Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Есту бұзылыстары бар балаларды әлеуметтік бейімдеу
-
Ым-ишара тілінің маңызын естімейтін балалардың кинетикалық және вербальды емес коммуникация жүйесі ретінде белсендіреді. Естімейтін балалардың сөздік-ым ишаралық қостілділігінің өзгешеліктерін, билингвизм түсінігін бекітеді. Дактильді сөйлеу тілін естімейтін балалардың вербальды коммуникациясының кинетикалық жүйесі ретінде қарастырады. Естімейтін балалардағы билингвизмді талдайды және естімейтіндер ортасындағы қарым-қатынас құралы ретінде ым-ишара тілінің рөлін көрсетеді.
-
Образовательная программа 6B01912 Сурдопедагогика
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 2