Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04122 Менеджмент және маркетинг в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

Оқыту нәтижелері

  • ұйымның мақсаттары мен міндеттеріне жету үшін іс-шараларды жоспарлау және дамыту, кәсіби саладағы ұйымдастырушылық мәселелер бойынша шешім қабылдау қабілетін көрсетеді; салалық және пәнаралық командаларды басқаруға қабілетті; өзін-өзі бақылауға және басқаларды басқаруға қабілетті
  • жеке тұлғаның ерекшеліктерін зерттеуге арналған психологиялық әдістерді қоса алғанда, қажетті психологиялық-әдістемелік ресурстарды қолданады; кәсіби іс-әрекеттегі қарым-қатынастың әртүрлі аспектілерінде оқу процесін басқаруда барабар психодиагностикалық зерттеу әдістері мен дағдыларын қолданады; толық емес немесе шектеулі ақпаратпен өз бетінше білім алуға, әлеуметтік бейімделуге, стандартты емес жағдайларда шешім табуға және қабылдауға қабілетті
  • шет тілінде ғылыми жазу және қарым-қатынас жасау дағдыларына ие, өз тұжырымдарын дәлелдей алады, оларды шет тіліндегі кәсіби пікірталастарда қорғай алады; шет тіліндегі кәсіби терминологияны қолданады
  • өзінің коммуникативті ниеттерін іскерлік қарым-қатынастың коммуникативті жағдайларында тиісті тілдік құралдарды (лексикалық, стилистикалық, грамматикалық) дұрыс таңдап, орынды қолдана отырып білдіреді; коммерциялық қызмет көрсету саласындағы бизнес-идеяны жүзеге асыру үшін кәсіби деңгейде ауызша және жазбаша шетел тіліндегі іскери байланысты жүзеге асырады
  • іскери ортадағы вербалды және вербальды емес коммуникативті мінез-құлық модельдері мен стратегияларын қолданады; ресми іскери байланыстың әртүрлі этикеттік формаларын қолдана отырып, хаттамалық және іскерлік іс-шараларды ұйымдастырады; шетел тілінде бизнес-жоспарлардың презентацияларын өткізеді
  • маркетингтің қазіргі жағдайы, тенденциялары мен перспективаларында, жоспарлау, ұйымдастыру және маркетингті басқару мәселелерінде бағдарлай алатын; маркетингтік зерттеулер мен талдаудың, нарықты сегментациялаудың, жарнама мен сатудың заманауи әдістері мен технологияларына ие
  • ұйымның маркетингтік қызметінің тиімділігін арттыру үшін рационалды және оңтайлы құралдарды, инновациялық және креативті технологиялар мен маркетинг әдістерін қолданады
  • кәсіпорынның (ұйымның) салалық ерекшеліктерін ескере отырып тауар, баға, сату және байланыс саясатын әзірлейді және жүзеге асырады; нарықта тауарларды (қызметтерді) тиімді жылжытады және сатады; кәсіпорынның (ұйымның) маркетингтік қызметінің тиімділігін бағалауға қабілетті
  • әлеуметтік-экономикалық тиімділік критерийлері негізінде басқару шешімдерінің нұсқаларын әзірлейді және олардың таңдауын негіздейді; жүйелік және логикалық ойлау дағдыларына ие, алған білімдері мен дағдыларын компания менеджментінің нақты мәселелері туындаған кезде қолданады; басқару қызметіндегі, оның ішінде стандартты емес жағдайларда оңтайлы, ұтымды шешімдерді талдайды және таңдайды; олардың орындалуын бақылайды және шешімдердің сапасы мен салдарын бағалай алады
  • бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін ескере отырып, әлеуметтік бағдарламалар мен жобаларды әзірлейді және жүзеге асырады; қайырымдылық шараларын өткізеді немесе оларға қатысады; әлеуметтік жарнаманы жүзеге асырады; қаланың немесе елдің әлеуметтік мәселелерін шешуге қатысады
Top