Мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесіндегі қызмет көрсету мәдениеті және этикет ережелері

  • Пәннің мақсаты студенттерге қоғамдық тамақтану саласында қызмет көрсету мәдениеті туралы негізгі түсінік беру, талапкерлерге қызмет көрсету бойынша белгілі бір ережелер мен рәсімдерді орындауға байланысты. Қонақ үй-мейрамхана сервисінің негізгі түсініктерін білу, мейрамхана және қонақ үй сервисін тиімді ұйымдастыру әдістерін меңгеру; нақты экономикалық жағдайларды талдау және шешу кезінде қонақ үй – мейрамхана сервисінің негізгі түсініктерін, мәдениет принциптерін қолдана білу және мейрамхана және қонақ үй сервисін ұйымдастырудың тиімді түрлерін әзірлеу.
  • Образовательная программа 6B11103 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top