Кәсіпкерлік қызметтегі менеджмент пен маркетиг негіздері

  • Мақсаты: кәсіпкерлік қызметте маркетинг пен менеджмент негіздері туралы түсінік қалыптастыру және оларды кәсіби қызметте қолдана білу Мазмұны: басқару стратегиясын қалыптастыру және оны іске асыру. Өзара іс-қимыл және өкілеттілікті ұйымдастыру. Ұйымдарды құру. Мотивация басқару функциясы ретінде. Менеджменттегі басқарушылық шешімдер. Менеджмент жүйесіндегі бақылау. Ұйымдағы билік, ықпал, көшбасшылық. Көшбасшылық: басшылық стилі. Маркетингтің баға саясаты. Баға белгілеу әдістері мен стратегиялары. Маркетингтегі жоспарлау және бақылау. Халықаралық маркетинг. Қызмет маркетингі. Қалыптасатын құзыреттер: тиімді шешімдер қабылдау үшін қажетті нақты жағдайда туындайтын проблемаларды дербес шешу дағдыларын және әдістерін біледі.
  • Образовательная программа 6B01406 Кәсіпкерлік және құқық негіздері
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top