Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M04106 Бизнес және Менеджмент в M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама мақсаты – магистранттарға ұйымның стратегиялық дамуына үлес қосу үшін қажетті дағдылар мен білім ұсыну. Бағдарлама өз білімі мен біліктілігін арттыруға бағытталған мамандарға арналған.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Жаһанды жетекшілік және ұйымдық даму

    Үш пәнді қамтиды, олар: шет тілі (кәсіби), менеджмент және басқару психологиясы. Мәдени аралық кәсіби коммуникация құралы ретінде практикалық деңгейде кәсіби коммуникация саласында шет тілін оқу болашақ маманды дайындау тұрғысында пәндік және тілдік құрамдарын интеграциялау және синтездеу негізінде жүзеге асады. Еңбек ұжымын басқару мәселелерін шешу, басқаруға қатысты адамдардың психикалық үрдістерін зерделеуге заманауи психологиялық әдіснаманы қолдану, теориялық білім мен практикалық дағдыларды зерттеу және қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Зерттеу әдістері I: Зерттеу әдістеріне кіріспе

    Осы курстың мақсаты - зерттеу құрылымына шолу жасау, яғни зерттеудің сапалық, сандық немесе аралас әдісін таңдауда жете ойлану. Ол дегеніміз түрлі тәсілдерді анықтау, философиялық дүниетанымды қарастыру, әдебиетке шолу жасау, теорияны пайдалануды түсіну, этикалық мәселелерді болжау және жазу стратегиясын әзірлеу жатады. Осы үрдіс кіріспе жазу, мақсат қою, зерттеу және/немесе гипотеза мәселелерін әзірлеуді қамтиды. Осы курста зерттеудің сандық, сапалық және аралас әдістерінің рәсімдері талқыланады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Іскерлік этика

    Курс бизнес этиканың мамандық аясында қарастырылуына бағытталған. Курста қарастырылатын тақырырыптар этиканың негізгі қағидалары, бизнес құндылықтар, этикалық мінез-құлық секілді бағыттарды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық HR менеджмент

    Стратегиялық HR менеджмент курстың мақсаты - адамдарды басқару және ұйымның стратегиялық мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу арасындағы қатынасты зерттеу. Нақты тақырыптар: адами ресурстарды басқаруды жоспарлау және стратегиялау, жұмысты талдау және жұмыс дизайны, құрал-жабдықтар мен таңдау, жұмысты бағалау және сыйақы беру, оқыту және мансаптық менеджмент, жұмыспен қамту қатынастары, әртүрлілікті басқару және халықаралық персоналды басқару. Нәтижеге жету әдістеріне кадрлық саясатты қалыптастырумен байланысты кейстер мен жобалар кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг

    Курстың мақсаты - әлемдік нарықта туындайтын мәселелерге сыни тұрғыдан қарау. Магистранттар демографиялық, әлеуметтік-мәдени және экономикалық факторларды және олардың компанияның маркетингтік күшіне әсер етету жолдарын қарастырады. Магистранттар, сонымен қатар, компанияларға әлемдік ортада жұмыс істеуге көмектесетін әр түрлі маркетингтік стратегиялар мен тактикаларды зерттеп, бағалайды. Тақырыптарға ішкі және сыртқы ортаны талдау, стратегияны, мақсатты құру, маркетингтік араласу, іске асыру процесі, бақылау, өлшеу және стратегиялар мен тактиканы бейімдеу кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқару

    Бұл курс жобаларды басқару облысында негізгі тақырыптарға шолу жасауға негізделген. Мұнда жобаларды басқарудың негізгі сатылары, оларды жоспарлау және дәйекті түрде орындау, қажетті ресурстарды бағалау, жобаларды ұйымдастыру және мониторинг жасау, өзгерістерді еңгізу, жобаны іске асыру қарастырылған. Курсты аяқтаған соң магистранттар жобаларды басқару мен бизнес – үдерістерді басқарудың айырмашылығын анық түсіне алады; жобаларды басқарудың мазмұны мен құралдарын игеріп, әртүрлі қатысушы тараптардың мүдделерін және олардың жобаның тиімділігіне әсерін түсініп, жобадағы лимиттерді (шектеулерді) анықтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес экономика

    Бизнес экономика – бұл басқару мақсаттарына барынша тиімді қол жеткізу үшін шектеулі ресуртарды қалай бақыттауды зерттеу. Бұл пән үй шаруашылығының әл-ауқатын жақсарту үшін үй ресурстарын бағалау үшін, сондай-ақ пайданы арттыру үшін фирманың ресурстарын да бағалаудың пайдалы әдістерін сипаттайды. Бұл курс экономиканың негізгі ұғымдарына негізделеді (микроэкономика, макроэкономика, басқарушылық экономика). Бизнес экономика ұйымдық құрылымдардың әртүрлілігіне және фирмалардың еңбек, капитал және өнім нарықтарымен қарым-қатынасына ықпал ететін факторларды түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Теңдік, әртүрлілік және инклюзия

    Бұл курс әртүрліліктің, теңдіктің және ұйымға кірудің әртүрлі аспектілерін бағалау мен талдауға арналған. Магистранттар жергілікті және халықаралық контекстегі осы ұғымдардың артықшылықтарын, компаниядағы әртүрлілік пен теңдікті қамтамасыз ету әдістерін талқылайды. Бұл курс әртүрлілік пен инклюзия тұжырымдамаларымен, жұмыс орнындағы кемсітушіліктің құқықтық аспектілері мен мәртебесі, қоғамдар мен жұмыс берушілер үшін әртүрлілік пен инклюзия тәжірибесінің маңыздылығымен таныстырады. Магистранттар осы тұжырымдамалардың жергілікті және халықаралық контекстіндегі артықшылықтарын, компания ішіндегі әртүрлілік пен теңдікті қамтамасыз ету әдістерін талқылайды. Бұл курс әртүрлілік пен интеграцияның тужырымдамаларына кіріспе болып саналады, құқықтық аспектілер мен жұмыс орнындағы кемсітушілік практикасы бойынша құқықты сақтау, сондай-ақ қоғам мен жұмыс берушілер үшін әртүрлілік пен интеграциялау практикасының маңыздылығын көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық менеджмент

    Бұл курс аясында магистранттар стратегиялық менеджмент біліктері, оның ішінде кәсіпорынды басқару жүйесі және ғылыми тәсілдерге оқуға бағытталған біліктіліктерді меңгереді: стратегиялық басқарудың барлық элементтері мен әдістерінің бәсекелестік артықшылық ретінде тәжірибелік қолданысы; кейстер және қосымша тапсырмалар. Курс барысында стратегиялық талдау мен әсер етудің әртүрлі негіздері ұсынылады (Porter 5 күштері, Ansoff матрицасы, McKinsey 7s, SAF моделі, көрсеткіштер картасының теңгерімді моделі және т.с.с.). Магистранттар нақты салалардағы кейстерін талдайды, таңдалған стратегияларды бағалайды, стратегиялардың орындылығы туралы пайымдамалар жасайды, стратегиялық бастамаларды әзірлейді және жобалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Көшбасшылық, кәсіби этика және тиімді топтық жұмыс дағдыларын көрсету
  • Ағылшын тілінің жоғары жазбаша және ауызша деңгейін көрсету
  • Зерттеу этикасы мен академиялық адалдықтың жоғары стандарттарын сақтау
  • Жаңашылығы мен сапасы сәйкес қолданбалы зерттеулерді жүргізу
  • Зерттеуге негізделген идеяларды тауып, тиісті мүдделі тараптарға ұсыну
  • Қолданыстағы және негізгі ақпарат негізінде кәсіби пікірлерді тұжырымдау
  • Жергілікті әрі жаһандық ортаны, ағымдағы үрдістер мен мәселелерді бағалау
  • Маркетинг және менеджмент теориялары мен тұжырымдамалары, адами ресурстарды басқару әдістері, экономикалық және қаржы үдерістерін түсіну арқылы ұйымның құрылымы мен үрдістерін басқару
  • Ұйым ішіндегі практиктерді жұмысқа тарту әрі олардың теңдігі мен түрлілігін қамтамасыз ету
  • Тәуекелдерді азайту және шешім қабылдаудың ұйымдастырушылық мәдениетті бағалау
  • Шешім қабылдау үшін ресурстарды тиімді басқару

Ұқсас БББ

Top