Тәжірибелік маркетинг

  • Пәннің мақсаты - жедел маркетингтің құралдарын, принциптері мен технологияларын қолдану бойынша практикалық дағдыларды игеру. Пән аясында мыналар зерттеледі: тұжырымдамалық аппарат және практикалық маркетинг кешені; практикалық маркетингтегі маркетингтік зерттеулер; тұтынушының мінез-құлқы; компаниядағы маркетингті ұйымдастыру; маркетингтегі жоспарлау және бақылау; жеке сату техникасы; тиімді сауда; партизандық (төмен бюджетті) маркетинг; клиенттердің адалдығын басқару; инновациялық маркетинг; электрондық пошта арқылы маркетинг.
  • Образовательная программа 7M04122 Менеджмент және маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top