдарының қызметін мемлекеттік реттеудің және қызмет көрсету саласындағы тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың маңызды құралдары Стандарттау және сертификаттау болып табылады. Стандарттау (ағылш. standardization < standard-стандарт) - өндірушілер мен орындаушылар үшін міндетті тауарлар, жұмыстар не қызметтер сапасының қатаң белгіленген нормаларын директивалық (халықаралық немесе ұлттық) тәртіппен белгілеу. Қонақ үйлерді сертификаттау деңгейлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесінің қаржылық талдауы

    Пәнді оқытудың мақсаты салалық бухгалтерлік есеп әдістемесі саласында терең білім алу және қазіргі кезеңдегі оның дамуының негізгі тенденциялары болып табылады. туризм және қонақ үй бизнесі саласындағы ұйымдардың айналымдық және айналымдық активтерінің есебін жүргізудің әдістемесі мен тәртібі зерделенеді; қонақжайлылық ұйымдарында капитал мен резервтердің құрылу тәртібі қарастырылады; қонақжайлылық саласындағы есептілікті қалыптастыру тәртібі зерделенеді. Компанияны басқару үшін қажетті активтер, міндеттемелер, капитал туралы ақпараттың қалай қалыптасатынын және түсіндірілетіндігін түсіну және талдау, қаржылық қатынастарды жоспарлай білу және баға белгілеу жүйесін табысты басқара білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету сапасы және сервис стандарттары

    Курстың мақсаты тұтынушылардың күтулерін қанағаттандыру немесе арттыру болып табылады. Қонақ үй циклінің әр түрлі кезеңдерінде қонақ үй қызметтерін ұсыну технологиясын; тұтынушының қажеттіліктерін анықтау әдістерін, қызмет көрсету және фонфликтсіз жұмыс тәсілдерін; кәсіби өзара іс-қимыл технологияларын меңгереді. Білікті болу: мейрамхана және қонақ үй бизнесі саласындағы кәсіби, практикалық қызметте.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және қонақ үй маркетингі

    Қонақжайлылық индустриясы нарығындағы белсенді экономикалық қызмет тәсілдеріне, өндіріс және іске асыру проблемаларын жүйелі шешу тәсілдеріне, нарықтың өзгеруіне икемді бейімдеуге оқыту. Кәсіпорынның стратегиясы мен тактикасын әзірлеу, оның бәсекеге қабілеттілігін бағалау, тұтынушылардың типологиясын зерттеу және нарықты сегменттеу, сервистік саясатты қалыптастыру әдістері ашылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Клубты заманауи басқару

    Клуб-мейрамхана мекемедегі көптеген залдардың болуын, ойын-сауық тақырыптылығын, дизайнның тұжырымдамалығын және т.б. қамтитын ерекше ерекшелігімен ерекшеленетін ұйымдастыру мен басқарудағы күрделі құрылым болып табылады. Жалпы, клуб-мейрамхана – бұл ойын-сауық кешенін жоғары дәрежелі "жалпы тамақтану" кешенімен біріктіретін мекеме. Сондықтан оған қойылатын талаптар екі есе дерлік, оның жұмысын ұйымдастырудың күрделілігі жоғары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Қонақжайлылық инфрақұрылымының дизайны

    Пән студенттердің дизайн және фирмалық стилін құру ерекшеліктерін және олардың Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының бәсекеге қабілеттілігіндегі рөлін зерттеуге бағытталған. Дизайнерлік өнер дағдыларын ашады және қалыптастырады. Білуі керек: негізгі түсініктердің және дизайн категорияларының мазмұнын; қандай да бір дизайнерлік шешімдерді қабылдаудың себеп - салдарлық байланысын түсіну; әр түрлі дизайнерлік міндеттерді шешу үшін түс үйлесімін жасау принциптерін; визуалды ақпараттың, фирмалық және графикалық стильдердің дизайнын білу. Істей алуы керек: графикалық форматтардың әр түрлі типтерінде бағдарлануы.; түстердің психофизиологиялық ерекшеліктерін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • іс-әрекеттің әр түрлі салаларында экономикалық білім негіздерін пайдалану қабілеті, тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияға қабілеттілігі; ұжымда жұмыс істеу қабілеті, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып;
  • кәсіптік міндеттерді шешуде пәнаралық және ведомствоаралық өзара іс-қимылға қатысуға қабілетті, өзгермелі еңбек нарығына бейімделу үшін қажетті кәсіптік міндеттерді шешуде пәнаралық және ведомствоаралық өзара іс-қимылға қатысуға қабілетті, өзгермелі еңбек нарығына бейімделу үшін қажетті құзыреттілікті дамыту үшін оқуға және ұтқырлыққа қабілетті.
  • отандық тарихтың негізгі кезеңдері мен ерекшеліктерін, құқықтық және демократиялық мемлекеттің құндылықтарын; биліктің, әлеуметтік-саяси қатынастар мен процестердің мәні, көздері мен функцияларын, қоғам өміріндегі әлеуметтік-саяси институттардың және саяси режимдердің рөлін; қоғамдық пікірге, дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға, қоғамдық, нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды білу және оларға өзінің кәсіби қызметінде бағдарлану; қазіргі заманғы қоғамның әлеуметтік даму үрдістерін білу және әртүрлі әлеуметтік жағдайларда барабар бағдарлай білу;
  • қонақ үй кәсіпорнының және басқа да орналастыру құралдарының шығындарын анықтау және талдау дағдысын меңгеру; мейрамханалардың, қонақ үйлердің функционалдық бөлімшелері қызметінің нәтижелерін талдауға, тұтынушыларға қызмет көрсету деңгейін бағалау, тиісті қорытынды жасау; қонақ үй қызметінде технологиялық процестер мен лауазымдық нұсқаулықтардың орындалуын бақылау қабілеті, қонақ үйлер мен мейрамханаларды жіктеу жүйесіне сәйкестігін растау бойынша жұмыстарды ұйымдастыруға дайындығы;
  • тұтынушылардың талаптарына сәйкес келетін мейрамхана-қонақ үй өнімін қалыптастыру және жылжыту саласында зерттеу қызметінің қолданбалы әдістерін қолдануға дайындық;
  • мейрамхана-қонақ үй қызметтерінен нарықты зерттеудің заманауи ғылыми принциптері мен әдістерін қолдану қабілеті және мейрамхана-қонақ үй қызметінде Инновациялық технологияларды қолдануға және тұтынушыларға қызмет көрсетудің жаңа нысандарын қолдануға әзірлігі;
  • мейрамхана бизнесі мен қонақ үй қызметтері нарығын зерттеудің заманауи ғылыми принциптері мен әдістерін пайдалану қабілеті; тұтынушылардың талаптарына сәйкес келетін мейрамхана және қонақ үй өнімдерін қалыптастыру және жылжыту саласында зерттеу қызметінің қолданбалы әдістерін қолдануға дайын болуы
  • мейрамхана-қонақ үй кәсіпорындарының этномәдени, тарихи және діни дәстүрлерге сәйкес сервистік қызметке, тұтынушының қажеттіліктерін анықтауға, мейрамхана-қонақ үй өнімін қалыптастыруға, клиенттік қатынастарды дамытуға дайындығын талдау;
Top