Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында нарықты зерттеу

  • Мақсаты - маркетингтік зерттеудің ерекше саласының қонақжайлық индустриясының өзгерістеріне бейімделу динамикасын тиімді бақылау үшін арнайы құрал ретінде қалыптастыру. Тарих, тәжірибе, әдіснама, әдістер, зерттеу технологиялары, нәтижелерді талдау / бағалау, шешімдерді қабылдау үдерісі, ақпарат жинау және өңдеу әдісі және нәтижелерді интерпретациялау, оның түпкі мақсаты кәсіпорынның бәсекелестік артықшылықтарын арттыру болып табылады
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top