Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04121 Менеджмент және маркетинг в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

Пәндер

  • Маркетинг-менеджмент

    Нарықтық экономиканың түрлі деңгейлерінде маркетингті басқару; нарық деңгейінде және тұтастай алғанда қоғам деңгейінде кәсіпорын деңгейінде нарық әрекеттерімен байланысты барлық қызметті мақсатты үйлестіру және қалыптастыру; Кәсіпорынның маркетинг бөлімінің (басқармасының) барлық бөлімшелерін жоспарлау, ұйымдастыру, үйлестіру, бақылау, аудит, ынталандыру жөніндегі қызметті басқару; маркетингті басқару принциптері, әдістері, құралдары мен формалары

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Менеджердің мамандығын игеруге дайындықты жеңілдетеді басқарудың психологиялық мәдениетін қалыптастыру; мақсаттарға қол жеткізудің ең жақсы жолдарын табу және адамдар арасындағы қатынастарда қиындықтарды еңсеру; тиімді шешімдер қабылдауға әсер ететін психологиялық факторларды түсіну; қызметкерлерді өзін-өзі ұйымдастыру және оны басқару мүмкіндігі

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік маркетинг

    Пәннің мақсаты - магистранттарға, ұйымның әлеуметтік жауапкершілік стратегиясын, серіктестік және ынтымақтастық бағдарламаларын әзірлеу мен жүзеге асыруда практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән: әлеуметтік маркетингтің мәні мен мазмұнын; әлеуметтік саланы маркетингтік басқаруды ұйымдастыру; әлеуметтік құзыреттілік және жауапкершілік; әлеуметтік саладағы маркетингтік зерттеулер; әлеуметтік маркетингтегі сегменттеу және позициялау; әлеуметтік маркетинг кешенін дамыту; әлеуметтік маркетингтегі коммуникация ерекшеліктері; коммерциялық емес ұйымдарда қаражат жинауды қолдану ерекшеліктері; коммерциялық емес білім беру ұйымдарындағы маркетингтің ерекшеліктері; әлеуметтік маркетингті дамытудың шетелдік және отандық тәжірибесі

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Магистранттарды маркетингтік пәндерді оқыту әдіснамасының негіздерімен таныстыру; оқыту әдісіндегі білім аспектілерінің маңызды мәселелерінің мазмұнын енгізу; ғылыми және білім беру қызметінде қолданылатын жалпы методологиялық білімдерді қалыптастыру

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Бұл философияның жалпы мәселелеріне кіріспе. Ғылым ғылымның кең ауқымы мен оның тарихи дамуында қарастырылады. Заманауи технологиялық өркениеттің дағдарысының проблемалары мен әлемнің ғылыми көрінісін өзгертудің ғаламдық трендтеріне, ғылыми рационалдылық түрлеріне, ғалымдар басшылық ететін құндылық жүйелеріне ерекше назар аударылады. Бағдарлама ғылымның қазіргі даму сатысында туындайтын және ғылымның тарихи даму тенденцияларын түсінуіне байланысты туындайтын негізгі дүниетанымдық және методологиялық мәселелерді талдауға бағытталған

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тәжірибелік басқару

    Пәннің мақсаты - магистранттарға бизнесті басқару саласындағы білік және практикалық дағдыларды беру. Пән бойынша мыналар зерттеледі: жобалар мен стратегияларды әзірлеу; көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамыту; Келіссөздер; презентация техникасы; басқару қызметінің әр түрлі көрсеткіштері үшін мәліметтер базасын құру және жүргізу (ақпаратты жинау, өңдеу және талдау); тұлғааралық, топтық және ұйымдастырушылық коммуникацияларды талдау және жобалау; көпмәдениетті ортадағы басқару функциялары; макро- және микроэкономикалық орта элементтерінің кәсіпорынға әсерін анықтау және талдау; жағдайлар мен жағдайларға қарамастан нақты жағдайдағы әрекеттерді саналы түрде таңдау

    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тәжірибелік маркетинг

    Пәннің мақсаты - жедел маркетингтің құралдарын, принциптері мен технологияларын қолдану бойынша практикалық дағдыларды игеру. Пән аясында мыналар зерттеледі: тұжырымдамалық аппарат және практикалық маркетинг кешені; практикалық маркетингтегі маркетингтік зерттеулер; тұтынушының мінез-құлқы; компаниядағы маркетингті ұйымдастыру; маркетингтегі жоспарлау және бақылау; жеке сату техникасы; тиімді сауда; партизандық (төмен бюджетті) маркетинг; клиенттердің адалдығын басқару; инновациялық маркетинг; электрондық пошта арқылы маркетинг

    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Курс көп деңгейлі және үздіксіз білім беру аясында құрастырылған және ол пәнаралық интегративті негізде дайындалған. Магистранттарға шет тілін (кәсіптік) оқытудың негізгі мақсаты магистранттардың болашақ кәсіби, педагогикалық және ғылыми қызметін ескере отырып, шет тіліндегі білім берудің интеграцияланған жалпы ғылыми және гуманитарлық мазмұны негізінде мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікті жетілдіру болып табылады.

    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін басқару

    Пәннің мақсаты - магистранттардың кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін басқару және оның бәсекелестік артықшылықтарын іске асыру саласындағы дағдыларын қалыптастыру. Пән аясында келесілер зерттеледі: параметрлер, критерийлер және өнімдер мен кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігі факторлары; Дж.Траут және Э.Райс бойынша бәсекеге қабілетті стратегиялар; Ф.Котлер бойынша бәсекелік стратегиялар; Кеничи Омаенің бәсекеге қабілетті стратегиялары - The3К моделі; М.Портердің пікірінше бәсекелік стратегиялар; көк мұхит стратегиясы (В. Чан Ким, Р. Моборн); қызыл мұхит стратегиясы; өнімнің сапасы және бәсекеге қабілеттілікті басқару; өнімнің бәсекеге қабілеттілігін бағалау; өнімдер мен фирмалардың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету

    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тәуекелдерді басқару

    Пәнді оқып-үйренудің мақсаты - ұйымдағы тәуекелдерді басқару негіздерін меңгеру. Осы пәнді оқу сізге кәсіптік тәуекелдерді талдау мен бағалау құралдары саласындағы дағдыларды игеруге және дамытуға мүмкіндік береді, сонымен қатар тәуекелдерді басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздері мен тәсілдерін игере отырып, тәуекелдерді төмендетудің ғылыми әдістерін кәсіпкерлік ортада қолдану дағдыларын игеруге, практикалық дағдылар мен кәсіби құзыреттіліктерге ие болуға мүмкіндік береді. тәуекелдерді басқаруды ұйымдастыру, кәсіпорындар мен ұйымдардың қызметіндегі тәуекелдерді болжау, талдау және бағалау, тәуекелдерді деңгейге келтіру және шығындарды азайту құралдары мен әдістерін әзірлеу

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Академиялық мақсаттар үшін тіл

    Академиялық ортадағы кәсіби коммуникация саласындағы мәдени-коммуникативті және негізгі және анықтайтын бағдарлы құзыреттілікті қалыптастыру

    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Басқарушылық шешімдерді әзірлеу

    Пәннің мақсаты - магистранттарға басқару шешімдерін әзірлеу және жүзеге асыру кезінде дағдыларды қалыптастыру. Пән шеңберінде мыналар зерттеледі: өзгермелі жағдайда басқару шешімдерін дайындау, қабылдау және жүзеге асыру теориясы мен әдістемесі; қызметтік міндеттер шеңберінде осы шешімдердің орындалуы үшін жауапкершілік; шешімдердің орындалуын бақылау; шешімдердің салдарын бағалау; кәсіби қызметтің басым бағыттарын анықтау; осы білімдер мен дағдыларды ұйым қызметін басқару тәжірибесінде қолдануға арналған ойлау аппаратын дамыту

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Инвестициялық процестерді басқару

    Пәннің мақсаты - магистранттардың инвестициялық процестерді басқару, инвестициялық жобаларды әзірлеу және іске асыру саласында дағдыларын қалыптастыру Пән шеңберінде мыналар зерттеледі: инвестицияның мәні; инвестициялық процесті ұйымдастыру принциптері; инвестицияларды жоспарлаудың теориялық негіздері; негізгі инвестициялық талдау құралдарын іс жүзінде қолдану мүмкіндігі; инвестициялық жобаларды талдау және бағалау; инвестициялық шешімдер қабылдау; инвестицияларды басқару әдістері; инвестициялық тәуекелдерді анықтау; жобалардың инвестициялық тартымдылығын арттыру

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Жалпы кәсіби шет тіл

    Көпмәдениетті қарым-қатынас пен негіздерді қалыптастыру және мамандықтар бойынша бағдарлау құзыреттерін анықтау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық тәжірибе

    Педагогикалық практиканың мақсаты - педагогикалық қызметте тәжірибе мен дағдыны жинақтау, педагогикалық шеберліктің негіздерін оқып үйрену және жоғары оқу орындарында басқару әдістерін іс жүзінде жүзеге

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Зерттеу тәжірибесі

    Отандық және шетелдік ғылымның соңғы теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерімен танысу, эксперименттік деректерді өңдеу мен интерпретациялаудың қазіргі заманғы әдістерімен ғылыми зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 17

Оқыту нәтижелері

  • процестерді философиялық түсінудің іргелі қағидаларын игеру арқылы дүниетанымның тұтастығын жүзеге асырады, кәсіби маркетингтік қызметпен байланысты философиялық және дүниетанымдық мәселелер ауқымын шешеді
  • маркетинг бойынша арнайы пәндер бойынша оқу-әдістемелік құралдарды дайындай алады және жоғары оқу орындарындағы оқыту процесін әдістемелік қамтамасыз етеді, интерактивті бағдарламалар, соның ішінде ҚОҚМ әзірлейді
  • толық емес немесе шектеулі ақпаратпен тәуелсіз білім алуға, әлеуметтік бейімделуге, стандартты емес жағдайларда шешім табуға және қабылдауға қабілетті
  • шет тілінде ғылыми жазу және қарым-қатынас жасау дағдыларына ие, өз тұжырымдарын дәлелдей алады, оларды шет тіліндегі кәсіби пікірталастарда қорғай алады
  • ғылыми, талдамалық жұмыстарды орындайды, маркетинг мәселелері бойынша көпшілік алдында шетел тілінде сөйлей алады
  • тиісті тілдік құралдарды дұрыс таңдап және орынды қолдана отырып, өздерінің коммуникативті ниеттерін жеткілікті түрде білдіруге қабілетті; шет тілінде кәсіби қарым-қатынас жүргізуге қабілетті
  • маркетинг пен менеджменттің қазіргі жағдайын, тенденциялары мен даму перспективаларын басшылыққа алады
  • жоспарлау, ұйымдастыру және басқару мәселелерін шешеді; маркетингтік стратегияларды жасайды және жүзеге асырады
  • бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін ескере отырып, әлеуметтік бағдарламалар мен жобаларды әзірлейді және жүзеге асырады
  • маркетингтік зерттеулер, маркетингтік қызметті талдау, ұйымның бәсекеге қабілеттілігін арттыру мақсатында оңтайлы маркетингтік шешімдер қабылдау саласындағы дағдыларды қолдана алады
  • басқару қызметінің әр түрлі көрсеткіштері бойынша мәліметтер базасын құруға және жүргізуге, тұлғааралық, топтық және ұйымдастырушылық коммуникацияларды талдауға және жобалауға қабілетті; басқару функцияларын тиімді орындайды
  • маркетингтік құралдарды, технологиялар мен әдістерді қолданады; кәсіпорынның (ұйымның) салалық ерекшеліктерін ескере отырып, өнім, баға, сату және байланыс саясатын әзірлейді және жүзеге асырады
  • оңтайлы басқару шешімдерін әзірлейді, қабылдайды және жүзеге асырады, олардың орындалуын бақылайды және шешімдердің салдарын бағалауды біледі
  • кәсіпкерлік тәуекелдерді талдау мен бағалау құралдарын қолданады; бизнестегі тәуекелді азайту әдістеріне ие
  • жаңа нарықтық мүмкіндіктерді таба және бағалай алады және бизнес-идеяны тұжырымдай алады; мақсаттар мен жұмыс жоспарларына сәйкес ресурстарды басқарады; инвестициялық жобаларды әзірлейді, іске асырады, талдайды және бағалайды
Top