Есту бұзылыстары бар балаларды әлеуметтік бейімдеу

  • Ым-ишара тілінің маңызын естімейтін балалардың кинетикалық және вербальды емес коммуникация жүйесі ретінде белсендіреді. Естімейтін балалардың сөздік-ым ишаралық қостілділігінің өзгешеліктерін, билингвизм түсінігін бекітеді. Дактильді сөйлеу тілін естімейтін балалардың вербальды коммуникациясының кинетикалық жүйесі ретінде қарастырады. Естімейтін балалардағы билингвизмді талдайды және естімейтіндер ортасындағы қарым-қатынас құралы ретінде ым-ишара тілінің рөлін көрсетеді.
  • Образовательная программа 6B01912 Сурдопедагогика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top