Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04122 Менеджмент және маркетинг в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

  • Басқару шешімдерінің сапасы және оны оңтайландыру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-магистранттарға оңтайлы және сапалы басқару шешімдерін қабылдау дағдыларын қалыптастыру. Пән шеңберінде мыналар зерделенеді: жағдайды экономикалық-математикалық модельдеу, әртүрлі ықтимал нұсқаларды салыстырмалы талдау мен бағалау және мәселенің оңтайлы шешімін таңдау негізінде басқарушылық шешімді қабылдау және іске асыру; қабылданған басқарушылық шешімдердің сапасын және олардың салдарын бағалау; осы шешімдерді лауазымдық міндеттер шегінде іске асыру үшін жауапкершілік; қабылданған шешімдердің орындалуын бақылау; басқарушылық шешімдерді әзірлеу мен қабылдауға инновациялық тәсілдер; нарықтың өзгермелі талаптарына бейімделу жағдайында стандартты емес, бірегей, креативті шешімдер

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәжірибелік маркетинг
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - жедел маркетингтің құралдарын, принциптері мен технологияларын қолдану бойынша практикалық дағдыларды игеру. Пән аясында мыналар зерттеледі: тұжырымдамалық аппарат және практикалық маркетинг кешені; практикалық маркетингтегі маркетингтік зерттеулер; тұтынушының мінез-құлқы; компаниядағы маркетингті ұйымдастыру; маркетингтегі жоспарлау және бақылау; жеке сату техникасы; тиімді сауда; партизандық (төмен бюджетті) маркетинг; клиенттердің адалдығын басқару; инновациялық маркетинг; электрондық пошта арқылы маркетинг.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Магистранттың менеджер мамандығын игеруі; басқарудың психологиялық мәдениетін қалыптастыру; мақсаттарға қол жеткізудің ең жақсы жолдарын табу және адамдар арасындағы қатынастарда қиындықтарды еңсеру; тиімді шешімдер қабылдауға әсер ететін психологиялық факторларды түсіну; қызметкерлерді өзін-өзі ұйымдастыру және оны басқару мүмкіндігі; қажетті психологиялық-әдіснамалық ресурстарды, атап айтқанда, барабар психодиагностикалық зерттеу әдістерін, тұлғаның ерекшеліктерін зерттеудің психологиялық әдістерін қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетинг-менеджмент
    Несиелер: 4

    Нарықтық экономиканың түрлі деңгейлерінде маркетингті басқару; нарық деңгейінде және тұтастай алғанда қоғам деңгейінде кәсіпорын деңгейінде нарық әрекеттерімен байланысты барлық қызметті мақсатты үйлестіру және қалыптастыру; Кәсіпорынның маркетинг бөлімінің (басқармасының) барлық бөлімшелерін жоспарлау, ұйымдастыру, үйлестіру, бақылау, аудит, ынталандыру жөніндегі қызметті басқару; маркетингті басқару принциптері, әдістері, құралдары мен формалары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Магистранттарды шет тілін (кәсіби) оқытудың басты мақсаты - коммуникативті дағдыларға негізделген екінші (үшінші және т.б.) шет тілінде мәдениаралық коммуникативті құзыреттілікті арттыру мақсатымен магистранттардың болашақ кәсіби қызметін ескере отырып, шет тілін меңгеру бірінші шет тілінде, сондай-ақ бұрын қалыптасқан жалпы білім беру және арнайы дағдылар негізінде

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Замануи жағдайдағы менеджмент сипаттамасы. Басқарушылық ойлау эволюциясы. Сыртқы орта және корпоративтік мәдениет. Жаһандық ауқымдағы менеджмент. Шағын бизнес кәсіпорындарын құруды басқару.Мақсаттарды қою және ұйымдастырушылық жобалау. Стратегияны тұжырымдау және жүзеге асыру. Басқарушылық шешімдерді қабылдау. Коммуникациялар. Бейімделде ұйымдарды жобалау. Өзгерістер мен инновацияларды басқару. Адам ресурстарын басқару. Командаларда жұмыс істеу. Ұйымның қылық динамикасы. Замануи жағдайдағы көшбасшылық. Ынталанлыру. Басқарушылық бақылау және сапаны бақылау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік маркетинг
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - магистранттарға, ұйымның әлеуметтік жауапкершілік стратегиясын, серіктестік және ынтымақтастық бағдарламаларын әзірлеу мен жүзеге асыруда практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән: әлеуметтік маркетингтің мәні мен мазмұнын; әлеуметтік саланы маркетингтік басқаруды ұйымдастыру; әлеуметтік құзыреттілік және жауапкершілік; әлеуметтік саладағы маркетингтік зерттеулер; әлеуметтік маркетингтегі сегменттеу және позициялау; әлеуметтік маркетинг кешенін дамыту; әлеуметтік маркетингтегі коммуникация ерекшеліктері; коммерциялық емес ұйымдарда қаражат жинауды қолдану ерекшеліктері; коммерциялық емес білім беру ұйымдарындағы маркетингтің ерекшеліктері; әлеуметтік маркетингті дамытудың шетелдік және отандық тәжірибесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнес-коммуникацияға арналған мамандандырылған шет тілі
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – студенттердің бизнес-коммуникация саласында мәдениет аралық коммуникативтік құзыреттілігін жетілдіру, іскерлік әңгімелер дағдысын дамыту, кездесулер, жиналыстар, іскерлік келіссөздер, жобалар таныстырылымы, бизнес-жоспарлар құру және өткізе алуы, шет тілдік мәдениетте шетелдік серіктестермен қарым-қатынаста коммерциялық корреспонденцияны рәсімдеу. Пәннің шеңберінде оқытылатындар: Бизнес-коммуникация түсінігі мен түрлері. Лексика, іскерлік хаттың құрылымы мен стилі. Коммерциялық қызмет көрсету саласында іскерлік хатты құрастыру құралдары мен тәсілдері. Шет тілінде коммерциялық іскерлік хатты құрастыру бойынша жұмыс кезеңдері. Іскерлік келіссөзді жүргізу әдістері мен тәсілдері. Іскерлік келіссөздерді жүргізу стратегиялары. Бизнес-жоспарлар презентациясын жасау және өткізу даярлығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өндірістік тәжірибе
    Несиелер: 10

    Мақсат - ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен танысу, компанияның эксперименттік және есеп беру деректерін талдау, өңдеу және интерпретациялау, есеп және магистрлік жоба жазу үшін практикалық материал жинау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    ұйымның мақсаттары мен міндеттеріне жету үшін іс-шараларды жоспарлау және дамыту, кәсіби саладағы ұйымдастырушылық мәселелер бойынша шешім қабылдау қабілетін көрсетеді; салалық және пәнаралық командаларды басқаруға қабілетті; өзін-өзі бақылауға және басқаларды басқаруға қабілетті

  • Код ON2

    жеке тұлғаның ерекшеліктерін зерттеуге арналған психологиялық әдістерді қоса алғанда, қажетті психологиялық-әдістемелік ресурстарды қолданады; кәсіби іс-әрекеттегі қарым-қатынастың әртүрлі аспектілерінде оқу процесін басқаруда барабар психодиагностикалық зерттеу әдістері мен дағдыларын қолданады; толық емес немесе шектеулі ақпаратпен өз бетінше білім алуға, әлеуметтік бейімделуге, стандартты емес жағдайларда шешім табуға және қабылдауға қабілетті

  • Код ON3

    шет тілінде ғылыми жазу және қарым-қатынас жасау дағдыларына ие, өз тұжырымдарын дәлелдей алады, оларды шет тіліндегі кәсіби пікірталастарда қорғай алады; шет тіліндегі кәсіби терминологияны қолданады

  • Код ON4

    өзінің коммуникативті ниеттерін іскерлік қарым-қатынастың коммуникативті жағдайларында тиісті тілдік құралдарды (лексикалық, стилистикалық, грамматикалық) дұрыс таңдап, орынды қолдана отырып білдіреді; коммерциялық қызмет көрсету саласындағы бизнес-идеяны жүзеге асыру үшін кәсіби деңгейде ауызша және жазбаша шетел тіліндегі іскери байланысты жүзеге асырады

  • Код ON5

    іскери ортадағы вербалды және вербальды емес коммуникативті мінез-құлық модельдері мен стратегияларын қолданады; ресми іскери байланыстың әртүрлі этикеттік формаларын қолдана отырып, хаттамалық және іскерлік іс-шараларды ұйымдастырады; шетел тілінде бизнес-жоспарлардың презентацияларын өткізеді

  • Код ON6

    маркетингтің қазіргі жағдайы, тенденциялары мен перспективаларында, жоспарлау, ұйымдастыру және маркетингті басқару мәселелерінде бағдарлай алатын; маркетингтік зерттеулер мен талдаудың, нарықты сегментациялаудың, жарнама мен сатудың заманауи әдістері мен технологияларына ие

  • Код ON7

    ұйымның маркетингтік қызметінің тиімділігін арттыру үшін рационалды және оңтайлы құралдарды, инновациялық және креативті технологиялар мен маркетинг әдістерін қолданады

  • Код ON8

    кәсіпорынның (ұйымның) салалық ерекшеліктерін ескере отырып тауар, баға, сату және байланыс саясатын әзірлейді және жүзеге асырады; нарықта тауарларды (қызметтерді) тиімді жылжытады және сатады; кәсіпорынның (ұйымның) маркетингтік қызметінің тиімділігін бағалауға қабілетті

  • Код ON9

    әлеуметтік-экономикалық тиімділік критерийлері негізінде басқару шешімдерінің нұсқаларын әзірлейді және олардың таңдауын негіздейді; жүйелік және логикалық ойлау дағдыларына ие, алған білімдері мен дағдыларын компания менеджментінің нақты мәселелері туындаған кезде қолданады; басқару қызметіндегі, оның ішінде стандартты емес жағдайларда оңтайлы, ұтымды шешімдерді талдайды және таңдайды; олардың орындалуын бақылайды және шешімдердің сапасы мен салдарын бағалай алады

  • Код ON10

    бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін ескере отырып, әлеуметтік бағдарламалар мен жобаларды әзірлейді және жүзеге асырады; қайырымдылық шараларын өткізеді немесе оларға қатысады; әлеуметтік жарнаманы жүзеге асырады; қаланың немесе елдің әлеуметтік мәселелерін шешуге қатысады

7M04122 Менеджмент
Магистратура

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

БББТ: M072 Менеджмент

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M04122 Менеджмент
Магистратура

М. Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті

БББТ: M072 Менеджмент

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04122 Менеджмент
Магистратура

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: M072 Менеджмент

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04122 Жобалық менеджмент
Магистратура

Нархоз Университеті

БББТ: M072 Менеджмент

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M04122 Өндірістік менеджмент
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M072 Менеджмент

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top