Маркетинг-менеджмент

  • Нарықтық экономиканың түрлі деңгейлерінде маркетингті басқару; нарық деңгейінде және тұтастай алғанда қоғам деңгейінде кәсіпорын деңгейінде нарық әрекеттерімен байланысты барлық қызметті мақсатты үйлестіру және қалыптастыру; Кәсіпорынның маркетинг бөлімінің (басқармасының) барлық бөлімшелерін жоспарлау, ұйымдастыру, үйлестіру, бақылау, аудит, ынталандыру жөніндегі қызметті басқару; маркетингті басқару принциптері, әдістері, құралдары мен формалары
  • Образовательная программа 7M04122 Менеджмент және маркетинг
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top