Спичрайтинг

  • Курс барысында студенттер жұмыс беруші немесе клиент қойған талаптар мен міндеттерді қанағаттандыратын мәтін жасауға мүмкіндік беретін тілдің лексикалық және стилистикалық құралдарын меңгереді. Студенттер саяси дискурсқа ие болады, аудиторияға әсер ету тактикасын, стратегиясын және құралдарын танып, қолдана алады, өнімнің бейнесін жасау үшін жұмыс істейді. PR ортасындағы жазбаша және ауызша қарым-қатынас мәтіндерінің мысалында студенттер осындай мәтіндерде берілген ақпаратты дұрыс бағалауды және оған жауап беруді үйренеді; мұндай мәтіндердің коммуникативті ортаға қалай әсер ететінін біледі; осыған ұқсас мәтіндерді құруды және БАҚ-тағы әртүрлі форматтағы осындай сөйлеулерді жариялауды үйренеді.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top