Дактильді-ым-ишара тілі

  • Естімейтін балалармен өзара байланыс пен қарым-қатынастың негізгі түрі ретіндегі ым-ишара тілі туралы білімдерін жетілдіреді. Ым-ишара ті��ін естімейтін баланың танымдық белсенділігі мен әлеуметтенуінің бір тәсілі ретінде талдайды. Естімейтін балалардың сөздік-ым ишаралық қостілділігінің өзгешеліктерін, дағдыларын бекітеді. Дактильдік сөйлеу, дактилизация, дактиль тілі, дактильді жүйелер, дактиль алфавиті, әртүрлі дактильдік алфавиттерді құру принциптерін қарастырады. Ым-ишара тілінің маңызын естімейтін балалардың кинетикалық және вербальды емес коммуникация жүйесі ретінде белсендіреді. Естімейтін балалардың сөздік-ым ишаралық қостілділігінің өзгешеліктерін, билингвизм түсін��гін бекітеді. Дактильді сөйлеу тілін естімейтін балалардың вербальды коммуникациясының кинетикалық жүйесі ретінде қарастырады. Естімейтін балалардағы билингвизмді тал��айды және естімейтіндер ортасындағы қарым-қатынас құралы ретінде ым-ишара тілінің рөлін көрсетеді.
  • Образовательная программа 6B01912 Сурдопедагогика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top