Есту кемістігі бар балаларды оқытудың вербальды емес құралдар

  • Есту кемістігі бар балаларды оқытудағы вербальды емес құралдар туралы білімін жетілдір��ді, коммуникацияның кинетикалық жүйелерін топтастырады. Нашар еститін балалар өміріндегі вербальды емес коммуникацияның табиғаты мен мәні туралы түсініктермен таныстырады. Сөйлесу тілінің вербальды емес құрамы ретінде қолданылатын ым-ишараларды қолдану дағдыларын бекітеді. Естімейтін және нашар еститін балалардың сөздік-ым-ишаралық қостілділігінің өзгешеліктерін талдайды.
  • Образовательная программа 6B01912 Сурдопедагогика
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top