7M04104 Іскерлік әкімшілендіру EMBA Digital Marketing в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Цифрлық экономика мен жаһандану жағдайында маркетингтік қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқаруға барысында ақпараттық технологиялардың заманауй әдістері мен құралдарын қолдана алатын жоғарыжәне орта буындағы ІТ менеджерлер-маркетологтарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
E-marketing және компанияның бәсе-кеге қабілеттілігін басқару
Бұл курс ұлттық және жаһандық нарықтарда турбулентті орта жағдайында қазіргі заманғы инновациялық әдістер, құралдар мен цифрлық технологиялар арқылы маркетингтік қызметті және бәсекеге қабілетті артықшылықтарды басқаруға қабілетті көшбасшылық қасиет, сыни ойлау, этикалық және әлеуметтік құндылықтар бар Кәсіпкерлік маркетологтарды даярлауды арттырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық менеджмент
Пәннің мақсаты - ұйымның стратегиясын әзірлеу және іске асыру қабілетін қалыптастыру. Пәнде стратегиялық таңдау, компанияның стратегиялық талдауы мәселелері қарастырылған, жеке бизнес компаниялары мен әртараптандырылған компаниялар үшін әртүрлі деңгейдегі стратегияларды қалыптастыру мәселелері қарастырылған, стратегиялық аймақтардың портфелін талдаудың, портфельді басқарудың, стратегиялық іс-қимылдарды іске асырудың және бақылаудың матрицалық әдістері ұсынылған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сандық жарнама және брендті басқару
Курс интерстициалды болып табылады және сандық трансформация студенттерінің түсінігін бұрыштандыру және оларды сандық технологиямен ашылған мүмкіндіктерді пайдалануға арналған құралдармен жабдықтау үшін менеджмент, ақпараттық технологиялар, экономика сияқты түрлі салаларды қамтиды. Академиялық ортаның бірегей ерекшеліктері – бұл жобалармен жұмыс істеу, инновациялық кәсіпкерлік жобаларды әзірлеуде өз білімдерін практикада қолдану, жеке қарым-қатынас дағдыларын дамыту және стартаперлер қауымдастығымен өзара іс-қимыл жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
E-marketing
Пән жүйелік көріністі қалыптастырады қазіргі тұжырымдама туралы маркетингтік міндеттерді шешу мақсатында кәсіпорындардың шаруашылық қызметі барысында пайдаланылатын интернет-маркетинг. Магистранттар білім мен дағдыларды келесі салаларда игереді интернет-маркетинг құралдарын кәсіби қызметте пайдалану және дәстүрлі маркетингтің барлық аспектілерін қолдану тәжірибесін алу өнімді сату мақсатында интернеттегі маркетинг немесе сатып алушыларға қызмет көрсету және олармен қарым-қатынасты басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес-зерттеу
Пәннің мақсаты - нарықтық зерттеулер мен іскерлік ортаны зерттеудің сандық және сапалық әдістерін қолдану дағдыларын дамыту. Зерттелетін болады: зерттеу проблемасын анықтайтын, гипотезаны тұжырымдайтын, зерттеу объектісі мен пәнін анықтайтын іскери зерттеулер мен іскерлік интеллект негіздері; алғашқы зерттеу әдістері: сауалнама, сұхбат, эксперименттік зерттеу, бақылаулар; бизнесті зерттеудің сапалы әдістері: фокус-топтар, терең сұхбаттар, негізгі бизнес модельдер, өнімдер мен қызметтер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
HR стратегиясы және таланттарды басқару
Таланттарды басқару-бұл жоғары тиімді қызметкерлерді тарту, бейімдеу, дамыту, тарту және ұстап тұру бойынша HR процестерінің толық циклі. Бұл таланттарды басқарудың мақсаты бизнес көрсеткіштерін жақсарту екенін білдіреді. Тиімді және тартылған әріптестер-бұл бизнесті тиімді ететін нәрсе. Бағдарлама HR-менеджмент принциптерімен танысуға, дарындарды басқару бағдарламасын әзірлеудің практикалық дағдыларын алуға, қызметкерлерді аттестаттау мен бағалауды жүргізуге, өзгерістер енгізуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік стратегиядағы өзін-өзі тазарту
Бұл курс таңдаудың жеке принциптерін және белгісіз жағдайларда сәтті шешімдер қабылдау ерекшеліктерін қалыптастыруға көмектеседі. Көп мақсатты жағдайларда көп бағытты мақсаттар мен уақытты бір уақытта басқару Сіздің жеке шекараңыздың білімі мен қол сұғылмаушылығын, өзін-өзі қамтамасыз етуді, сыртқы бағалау мен пайымдаулардан тәуелсіздігін арттыруға көмектеседі. Жолға Тиімді коммуникациялар, оқиғалардың баға жетпес өсуі және жеке басымдықтарға шоғырлану. Тұрақты өзгерістерге бейімделуде икемділік пен икемділікке ие болыңыз.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетинг қызметінің ұйымдастырушылық дизайны
Кешенді негізде әзірленген Курс стратегиялық ұсынымдар қатысты фирманың өндірістік-өткізу және ғылыми-техникалық оның болашақ дамуының оңтайлы нұсқасын қамтамасыз етуге арналған уақыт кезеңі ескере тұтынушылардың сұраныстарын және сәйкес ұсынған мақсаттары мен стратегиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
E-marketing-тегі іскерлік коммуникациялар (офлайн/онлайн)
Бұл курс ұйымдағы интеграциялық коммуникацияларды жоспарлау мен іске асыруға, басқаруға, ұйымның қызмет салаларын ескере отырып, әртүрлі коммуникациялық технологияларды игеруге және қолдануға байланысты білім мен дағдыларды қалыптастыруды арттырады. Пәннің міндеттері: іскерлік қарым-қатынас процесінің теориялық негіздерін, құрылымын және сақталуын зерделеу; басқару қызметі процесінде іске асыру үшін іскерлік қарым-қатынас саласында тиімді технологияларға оқыту
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Маркетинг тұжырымдамасын, олардың маңызды ерекшеліктерін, маркетинг кешенін дамытудың қазіргі тенденцияларын ескере отырып, сыртқы ортадағы өзгерістер мен даму перспективаларын талдау негізінде шешім қабылдау
- Маркетингтік коммуникациялардың негізгі түрлерін, олардың өзара байланысын негіздеу арқылы коммерциялық және әлеуметтік маркетингтің даму үрдістерін талдау және бағалау
- Ұйымдағы инновациялық қызметтер мен өзгерістерді тиімді басқаруға бағытталған жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып менеджмент, интернет-маркетинг және бизнесті цифрлық трансформациялау мәселелерін шешу
- Жаһандық желідегі кәсіпорындардың маркетингтік қызметіндегі өзгерістерді ескере отырып компанияның стратегияларын әзірлеу және іске асыру, адами ресурстарды басқару, маркетинг және брендинг, қаржы, операцияларды басқару сияқты негізгі функционалды бағыттарымен байланысты Интернет-маркетингтің жеке моделін құру
- Үнемі өзгеретін сыртқы орта жағдайында цифрлық маркетингті енгізу және одан әрі дамыту тиімділігіне әсер ететін факторларды бағалау
- Цифрлық экономиканы дамыту жағдайында маркетингтік іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау кезінде пайдаланылатын әртүрлі әдістер мен құралдарды қолдану
- Ақпараттық технологияларды қолдана отырып, тауарлар мен қызметтер маркетингін басқарудың инновациялық тәсілдерін анықтау
- Өткізілген маркетингтік іс-шаралардың тиімділігін бағалау, оларды жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу