Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01406 Кәсіпкерлік және құқық негіздері в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Экономикалық теория
    Несиелер: 6

    Мақсаты: маңызды экономикалық санаттар мен заңдарды зерттеу, экономикалық теорияның негізгі ережелерін білу Мазмұны: Экономикалық теория пәні, әдісі. Меншік, кәсіпкерлік. Экономикалық жүйелердің түрлері. Тауар өндірісі. Ақша. Нарығы. Капитал. Өндіріс шығындары. Қалыптасатын құзыреттіліктер: қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды талдаумен органикалық байланыстағы экономикалық теорияның негізгі ережелерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының жалпы заңдылықтары Физиология, нерв жүйесінің гигиенасы, жоғарғы нерв қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Балабақша ғимараттарына, топтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді сандық технологияның мәнімен және оларды қолдану тәсілдерімен таныстыру. Мазмұны: Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері. Білім берудің әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру. ДББҰ НЗМ цифрлық білім беру ресурстары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен пНОзаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпыадамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мемлекет және құқық теориясының негіздері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерді мемлекеттік-құқықтық құбылыстар, олардың түрлері, нысандары мен қызметтері, жеке тұлғаның құқықтық мәртебесі, мемлекет механизмі және құқықтық реттеу кезеңдері туралы заманауи білімге баулу. Мазмұны:Қазақстан мемлекет және құқық тарихының пәні мен әдістері, мақсаттары мен міндеттері және тарихнамасы. Қазақстан Республикасының аумағында алғашқы мемлекеттік құрылымдардың пайда болуы және дамуы .Қазақстан Республикасының аумағындағы раннефеодалълік монархиялар. Шыңғысхан Империясы .Әбілхайыр мемлекеті және Ноғай Ордасы. Ресей империясы құрамындағы Қазақстан қазақ ордасының құрылуы мен дамуы. Кеңестік Қазақстан мемлекеті және құқығы. Тәуелсіз Қазақстанның мемлекеттік-құқықтық дамуы. Қалыптасатын құзыреттіліктер: кәсіби қызметте заң білімін дұрыс қолдану дағдыларын дамыту .

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
    Несиелер: 3

    Педагогикалық басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Мектептерді басқару. Мектепті басқарудың ұстанымдары мен принциптері. Педагогикалық басқарудың функциялары мен әдістері. Басқарудағы ақпараттық технологиялар. Көшбасшылық стильдері Этика және басқару мәдениеті. Маркетинг. Білім беруді ұйымдастырудың бәсекеге қабілеттілігі. Электронды журналдар,оқытушылар мен студенттерге мониторинг жүргізу және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Мақсаты: кәсіпкерліктің экономикалық мәнін зерттеу, оның нысандары мен ұйымдастыру-шаруашылық механизмін қарастыру мазмұны: кәсіпкерліктің мәні, нысандары, ұйымдастыру-шаруашылық механизмі, стратегия мен тактикасын әзірлеу, баға саясаты, инновациялық және инвестициялық, қаржылық, сыртқы экономикалық қызмет.Қалыптасатын құзыреттіліктер: кәсіпкерлік қызмет саласындағы нақты жағдайда туындайтын проблемаларды өз бетінше шешу дағдыларын және тиімді шешімдер қабылдау үшін қажетті әдістерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіпкерлік қызметтегі менеджмент пен маркетиг негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: кәсіпкерлік қызметте маркетинг пен менеджмент негіздері туралы түсінік қалыптастыру және оларды кәсіби қызметте қолдана білу Мазмұны: басқару стратегиясын қалыптастыру және оны іске асыру. Өзара іс-қимыл және өкілеттілікті ұйымдастыру. Ұйымдарды құру. Мотивация басқару функциясы ретінде. Менеджменттегі басқарушылық шешімдер. Менеджмент жүйесіндегі бақылау. Ұйымдағы билік, ықпал, көшбасшылық. Көшбасшылық: басшылық стилі. Маркетингтің баға саясаты. Баға белгілеу әдістері мен стратегиялары. Маркетингтегі жоспарлау және бақылау. Халықаралық маркетинг. Қызмет маркетингі. Қалыптасатын құзыреттер: тиімді шешімдер қабылдау үшін қажетті нақты жағдайда туындайтын проблемаларды дербес шешу дағдыларын және әдістерін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: педагогикалық ғылымның қазіргі жағдайын зерттеу, білім алушыларда педагогикалық ойлауды дамыту, инновациялық педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктер. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби сапалар. Дидактика. Оқыту процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру құқығы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім беру құқығын ҚР Білім беру жүйесінің қызмет етуінің заңнамалық және нормативтік базасы ретінде оқыту, педагогикалық мәдениет негіздерін және кәсіби педагогикалық қызметтегі нормативтік-құқықтық құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: білім беру құқықтық қатынастары. Білім беру жүйесін басқару. Білім беру жүйесіндегі тәртіптік және материалдық жауапкершілік. Білім беруді халықаралық құқықтық реттеу. Қалыптасатын құзыреттіліктер: Әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде білім беру құқығы саласындағы жүйелендірілген теориялық және практикалық білімді қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-студенттерде көшбасшылықтың теориясының, қағидалары мен негіздерінің базалық, кәсіби білімін, сонымен қатар менеджменттегі көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру, дамыту және жетілдіру дағдыларын қалыптастыру.Көшбасшылық қасиеттері мен жеке тиімділігі, Стратегиялық менеджмент, команданы басқара білу, қаржыны тиімді басқару, іскерлік байланыстар және келіссөздер жүргізу тақырыптары қарастырылады. Қалыптасатын дағдылар: көшбасшылық қасиеттер, мақсаттар мен басымдықтарды нақты анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психология
    Несиелер: 3

    Психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы базалық білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының қалыптасуы мен дамуының қазіргі заманғы әзірлемелерін, барлық психологиялық ғылымның зерттеу тәжірибесін жинақтауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бала құқығы мен оны қорғау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәмелетке толмағандардың құқыққа қарсы мінез-құлқының әлеуметтік-психологиялық себептерінің жалпы әлеуметтік бағыты туралы түсінік беру, білім алушыларға заңнама жүйесінде дұрыс бағдар беру дағдыларын үйрету. Мазмұны: Пән, міндеттер, пәннің негізгі ұғымдары. Кәмелетке толмағандардың құқыққа қарсы мінез-құлқының әлеуметтік-психологиялық себептері. Кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтарының алдын алу бойынша іс-әрекеттің негізгі міндеттері мен принциптері. Комиссия кәмелетке толмағандардың істері және олардың құқықтарын қорғау. Әлеуметтік оңалтуды қажет ететін кәмелетке толмағандар үшін мамандандырылған әлеуметтік қызмет көрсету мекемелері. Ішкі істер органдары мен олардың кәмелетке толмағандардың істері жөніндегі бөлімшелері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: кәсіби қызметте заң білімін дұрыс қолдану дағдыларын дамыту .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің этикалық және заңнамалық негіздерін зерделеу. Мазмұны: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің конституциялық негіздері. Мемлекет және діни бірлестіктер. Діни бірлестіктерді тіркеу. Тіркеу кезінде заңнамалық негіздерді орындау. ҚР-да ар-ождан және діни сенім бостандығын қамтамасыз етудің этикалық және әлеуметтік-мәдени мәселелері.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудың өзекті мәселелері. Құзыреттілігі: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудағы мемлекеттік саясаттың негізгі талаптарын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мемлекет және құқық тарихы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттердің мемлекет пен құқықтың пайда болу, қалыптасу және даму тарихы туралы тұтас түсінігін қалыптастыру. Мазмұны: мемлекет және құқық тарихы ғылым және оқу пәні ретінде. Ежелгі Шығыстың мемлекеті мен құқығы . Ежелгі Афина мен Спартадағы мемлекет және құқық. Ежелгі Рим Мемлекеті. Рим құқығы. Феодалдық мемлекет және Франция, Англия, Германия құқығы. Ескі орыс мемлекеті және құқығы. Араб Халифатының Пайда Болуы. Жаңа уақыттағы мемлекет пен құқық: Англия, АҚШ, Франция, Германия, Жапония, Азия, Латын Америкасы елдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: мемлекеттік және құқықтық институттарға салыстырмалы-құқықтық талдау жүргізу жөніндегі машықтар мен дағдыларды дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әкімшілік құқық
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттерде әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңнаманың міндеттері мен принциптері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңнама. Әкімшілік құқық бұзушылық. Әкімшілік жауапкершілік.. Кәмелетке толмағандардың әкімшілік жауаптылығы. Жеке адамның құқығына қол сұғатын әкімшілік құқық бұзушылық. Кәмелетке толмағандардың құқықтарына қол сұғатын, меншікке қол сұғатын, кәсіпкерлік қызмет саласында, сауда және қаржы саласында әкімшілік құқық бұзушылықтар. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы істер бойынша іс жүргізу. Қалыптасатын құзіреттіліктер: студенттерде әкімшілік құқық бойынша заңнаманы түсінуді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қаржылық құқық негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттерде терең теориялық қаржы - құқықтық білімді қалыптастыру және осы негізде кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін оларға қажетті берік Дағдылар мен іскерліктерді үйрету. Мазмұны: қаржы механизмін пайдалану және олардың құқықтық негізі. Мемлекеттік реттеудің қаржылық тетіктері. Қоғамның әлеуметтік-экономикалық және саяси өмірінің қаржылық қатынастарын құқықтық реттеу мәселелері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: қаржылық қатынастарды құқықтық реттеу дағдыларын меңгерген және оларды кәсіби қызметте қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттерде кәсіпкерлік қатынастарды құқықтық реттеу туралы түсінік қалыптастыру .Мазмұны: Кәсіпкерлік құқық пәні, ұғымы. Кәсіпкерлік қатынастарды құқықтық реттеу әдістері; Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қызметтің негізгі принциптері; Кәсіпкерлік құқық жүйесі; Кәсіпкерлік құқық көздері. Қалыптасатын құзіреттіліктер: студенттерде кәсіпкерлік құқық бойынша заңнаманы түсінуді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтарының алдын алу
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәмелетке толмағандардың қылмыстылығы туралы түсінік беру. Білім алушыларға заңнама жүйесінде дұрыс бағдарлау дағдыларын үйрету.Мазмұны: кәмелетке толмағандардың қылмыстылығының жалпы сипаттамасы. Халықаралық заңнамадағы кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтарының алдын алудың құқықтық стандарттары. Кәмелетке толмағандардың қадағалаусыз қалуының және құқық бұзушылықтың алдын алу жүйесі, оны жүзеге асыратын органдар мен мекемелер. Жеке профилактикалық жұмысты жүргізудің негіздері мен мерзімдері. Ашық және жабық үлгідегі арнайы оқу-тәрбие мекемелері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: кәсіби қызметте заң білімін дұрыс қолдану дағдыларын дамыту .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогтың құқықтық мәдениеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: педагогикалық мәдениет негіздерін және кәсіби педагогикалық қызметте нормативтік-құқықтық құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: құқықтық мәдениет: мәні мен мазмұны. Құқықтық тәрбие және білім. Педагогикалық қызметкерлер құқықтық білім беру субъектісі ретінде. Педагогтың құқықтық мәдениетін қалыптастырудың педагогикалық шарттары. Қалыптасатын құзыреттіліктер: Әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде педагогтің құқықтық мәдениеті саласында жүйелендірілген теориялық білімді қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: еңбек нарығындағы тіршілік қауіпсіздігі негіздерін қарастыру. Мазмұны: адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі қоғамдағы тұрақсыздандырушы факторлар, олардың алдын-алу әдістері мен әдістемелері. Алғашқы көмек көрсетудің техникалық-технологиялық негіздері, сондай-ақ төтенше жағдайларда санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтау. Құзыреттілігі: қазіргі ортада тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи тәсілдеріне игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экологиялық тепе-теңдікті сақтай отырып, қоршаған әлемге ұқыпты қарау тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: табиғат пен қоғам қатынасының негізгі теориялары. Мальтузианизм және оның қазіргі заманғы түсіндірмелері. ҚР-дағы Тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары, стратегиялары. Адам экологиясы мәселесі, сондай-ақ оның жаны мен денесінің денсаулығын сақтау. Құзыреттер: табиғат пен қоғамның экологиялық тепе-теңдігін сақтаудың негізгі заңдылықтарын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәмелетке толмағандарды құқықтық тәрбиелеу және оқыту
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәмелетке толмағандарды құқықтық тәрбиелеу және оқыту негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: жастардың құқықтық мәдениетін қалыптастырудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Жоғары сынып оқушыларының құқықтық мәдениетінің ерекшеліктері. Жоғары мектеп жасына сипаттама. Құқықтық мәдениеттің негізі ретінде құндылық-құқықтық бағдарларды қалыптастыру.Оқушылардың құқықтық мәдениетті меңгеруінің негізгі құралдары.Жоғары сынып оқушыларының құқықтық мінез-құлқына тән белгілер. Әлеуметтік маңыздылық және субъективтілік. Құқықтық білім беру мен жас ұрпақты тәрбиелеудің тиімділігін арттыру жолдары. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: Әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешу кезінде кәмелетке толмағандарды құқықтық тәрбиелеу және оқыту негіздері саласында жүйеленген теориялық білімді пайдалануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар тұлғаларға арналған жеке білім беру бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сандық экономикадағы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерге ақпараттық қоғам мен сандық экономиканың негіздері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: постиндустриалды қоғамдағы бизнес теориясы мен әдіснамасы, ақпараттық қоғам және сандық экономика тұжырымдамалары. Білім және ақпарат ретінде өндірістің жаңа факторына негізделген сандық технологиялар дәуірінде бизнес құрудың жаңа түрлері, әлеуметтік капитал ретінде капиталдың жаңа түрі, әлеуметтік желілер арқылы жаңа коммуникациялар, Мобильді қосымшаларды, үлкен деректерді, бұлтты есептеу техникасын, жасанды интеллект. Қалыптасатын құзыреттіліктер: сандық экономикада бизнес құзыреттілігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерде конституциялық құқықтың маңызды ғылыми-теориялық ережелері, Қазақстан Республикасының конституциялық даму кезеңдері туралы іргелі түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы: түсінігі, пәні және әдістері. Қазақстан Республикасы Конституциялық құрылысының негіздері. ҚР-дағы адам мен азаматтың құқықтық мәртебесінің негіздері. Қоғамдық бірлестіктерді ұйымдастыру мен олардың қызметінің конституциялық негіздері. ҚР сайлау құқығы және сайлау жүйелері. Республикалық референдум. ҚР мемлекеттік органдарының конституциялық жүйесі. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер : ҚР Конституциялық құқығы туралы білімге ие және өзінің кәсіби қызметінде, жеке және жалпы мәдени дамуында соларға сүйенуге дайын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Адвокатура және заң көмегі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: адвокатура және Адвокаттық қызмет туралы қазіргі заманғы заңнаманы білетін және өз білімін практикада қолдана алатын мамандарды дайындау. Мазмұны: адвокатура және Адвокаттық қызмет түсінігі және негізгі белгілері. Адвокатура және Адвокаттық қызмет түсінігі, мәні және міндеттері. Адвокатураны ұйымдастыру мен оның қызметінің принциптері мен нысандары. Адвокаттық қызметтің нормативтік-құқықтық базасының кешенді сипаты. Адвокаттардың құқықтық жағдайы. Адвокаттық қызметті лицензиялау тәртібі. Адвокаттар алқасының ұйымдық-құқықтық мәртебесі, оның органдары. Заңгерлік кеңес, адвокаттық кеңсе: адвокаттық қызметті ұйымдастыру нысандары. . Қалыптастырылатын құзыреттіліктер : студенттердің адвокатура мен адвокаттық қызметтің құқықтық, ұйымдастырушылық және тактикалық аспектілері бойынша білімі мен дағдыларын, оның юрисдикциялық өндірістерге қатысуын қалыптастыру .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім беругі қызмет көрсетулерді бизнес жоспарлау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерде Менеджмент және Маркетинг негіздері, Білім беру мекемесінің бизнес жоспары туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: жалпы білім беретін мектепті сапалы жаңа деңгейде басқару жүйесі. Білім берудегі менеджменттің жаңа функциясы-білім беру мекемесінің экономикасы мен қаржыларын басқару. Білім берудегі Маркетинг басқарушылық процесс ретінде, қызметтерді құру, олардың бағасы мен нарықта жылжыту құралдарын анықтау. Қосымша ақылы білім беру қызметтері, бизнес-жоспарлау, жалпы талдау және болжау міндеттері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: білім беру қызметінің бизнес саласында құзыреттілікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіпкерлік және құқық негіздерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән мұғалімінің әртүрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздері және бастапқы әдістемелік дағдылар. Сабаққа дайындық, педагогикалық талдау және оқу процесінің рефлексиясы. Кәсіпкерлік және құқық негіздерін оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Кәсіпкерлік және құқық негіздерін оқыту мақсаттары. Мектептегі кәсіпкерлік және бизнес негіздері мен құқық негіздері пәндерінің құрылымы мен мазмұны. Кәсіпкерлік және құқық негіздерін оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларының сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Азаматтық іс жүргізу құжаттарын жасау бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Мақсаты: іс жүргізу құжаттарын жасау сапасына қойылатын жалпы талаптарды игеру, қатысушылардың іс жүргізу құқықтарын қамтамасыз етуде процедураны сақтаудың маңыздылығы және іс жүргізу құжаттарын дайындауда практикалық дағдыларды игеру. Мазмұны: процессуалдық форма ұғымы. Іс жүргізу құжаты сәйкес келуі тиіс талаптар.Іс жүргізу құжаттарының жекелеген түрлерін жасаудың мазмұны мен тәртібі. Талап арыз. Талап арыздың нысаны мен мазмұны. Талап етілмеген іс жүргізу (ерекше талап қою өндірісі; ерекше іс жүргізу; бұйрықтық іс жүргізу) істері бойынша арыздар (шағымдар). Өтініштің (шағымның) нысаны мен мазмұны. Сотта азаматтық істі жүргізуге сенімхат. Талап арызды қозғалыссыз қалдыру туралы анықтама. Өтінішті қабылдаудан бас тарту туралы анықтама. Талап арызды қайтару туралы анықтама. Талап арызды қабылдау және азаматтық іс қозғау туралы анықтама. Қалыптастырылатын құзыреттер: құжаттамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Макроэкономика
    Несиелер: 4

    Мақсаты: экономиканы бірыңғай жүйе ретінде қарастыра отырып, макроэкономика тауарлар мен қызметтер өндірісінің жалпы көлемін және оның өсуін, инфляция қарқынын және жұмыссыздық деңгейін, валюта айырбастау бағамдарын және төлем балансының жағдайын зерделейді. Мазмұны: макроэкономикаға кіріспе. Макроэкономикалық модельдер. Негізгі макроэкономикалық көрсеткіштер. Экономикалық қызмет нәтижелерін өлшеу. Баға индексі. Макроэкономикалық тұрақсыздық: экономикалық циклдар, жұмыссыздық, инфляция. Макроэкономикалық тепе-теңдік. Бюджеттік-Салық және ақша-несие саясаты. Экономикалық өсу және оның факторлары. Халықаралық сауда теориясы. Сауда саясаты. Валюталық курс. Бюджеттік тапшылық және мемлекеттік борышты басқару. Қалыптасатын құзіреттіліктер: студенттердің макродеңгейде шаруашылық шешімдер қабылдай білуін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім беруді цифрлық трансформациялау саласындағы құқықтық кедергілер
    Несиелер: 4

    Мақсаты: ЦТ-ны білім беруді басқаруда, білім беру ұйымдарының қызметінде қолдануға түсінік беру.Мазмұны: міндеттер, Іс-шаралар, серпінді ат салалық қосымшаларын, оның ішінде сандық платформаларды, бұлтты есептеулерді (технологияларды), үлкен көлемді деректерді өңдеу технологияларын, ашық деректерді, жасанды интеллект технологияларын, бөлінген тізілім технологияларын қолдану тәртібін айқындау; ат негізінде ғылым мен білім беруді интеграциялау тетігін, оның ішінде ғылым мен білім беру саласындағы ақпараттық жүйелердің машина аралық өзара іс-қимылын айқындау; құжаттарды ұсыну мен сақтау нысандарын қайталауға тыйым салуды енгізу; нәтижелерді сақтаудың тек қанаҚалыптасатын құзыреттіліктер: кәсіби қызметте нормативтік - құқықтық базаны дұрыс қолдану дағдыларын дамыту .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қылмыстық құқық негіздері және процесс
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің терең теориялық білімдерін қалыптастыру және осы негізде сот және құқық қорғау органдарына жүктелген міндеттерді тиімді орындау үшін қажетті берік Дағдылар мен қабілеттерге баулу. Мазмұны: қылмыстық құқықтың пәні, түсінігі, міндеттері және жүйесі. Қылмыстық-құқықтық қатынастар. Қылмыстық құқық принциптері. Қылмыстық заң. Қылмыстық-құқықтық норманың мазмұны. Қылмыс құрамы. Жаза ұғымы мен мақсаттары. Шартты түрде соттау. Медициналық сипаттағы мәжбүрлеу шаралары. Адамға қарсы қылмыстар. Отбасы мен кәмелетке толмағандарға қарсы қылмыстар. Меншікке қарсы қылмыстар. Бейбітшілік пен адамзат қауіпсіздігіне қарсы қылмыстар. Әскери қылмыстар және т.б. Қазақстан Республикасының қылмыстық іс жүргізу құқығының жалпы ережелері. Алқабилер қатысатын істер бойынша іс жүргізу.Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: студенттердің азаматтарды, олардың құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін, сондай-ақ қоғам мен мемлекеттің мүдделерін құқыққа қарсы қол сұғушылықтан қорғаудың мызғымас құралы ретінде қылмыстық заңға құрметпен қарауын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерде жаңа кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру – МДҰ ұйымдастыру және жүзеге асыру. Мазмұны: МдҰ-ның негізгі ұғымдары мен технологиялары. Интернет-білім беру, виртуалды Білім беру. Сандық гаджеттер, сандық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен түрлері.Құзыреттіліктер: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтық олимпиадалар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. МДҰ-дағы Диагностика және бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Экономикалық саясат
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттерді ҚР экономикалық саясатының негізгі ұғымдары мен заңдылықтарымен таныстыру мазмұны: ҚР экономикалық саясатының негізгі ұғымдары мен заңдылықтары, оның біздің мемлекетіміздің дамуындағы рөлі мен маңыздылығы, нарық жағдайында экономикалық саясатты тиімді жүргізудің қажеттілігін, әдіснамалық негіздерін, әдістері мен құралдарын жүйелі білімін қалыптастыру. Қалыптасатын құзіреттіліктер: студенттерде экономикалық саясаттың оң нәтижесін болжау және ұғынуды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қылмыстық іс жүргізу құжаттарын жасау бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Сабақтың мақсаты: сотқа дейінгі тергеу міндеттерін шешу үшін қылмыстық іс жүргізу актілерінің маңыздылығына, әрбір қылмыстық іс жүргізу әрекеті мен шешімін дұрыс ресімдеу қажеттілігіне сендіру. Мазмұны: қылмыстық істер бойынша іс жүргізу құжаттары. Қылмыстық іс қозғау. Алдын ала тергеу жүргізудің жалпы шарттары. Айып тағу. Тергеу әрекеттерінің хаттамаларын жасау әдістемесі. Сараптама жүргізу. Алдын ала тергеудің қорытынды құжаттарының құрылымы мен мазмұны. Қалыптастырылатын құзыреттер: қылмыстық іс жүргізу құжаттарын жасаудың құқықтық техникасын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сандық білім беру ортасының құқықтық механизмі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: сандық білім беру ортасының түсінігін және жалпы сипаттамасын беру. Білім алушыларға сандық білім беру ортасын дамытудың құқықтық шаралар кешенінде дұрыс бағдарлау дағдыларын үйрету. Мазмұны:сандық білім беру ортасы, тиімділік критерийлері, сандық білім беру ортасын дамытудың құқықтық шаралар кешені. Білім институты әлеуметтік мобильділіктің маңызды арнасы ретінде, ақпараттандырудың жаһандық үдерістері шеңберінде мемлекеттің бәсекеге қабілеттілігінің стратегиялық ресурсы. Сандық ортада авторлық құқықты қорғау және электрондық оқыту процесін нормативтік құқықтық база және нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. Қалыптасатын құзыреттіліктер: кәсіби қызметте нормативтік - құқықтық базаны дұрыс қолдану дағдыларын дамыту .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шетел тілін тереңдетіп оқыту. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту. Құзыреттіліктер: ағылшын тілінде эссе, баяндама, хат жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Педагогтың цифрлық мәдениеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің білім беру жүйесінің сандық мәдениеті туралы терең теориялық білімдерін қалыптастыру және осы негізде кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін қажетті берік дағдылар мен қабілеттерге баулу. Мазмұны: Қазақстан экономикасы мен әлеуметтік саласын цифрлық трансформациялау. Сандық орта. Оқыту процесінде маманның сандық мәдениетін қалыптастыру. Сандық құзыреттіліктер. Қажетті ақпаратты өз бетінше іздеу, іріктеу және талдау білігі мен іскерлігі. Сандық мәдениеттің компоненттері. Сандық сауаттылық. Жүйелік және құндылық тәсілінің принциптері. Ақпаратқа жалпыға бірдей қол жеткізу принципі. Кезең-кезеңмен қалыптастыру және үздіксіздік қағидаттары: оқытуды модельдеу және құрылымдау қағидаты; оқыту процесін дамытудағы перспективалық және тұтас тәсіл қағидаттары. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: цифрлық мәдениет, экономикалық ойлау және талдау дағдыларын меңгерген және оларды кәсіби қызметте пайдалана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бюджет-салық саясаты
    Несиелер: 5

    Мақсаты: салық салу және бюджет саласындағы мемлекеттік ықпал ету шараларының жиынтығын зерттеу. Мазмұны: салық салу саласындағы мемлекеттік ықпал ету шаралары; мемлекеттік шығыстар мен бюджеттің құрылымын реттеу; Үкіметтің мақсаттарына сәйкес салықтарды өзгерту. Салық жүйесі. Қалыптасатын құзыреттіліктер: өзінің кәсіби қызметінде бюджет-салық саясаты туралы білімді қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Инновациялық кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттерде инновациялық кәсіпкерлік бойынша терең теориялық білімді және соның негізінде кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін қажетті берік дағдылар мен іскерлік қабілеттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: нарықтық экономикадағы кәсіпкерліктің рөлі. ҚР инновациялық даму стратегиясы. Инновациялар түрлері: жаңа өткізу нарықтары. Жаңа технологиялар .Жаңа бизнес-модельдер. Жаңа тауарлар немесе қызметтер. Өндірісті ұйымдастырудың жаңа әдістері. Ресурстардың жаңа көздері мен түрлері . Инновациялық кәсіпкерлік модельдері. Инновациялық қызметті жоспарлау. Инновациялық кәсіпкерліктің тәуекелдері. Тәуекел менеджменті. Шешім қабылдау технологиясы. Кәсіпкерлік шешімдердің түрлері. Шешім қабылдауға әсер ету факторлары. Инновацияның өмірлік циклі. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: инновациялық экономикалық ойлау және талдау дағдыларын меңгерген және оларды кәсіби қызметте пайдалана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бизнес-жоспарлау
    Несиелер: 4

    Бизнес-жоспарлау негіздері. Бизнес-жоспарды әзірлеу принциптері. Бизнес-жоспарды дайындау әдістемесі. Өнімдер мен қызметтердің сипаттамасы. Өткізу нарығын зерттеу және талдау. Маркетинг жоспары. Өндіріс жоспары. Қаржы жоспары. Ұйымдастыру жоспары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлемдік экономика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерді әлемдік шаруашылықтың негізгі ұғымдары мен заңдылықтарымен таныстыру. Мазмұны:әлемдік шаруашылық. Халықаралық еңбек бөлінісі. Интеграциялық бірлестіктер әлемдік экономиканың кіші жүйесі ретінде. Халықаралық экономикалық ұйымдар, әлемдік экономикадағы реттеуші органдар ретінде. Әлемдік шаруашылықтағы коммуникациялық жүйелер. Өндіріс пен капиталдың жаһандануы. Әлемдік шаруашылықтағы халық және жұмыс күші. Халықаралық сауда. Халықаралық валюталық-несиелік және қаржылық қатынастар. Қазақстанның әлемдік қоғамдастықтағы орны.Қалыптасатын құзіреттіліктер: студенттерде әлемдік экономиканың оң нәтижесін болжау және ұғынуды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Халықаралық экономикалық қатынастар
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерді Халықаралық экономикалық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарымен таныстыру. Мазмұны: Халықаралық экономикалық қатынастар жүйесін қалыптастыру және қызмет ету. Жалпыадамзаттық құндылықтардың басымдығы туралы тезиске сүйенетін әлем бірлігі мен өзара тәуелділігінің тұжырымдамасы. Дүниежүзілік нарықтық шаруашылықтың қалыптасуының жалпы интеграциялық процестері. Қалыптасатын құзіреттіліктер: студенттерде Халықаралық экономикалық қатынастардың оң нәтижесін ұғынуды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • ҚР еңбек құқығы негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: еңбек құқығы субъектілері, құқықтық қатынастардың мәні, әдісі, қағидалары, көздері туралы түсінік беру. Мазмұны: түсінігі, пәні, әдісі, принциптері, көздері, құқықтық қатынастар, еңбек құқығының субъектілері. Жұмыспен қамту және жұмысқа орналастыру. Әлеуметтік серіктестік. Әлеуметтік қамтамасыз ету құқығы жөніндегі іс-шараларды қаржыландыру. Әлеуметтік қамсыздандыру құқығындағы Еңбек өтілі, оның түрлері, есептеу, растау тәртібі. Орталықтан еңбекке жарамсыз азаматтарды зейнетақымен қамсыздандыру. Зейнетақымен қамтамасыз ету, еңбекке жарамсыз азаматтарды жинақтаушы зейнетақы қорларынан. Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек. Қалыптасатын құзыреттіліктер: Әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде еңбек құқығы саласындағы жүйелендірілген теориялық және практикалық білімді қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім беру экономикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттерде білім беру жүйесінің экономикасы туралы терең теориялық білімді қалыптастыру және осы негізде кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін оларға қажетті берік Дағдылар мен іскерліктерді үйрету. Мазмұны: білім жүйесі және экономика саласы ретінде. Шетелде білім беру экономикасының жалпы сипаттамасы. ҚР Білім беру жүйесі экономикасының жалпы сипаттамасы. Білім беруді басқару. Білім берудегі шаруашылық механизм. Білім берудегі меншік қатынастары. Білім берудегі қаржылық механизм. Білім беру саласында салық салу. Білім беру қызметкерлерінің еңбек және еңбегіне ақы төлеу. Білім берудегі Маркетинг. Білім беру тиімділігі. Қалыптасатын құзыреттіліктер: экономикалық ойлау және талдау дағдыларын меңгерген және оларды кәсіби қызметте қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім экономикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттердің қазіргі экономика және осы негізде кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін оларға қажетті берік Дағдылар мен іскерлікті дарыту. Мазмұны: қоғамдық құрылымның негізгі принциптері, білімге негізделген әлеуметтік - экономикалық даму негіздері. Экономикалық өсу тарихындағы әлеуметтік динамиканы бағалау. Әлеуметтік-экономикалық өсу тарихының негізгі сәттері. Қазіргі экономикадағы білім мен инновациялар.Қалыптасатын құзыреттіліктер: экономикалық ойлау және талдау дағдыларын меңгерген және білімді кәсіби қызметте қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім беру саласындағы еңбек қатынастарын құқықтық реттеу
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім беру ұйымында еңбек шартын жасасу ерекшеліктері,жұмыс уақытын құқықтық реттеу туралы түсінік беру. Мазмұны: еңбек шарттарын білім беру саласындағы азаматтық - құқықтық сипаттағы шарттардан айырмашылықтар. Білім беру ұйымында еңбек шартын жасасу ерекшеліктері. Еңбек шартының талаптарын өзгерту тәртібі және білім беру саласындағы аудармалардың ерекшеліктері. Білім беру саласында, оның ішінде білім беру ұйымының басшысымен шұғыл еңбек шарттарын жасасу және бұзу қағидалары. Педагог қызметкерлермен еңбек шартын тоқтатудың қосымша негіздері. Педагог қызметкерлерді қоса атқару бойынша жұмыстың ерекшеліктері. Педагогикалық қызметкерлердің жұмыс уақытын, демалыс уақытын және еңбек демалысын құқықтық реттеу ерекшеліктері. Білім беру ұйымында еңбекақы төлеу жүйесін бекіту. Қалыптасатын құзыреттіліктер: кәсіби педагогикалық қызметте нормативтік-құқықтық құзыреттілікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Экономиканы мемлекеттік реттеу
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің экономиканы мемлекеттік реттеу жүйесі туралы терең теориялық білімдерін қалыптастыру.Мазмұны: Экономиканы мемлекеттік реттеу жүйесінің әдіснамасы және жалпы сипаттамасы. Мақсаты,субъектілері мен объектілері, нысандары мен әдістері экономиканы мемлекеттік реттеу. Мемлекетті реттеудің әкімшілік және экономикалық әдістері. Экономиканы жоспарлау және болжау,әлеуметтік-экономикалық бағдарламалар Р.К. аймақтық экономикалық саясат. Интеграция және жаһандану процестерін дамыту және экономиканы реттеудегі мемлекеттің рөлін өзгерту.Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: экономикалық ойлау және талдау дағдыларын меңгерген және оларды кәсіби қызметте пайдалана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кәсіпкерлік және құқық негіздерін оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыныптағы оқу процесінің тиімділігін анықтайтын негізгі факторларды анықтау және дамыту. Мазмұны: сыныптағы оқу процесінің тиімділігін анықтайтын негізгі факторлар: (1) балалардың кәсіпкерлік және құқық негіздерін оқыту процесін түсінуі; (2) нені оқыту керектігін түсіну; (3) оқу процесін қалай құрылымдау туралы түсінік және (4) оқыту нәтижелілігін қалай бағалау, білім беру міндеті мен қойылатын талаптарды түсіну; жекелеген ойлау процестерін және олардың жұмыс принципін зерделеу;тапсырманы орындау стратегиясын әзірлеу және қарастыру;нақты тапсырма үшін ең қолайлы стратегияларды таңдау. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: Оқу процесінің тиімділігі үшін кәсіпкерлік және құқық негіздерін оқыту мен оқытуда жаңа тәсілдерді түсінуге, сыни талдауға және пайдалануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    ОН1- педагогикалық қызметте кәсіпкерлік және құқық негіздерін, қашықтықтан оқыту және тәрбие жұмысы технологияларын, білім беру жүйесінің даму үрдістерін, нормативтік құқықтық актілерді, экономика негіздерінен білімді қолданады;

  • Код ON2

    ОН2-білім беру процесін экономикалық-құқықтық білімі мен сыни ойлауын меңгерген, өзгермелі әлеуметтік және экономикалық жағдайларда өмір сүруге дайын интеллектуалды, физикалық және рухани дамыған тұлғаны тәрбиелеуге мақсатты тағайындаумен өз бетінше құрастырады, талдайды және модельдейді;

  • Код ON3

    ОН3-психикалық, психофизиологиялық дамудың жалпы, ерекше және жеке ерекшеліктерін және инклюзивті білім беру құндылықтарын есепке алу құралдарын қолданады;

  • Код ON4

    ОН4- психологиялық, педагогикалық және ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін іске асырады, өнімді, гипотезаны, құбылысты немесе оқиғаны жүйелі түсіндіру үшін әртүрлі көздерден алынған экономикалық-құқықтық ақпаратты талдайды, синтездейді, шығармашылық тұрғыдан түрлендіреді, педагогикалық қызметке шығармашылық, зерттеушілік көзқарас танытады;

  • Код ON5

    ОН5-әр түрлі жастағы балалардың дамуын диагностикалау әдістерін, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі теорияларын білуді қолданады, оқыту мен тәрбиелеуде оқушылардың субъективтілігін, коммуникативтілігін, қаржылық-құқықтық сауаттылығын, адамгершілігі мен төзімділігін, ынтымақтастыққа және сыни ойлауға қабілеттілігін дамыту үшін әдіснамалық тәсілдерді қолданады;

  • Код ON6

    ОН6-балалардың әртүрлі іс-әрекеттерін ұйымдастыру тәсілдерін қолданады, жас ерекшеліктеріне сәйкес кәсіпкерлік және құқық негіздері бойынша оқушылардың зерттеу және жобалау іс-әрекеттерімен байланысты сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістерін, білім беру үрдісіндегі заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды (SMART және STEM технологиялары) қолданады;

  • Код ON7

    ОН7- этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, көп мәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастырудың экономикалық-құқықтық білімі мен тәсілдерін іске асырады, білім беру мазмұнын Қазақстанның жалпыұлттық құндылықтарымен және кәсіпкерлік дағдылармен интеграциялау қағидаттарын пайдаланады;

  • Код ON8

    ОН8- кәсіби міндеттерді шешу кезінде пәнаралық және ведомствоаралық өзара іс-әрекетке қатысады, өзін-өзі дамытады және өзін-өзі жетілдіреді, оқу процесінің жаңа модельдері мен стратегияларын жобалау үшін педагогикалық мақсат қою әдістерін пайдаланады, білім алушыларды өзгермелі еңбек нарығына бейімдеу үшін қажетті құзыреттіліктерді жұмылдырады және дамытады, одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген.

  • Код ON9

    ОН9-Академиялық адалдық пен кәсіби этика қағидалары мен мәдениетінің маңызын сақтайды және түсінеді.

Top