Туризм және қонақжайлылық индустриясындағы тұтынушылармен қарым-қатынас менеджменті

  • Клиенттермен қарым-қатынасты басқару (CRM) - бұл клиенттерге қызмет көрсету қатынастарын жақсарту және тұтынушыларды ұстап тұруға және сатылымның өсуіне ықпал ету мақсатында тұтынушылармен өзара әрекеттесу мен деректерді басқару және талдау үшін компаниялар қолданатын тәжірибелер, стратегиялар мен технологиялардың жиынтығы. Бұл пәнде клиенттермен қарым-қатынас менеджменті - жан-жақты және теңгерімді шолулар арқылы егжей-тегжейлі ашып көрсетіледі. Пәннің басты мақсаты студентерге CRM шешімдерінің көптеген үлгілері және оларды маркетинг, сату немесе қызмет көрсету қызметінде қолдану теориялары мен кейстерін қарастыра отыра, тұтынушылармен оңтайлы қарым қатынас менеджментін құру тәсілдері мен дағдыларын үйрету.
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top