Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Стратегиялық маркетинг
-
Курстың мақсаты - әлемдік нарықта туындайтын мәселелерге сыни тұрғыдан қарау. Магистранттар демографиялық, әлеуметтік-мәдени және экономикалық факторларды және олардың компанияның маркетингтік күшіне әсер етету жолдарын қарастырады. Магистранттар, сонымен қатар, компанияларға әлемдік ортада жұмыс істеуге көмектесетін әр түрлі маркетингтік стратегиялар мен тактикаларды зерттеп, бағалайды. Тақырыптарға ішкі және сыртқы ортаны талдау, стратегияны, мақсатты құру, маркетингтік араласу, іске асыру процесі, бақылау, өлшеу және стратегиялар мен тактиканы бейімдеу кіреді.
-
Образовательная программа 7M04106 Бизнес және Менеджмент
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2